Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

akainu

Dziesięć lat temu gry wyglądały tak samo

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczuwam, że skoro Enlighten doczekał się integracji z UE4 to niedługo będzie trzeba czekać aż zostanie udostępniony dla wszystkich.

Z tym, to moze byc problem, bo szef Geomerics nie jest fanem udostepniania swoich rzeczy za darmo. Nawet jesli i tak, nic by na tym nie tracil, a moglby jedynie na tym potencjalnie zyskac :E.

 

Nie wiem dlaczego Epic po prostu nie kupi Geomerics..

To nie jest jakas szczegolnie duza firma, a wbre ich hucznym marketingowym banialukom ich rozwiazanie nie jest jakies szczegolnie popularne i na wieksza skale jest to uzywane wylacznie we Frostbite.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hełmy ? Miały być już holograficzne wyświetlacze kur..., rezygnuje z takiej przyszłości. Nara. :E

 

Co do samego tematu i jego autora:

Zmień dealera bo cie robi w...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reytransing

 

co takiego ? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już pierwszy post zdradza tajemnice dlaczego ten temat jest bez sensu i autor nie pomyślał nawet sekunde zakładając go:

 

Witam, od razu tutaj piszę że na aktualnych grach się nie znam. Grałem z dziesięć lat temu

 

I nagle pisze że przez 10 lat nic się nie zmeiniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nagle pisze że przez 10 lat nic się nie zmeiniło.

to tak - jak gadałem z gościem grającym w CS, że CS:GO nie zna i pierwszy raz widział przez 1 minute u mnie na kompie (z tym że ja grałem i praktycznie zamiast się skupiać, rozmawiałem z nim) - a następnie widzę pełno jego wpisów jakie to nowe CS:GO jest złe itp. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co takiego ? :E

 

Odpowiedź na pytanie. To co mają współczesne Renderery a czego jeszcze niema w grach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Aledzenie_promieni

Ray Tracing to sposób obliczania oświetlenia i cieni który opiera się na prawdziwych aczkolwiek lekko uproszczonych prawach fizyki.

W grach jeszcze tego niema bo ten sposób choć daje fotorealizm potrzebuje ogromnych mocy obliczeniowych używany jest do Renderingu grafik statycznych i Animacji.

Co prawda da się i bez tego uzyskać fotorealim ale łączy się to z większym nakładem pracy tak jak pisali poprzednicy i fakowaniem pewnych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i potem każda gra wygląda tak samo mam na myśli, że każdy obiekt odbija światło i wszystko się świeci jak psu jajca. Strasznie tego nie lubię. Wszystko się świeci dosłownie czy to czarna koszulka bohatera czy trawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Push-up3k

no i potem każda gra wygląda tak samo mam na myśli, że każdy obiekt odbija światło i wszystko się świeci jak psu jajca. Strasznie tego nie lubię. Wszystko się świeci dosłownie czy to czarna koszulka bohatera czy trawa.

Robiłem obiekty 3d w przy których wyświetleniu był wykorzystany raytracing w czasie studiów i pamiętam przede wszystkim to, że obiekty mogły mieć różny poziom zdolności odbijania światła (czy jak to się zwało). Można było zrobić scenę na której część obiektów światło odbija jak lustro, a część jak matowa karoseria super-samochodu. Niestety jak się pojawiła tylko możliwość pokazania w grach jakiegokolwiek odbijania światła wraz z cieniowaniem przy okazji Shaderów, to przez pewien czas obiekty albo odbijały światło jak jakiś plastik. Kumulacją tego moim zdaniem był Quake 4, choć w multiplayerze tego nie widać. Trzeba było poczekać, aż produkty zaczną nabierać na jakości wykonania oświetlenia, bez chwalenia się technologiami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

porównywanie grafiki i ogólnego postępu w grach na podstawie screenów, to jak mówienie, że ma się dziewczynę posiadając pokaźny katalog pornosów na dysku, twierdząc, że również nie ma różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i potem każda gra wygląda tak samo mam na myśli, że każdy obiekt odbija światło i wszystko się świeci jak psu jajca. Strasznie tego nie lubię. Wszystko się świeci dosłownie czy to czarna koszulka bohatera czy trawa.

 

Widzę że nie wiesz o co chodzi.

 

To jest Ray Trancing sposób w jaki jest liczone światło.

Przykładowe rendery używające Ray Tracingu jak widzisz niema tego błyszczenia o którym mówisz błyszczenie pojawia się jak ktoś nieumiejętnie używa shaderów.

362_max.jpg

tumblr_mvfjq4UZKk1qatzh4o2_1280.jpgtumblr_mvfj4qd1yQ1qatzh4o1_1280.jpg

tkj5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla grafa Andrew2, biora pod uwage dzisiejsza optymalizacje pewnie trzeba byloby scalic moc z 999 gtxow 780ti zeby to udzwignac w akcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź na pytanie. To co mają współczesne Renderery a czego jeszcze niema w grach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Aledzenie_promieni

Ray Tracing to sposób obliczania oświetlenia i cieni który opiera się na prawdziwych aczkolwiek lekko uproszczonych prawach fizyki.

W grach jeszcze tego niema bo ten sposób choć daje fotorealizm potrzebuje ogromnych mocy obliczeniowych używany jest do Renderingu grafik statycznych i Animacji.

Co prawda da się i bez tego uzyskać fotorealim ale łączy się to z większym nakładem pracy tak jak pisali poprzednicy i fakowaniem pewnych rzeczy.

 

dzieki cpt obvious wiem co to raytracing...chodzilo mi bardziej o twoja pisownie...bo "reytransing" ja nie znam :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla grafa Andrew2, biora pod uwage dzisiejsza optymalizacje pewnie trzeba byloby scalic moc z 999 gtxow 780ti zeby to udzwignac w akcji.

Wystarczyłoby odpowiednio oprogramować "szadery"... tak coby odbicia były trochę bardziej naturalne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...