Skocz do zawartości
Fruzz8

Control

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę nic mówić ale obicia można było już robić prawie 20 lat temu. :E i nie potrzebowano do tego RT. :E

 

DgvScOFUwAAQW4g.jpg

Edytowane przez Stjepan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RT miał służyć do symulacji, czyli ja to rozumiałem, że przy poruszaniu się w grze zmienia się na bieżąco cień, światło itd a nie wykastrowanie z gry i nałożenie efektu. Przecież Division 2 ma to całe SSR, to nie jest RT ale widać, że nie jest "gra pusta". Metro E. co wrzucaliście screeny też w jednym miejscu wyglądało jak wykastrowane- chyba to było poddasze?

 

Coś mi się wydaje, że po wyjściu RT, gry wydają się właśnie wykastrowane, po to by robić wielkie WOW, mam nadzieję, że Cyberpunk taki nie będzie.

 

edit:

 

@UP

Racja, to wszystko było, teraz miało to tylko liczyć niby zgodnie z ruchem itd, ale jak widać, coś im nie idzie, i maczają palce w zakłamywaniu grafiki.

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten benchmark dla mnie przejdzie do legendy. Setki razy go katowałem. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na porównanie SSR na low i odbić na RT. Póki co jak widziałem na gameplayach to różnica między SSR i odbicami na RT jest taka jak powinna.

 

Więc się tak nie podniecajcie wink.gif

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten benchmark dla mnie przejdzie do legendy. Setki razy go katowałem. :E

Ja też na milionach konfigów. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na porównanie SSR na low i odbić na RT.

 

Czyli celowe ustawianie SSR na low i zaniżanie jakości grafiki jest O.K Twoim zdaniem?

 

Wydajność w RT też będzie pewnie super :E

 

Remedy ujawnia narzut na wydajność gry po dodaniu techniki ray tracingu

 

https://pclab.pl/news79051.html

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli celowe ustawianie SSR na low i zaniżanie jakości grafiki jest O.K Twoim zdaniem?

 

Wydajność w RT też będzie pewnie super :E

 

Remedy ujawnia narzut na wydajność gry po dodaniu techniki ray tracingu

 

https://pclab.pl/news79051.html

Oczywiscie ze ma sens bo gdyby zrobili porownanie dobrze spreparowanych odbic a tych z RT to bylaby za mala roznica wiec z marketingowego punktu widzenia jest to normlane, a w grze odbicia bez RT beda normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bede sobie spoilerowal jak mam zamiar to ograc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze ma sens bo gdyby zrobili porownanie dobrze spreparowanych odbic a tych z RT to bylaby za mala roznica wiec z marketingowego punktu widzenia jest to normlane, a w grze odbicia bez RT beda normalne.

Czyli ogólnie nie ma sensu, bo sens marketingowy to nie sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Mnie się Quantum break podobał. Podzielenie gry na gameplay + odcinki było bardzo ciekawym pomysłem. Same cut-scenki bardzo fajne jak na grę. Może fabularnie nie powalało ale dawało radę. Największym minusem tej gry była mechanika walki.. Eh nie lubie takiego stylu ;/ Zbyt arcadowo / konsolowo.. Chyba wiecie o co mi chodzi.. No ale ukończyłem mimo, że moze wszystkiego nie zrozumiałem bo czasami trafiałem na ciężkie dialogi gdzie np gadali coś o fizyce kwantowej czy coś.. No ale ogólnie zrozumiałem i bawiłęm się naprawdę dobrze..

 

Control wygląda podobnie ale mam obawy odnośnie mechaniki walki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największym minusem tej gry była mechanika walki.. Eh nie lubie takiego stylu ;/ Zbyt arcadowo / konsolowo.. Chyba wiecie o co mi chodzi..

 

To dziwne bo Ty jesteś właśnie takim graczem 95% ogrywasz właśnie na konsoli :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli celowe ustawianie SSR na low i zaniżanie jakości grafiki jest O.K Twoim zdaniem?

Okaze sie sam wiesz, ze przeszlosci by nieuczciwe porownania na screenach by wykazac wieksza roznice jednego nad drugim lub Remedy przycielo SSR dla wyzszej wydajnosci. Ten silnik mazenujacy stosunek wydajnosci do jakosci grafiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam skoro są już procesory 16 rdzeniowe i 32 wątkowe https://pclab.pl/news81014.html to czemu nie wrzucą częściowo obliczeń związanych z RT na CPU? Przecież te rdzenie i wątki i tak będą leżeć odłogiem przy takiej ilości. Ktoś mądry może mi to wytłumaczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabe te wasze reakcje myślałem że jak wkleję filmiki z Real-Time Ray Tracing to będą wywieszone jęzory i podnieta jak to zajefajnie wygląda a tu nawet pojedynczego "pierdnięcia" nie było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hype juz opadl :lol2: A tak serio to odbicia w RT to jest cos co najbardziej mi sie podoba bo po prostu wizualnie wyglada to najlepiej a nie jak np cienie.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde tak sobie to wyglada, Quantum bardziej mi sie podobał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie przekonuje mnie ten gameplay, jest strasznie dziwny, no i to rzucanie, które zawsze będzie wyglądać karykaturalnie w grach bez prawdziwej symulacji fizyki...

 

Jak na razie wielki zawód, nie widać, żeby walka czymś się wyróżniała, nie wydaje sie przyjemna, a tylko na siłę udziwniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde tak sobie to wyglada, Quantum bardziej mi sie podobał

 

Niestety jestem zmuszony przyznać Ci rację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej się dowiesz zaglądając do materiałów z GDC z 2018 odnośnie Northlight lol2.gif

 

Link

 

Rozśmieszają mnie tymi głupotami o odbiciach, że tu i tam nie da się takowych zrobić bez RT lol2.gif Olali sprawę na całego i skupili się na RT.

 

Tym kiepskim AO i statycznym GI na RT nie warto się chwalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko jak w Quantum Break osiągnęli te odbicia . strzelając w krzesło w odbiciu podłogi widać jak krzesło się obraca. strzącajac w przedmioty widac jak lecą w odbiciach podłogi. jaka to sztuczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko jak w Quantum Break osiągnęli te odbicia . strzelając w krzesło w odbiciu podłogi widać jak krzesło się obraca. strzącajac w przedmioty widac jak lecą w odbiciach podłogi. jaka to sztuczka?

 

Efekt uzyskany za pomocą SSR

 

Więcej się dowiesz zaglądając do materiałów z GDC z 2018 odnośnie Northlight lol2.gif

 

Link

 

Rozśmieszają mnie tymi głupotami o odbiciach, że tu i tam nie da się takowych zrobić bez RT lol2.gif Olali sprawę na całego i skupili się na RT.

 

Tym kiepskim AO i statycznym GI na RT nie warto się chwalić.

 

Bo teraz będą sprzedawać grę RT a i tak wygląda to kiepsko w zestawieniu z QB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Efekt uzyskany za pomocą SSR

Przypuszczam, że komuś kto o coś takiego pyta taki skrótowiec nic nie powie. Fora to dziwne miejsce bez opasłego słowniczka skrótów i lokalnego nazewnictwa lepiej się tu nie zapuszczać :E Musiałem pogooglować, chodzi o Screenspace Reflection?

Edytowane przez Ard'aenye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...