Skocz do zawartości
Fruzz8

Control

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, ODIN85 napisał:

Ultra wersja za 3 lata?

Chyba PRO bardziej ale nie wiem czy to coś da dopóki nie pojawi się u AMD - Super Resolution czyli alternatywa dla DLSS. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ponoć obsługują RT w ramach DX 12.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Zas napisał:

No ponoć obsługują RT w ramach DX 12.2

Zgadza się tak to było zapowiadane 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, bazyl74 napisał:

To się Remedy popisało :)

Raczej AMD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 10 lat to będą hype'owac inną technologię, a RT to będzie już prehistoria.

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaa a Ty i tak nie bedziesz widział różnicy z tych 5 metrów :E 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak same odbicia? Innych efektów nie włączasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłeś, że on troluje? Same bzdury wypisuje. Lizanie ścian? Dwa dni temu w innym temacie pisał, że obecnie gry ze śledzeniem promieni wyglądają tragicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Cebula_Z_internetu napisał:

 Doznania są tak realistyczne że nawet mózg próbuje cię przekonać że wydarzenia grze wydarzyły się naprawdę, a to jedynie gra. W grze Control z włączonym RT aż mi język ucieka :debile2:, a to tylko same odbicia.

Proszę Cię ..... :E

Pany jest promocja na wersję Control dla XSX. Odpalam na PS5 z plusa i zakupioną na XSX. Poza tym że pad od ps fajnie pulsuje w trakcie biegania ja nie widzę różnicy. Jestem ciekawy recki obu wersji Control DF. Jak na konsolę prezentuje się ok. Mi gra się lepiej bez RT w 60 klatkach ale to sprawa indywidualna. Dupy nie urywa ale to chyba jedna z pierwszych gier na nową generację w którą można pograć dłużej niż godzinę :E Przeszedł na PC przejdę i na ... właśnie PS5 czy XSX ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Tylko same odbicia (2 pierwsze opcje) to prawdziwy RT, a te pozostałe efekty to nie RT, tylko grafika rastrowa.

Kilka dni temu side wklejał.

W dniu 18.01.2021 o 11:17, sideband napisał:
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, eagle napisał:

Proszę Cię ..... :E

Pany jest promocja na wersję Control dla XSX. Odpalam na PS5 z plusa i zakupioną na XSX. Poza tym że pad od ps fajnie pulsuje w trakcie biegania ja nie widzę różnicy. Jestem ciekawy recki obu wersji Control DF. Jak na konsolę prezentuje się ok. Mi gra się lepiej bez RT w 60 klatkach ale to sprawa indywidualna. Dupy nie urywa ale to chyba jedna z pierwszych gier na nową generację w którą można pograć dłużej niż godzinę :E Przeszedł na PC przejdę i na ... właśnie PS5 czy XSX ?

PS5 bo za darmo dają w PS Plus ?

Niech Microsoft się wysili i da do XGPU Ultimate Edition a nie to co teraz jest na One 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, azgan napisał:

PS5 bo za darmo dają w PS Plus ?

Niech Microsoft się wysili i da do XGPU Ultimate Edition a nie to co teraz jest na One 

Ja i tak bardziej czekam na paczun do GOW 60fps miał dzisiaj być. Control na OLED jest bardzo ładny nawet z konsoli. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, eagle napisał:

Ja i tak bardziej czekam na paczun do GOW 60fps miał dzisiaj być. Control na OLED jest bardzo ładny nawet z konsoli. 

Zgadzam się z tym co napisałeś, mam podobne odczucia i też czekam na ten Update do God of War w 60k/s ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ODIN85 napisał:

Plus jest za darmo?

Nie ale kupiłem na rok a już zwróciło mi się w grach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu dali łatkę i dlss śmiga jak złoto. Od razu u mnie 20W poboru mniej na karcie. Eksperymentalnie ustawiłem capa na 72 klatki i kolejne 20W mniej (bez dlss spadki były na 55 i okolice, jednak wiele jeszcze nie grałem więc to tylko przykładowy wycinek z jednej miejscówki). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, powiem wam, że DLSS w 1440p na ustawieniu 2/3 (balanced?), czyli przy rozdzielczości renderowania 14??x??? daje radę (tak, pobrałem specjalnie jeszcze raz :E). Przy większej ilości RT zegar wskakuje rzecz jasna na 1900 MHz przy wysokim zużyciu i łapiemy nawet nieco ponad 60 st. ale generalnie zegar oscyluje w okolicach 1500 Mhz, czasem 1200 MHz, a temp. pomiędzy 50-60 st.

No i faktycznie, zwłaszcza z moim wzrokiem :D, niespecjalnie widzę, że to 1440p to tak naprawdę rozciągnięte 14??x???. Magia rekonstrukcji z wysokiej jakości próbek... teksy pstre. widać szczegóły tekstur takie jak struktura betonu na ścianie...

Natomiast z DLSS w FHD, gdzie chyba najwyższa rozdzielczość renderowania to tylko 12??x??? jakość nie jest już tak wysoka. widać pewne przekłamania.
No ale przy takim skoku wydajności nie ma przecież sensu schodzić poniżej natywnej rozdzielczości monitora z rozdziałką wyświetlania.

A zatem z DLSS Balanced ograniczony RT na 2060S spokojnie daje radę.
Przy quality (renderowanie z 17??x???) karta już się gotuje, w końcu to prawie tak, jakby grać z RT w FHD bez DLSS.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to działa na 3060 Ti w 3440x1440 z RT i dlss byłoby z 60 fps? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ketiw555 napisał:

Ciekawe jak to działa na 3060 Ti w 3440x1440 z RT i dlss byłoby z 60 fps? 

RT na srednie i powinno być 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś w to z Game Passa i może potwierdzić że działa DLSS ? Nie chce mi się tego specjalnie ściagać żeby sprawdzić czy działa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nawet ja pisałem kilka postów wyżej, że dodali i działa :)

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 3060 Ti w rozdzielczości 3440x1440 z włączony RT na wysokie z DLSS wyciąga od 50 do 100 klatek, ale częściej widzę jednak te 60-80 fps. Ustawiłem jedynie oświetlenie wolumetryczne i globalne odbicia na średnie. Ktoś podpowie jak dobrze ustawić Ray Tracing żeby za dużo nie stracić wizualnie a żeby klatki poszły do góry ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pośrednie światło rozproszone mocno gniecie i zapewne po wyłączeniu wydajność będzie już ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, sideband napisał:

Pośrednie światło rozproszone mocno gniecie i zapewne po wyłączeniu wydajność będzie już ok.

Sprawdzę to, najważniejsze w tej grze to chyba odbicia na powierzchni i jakieś cienie dodatkowe, dobrze myślę ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można rzecz, że wszystko jest istotne tylko, ale wyłączenie w/w opcji daje sporego kopa. W praktyce zobaczysz na ekranie jak Ty to widzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...