Skocz do zawartości
bacho5991

Call of Duty: Modern Warfare 2 2022

Rekomendowane odpowiedzi

Mogliby w końcu postarać się o prawdziwe nazwy broni i dodatków. Za mało gra kosztuje, nie stać ich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech już włączą kolejne mapy i tryb HC, bo praktycznie grać się nie da... bieganina i strzelanina - i strzelam i strzelam i strzelam i ...ginę. Albo shoot first die first, OMG...

Ale podejrzewam, że niestety to ubije tą grę - jak nie SBMM to durne mapy. Od groma okienek, drzwi, balkoników, przejść... masakra. Z boku nagle menda wyskakuje nie wiadomo skąd...

Graficznie bieda. Serio, ta gra powinna kosztować półtorej stówy, totalnie nie widać, że to AAA...

Edytowane przez Sponsi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS5 2160p/60fps with reconstruction rendering 1440p/120fps with reconstruction rendering

Xbox Series X 2160p/60fps with reconstruction rendering 1440p/120fps with reconstruction rendering

Xbox Series S 1440p/60fps with reconstruction rendering 1080p/120fps with reconstruction rendering

PC 2160p | Max. settings | RTX 3080

Please note that MWII is currently in beta. Its performance may vary in future versions or updates.

- MWII uses horizontal dynamic resolution with temporal reconstruction on consoles. Something usual in this saga.

- For the first time, we can change the FOV on all platforms, including Oldgen, up to 120. In this video it is set to 90.

- PS5 presents some shading problems in 120hz mode.

- Xbox Series X has better performance in invasion mode at 120hz compared to PS5 and S Series.

- DLSS 2.0 is compatible with MWII on PC. When enabled, we get a ~40fps improvement.

- PC features improvements in shadows, ambient occlusion, anisotropic filtering and some textures. However, the draw distance on some assets is lower on PC at the time of this comparison.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę potwierdzić, że problem związany z crashem na pulpit zawsze kiedy gra wymaga restartu, np. po aktualizacji playlisty jest nadal aktywny. Mowa o tym:

Przy okazji nowe info: https://www.infinityward.com/news/2022/09/modern-warfare-ii-community-update-beta-weekend-two

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo ludzi zgłasza jakiś błąd 0xC0000005 i crash gry po kilku mapach

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra pod wzgledem stabilnosci to domek z kart, dobrze, ze nie mam kompa czynnego bo bym tylko sie denerwowal :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to fakt co kilka map sie wykrzacza i widze ze jest problem z przeladownaiem ramu - gdzies cieknie xd

Edytowane przez gruzin don Leonides
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn. możecie się śmiać ale do tej pory nie miałem żadnego crasha poza jednym, który wymieniłem wyżej - związanym z przymusowym restartem gry po aktualizacji playlisty (pojawia się wtedy okienko z komunikatem). Podczas zwykłego grania jest jak do tej pory ok, gram tylko TDM i Dominacje, jak coś się zmieni pod tym względem na pewno dam znać bo sam widzę na reddicie pełno zgłoszeń.

Ogólnie mam wrażenie, że beta MW 2019 była w lepszym stanie z tego co pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, caleb59 napisał:

Tzn. możecie się śmiać ale do tej pory nie miałem żadnego crasha poza jednym, który wymieniłem wyżej - związanym z przymusowym restartem gry po aktualizacji playlisty (pojawia się wtedy okienko z komunikatem). Podczas zwykłego grania jest jak do tej pory ok, gram tylko TDM i Dominacje, jak coś się zmieni pod tym względem na pewno dam znać bo sam widzę na reddicie pełno zgłoszeń.

Ogólnie mam wrażenie, że beta MW 2019 była w lepszym stanie z tego co pamiętam.

Ja na razie też nie, ale nie grałem długo bo 3-4 mapy ;) zobaczymy pozniej jak przysiade na 2-3 godzinki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Invasion niezłe, ale chyba połowa graczy to boty : /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze bo byłby zbyt duży chaos, a tak to fajnie się młóci stadko botów i biegnie dalej. Bardzo mi się to podowało w Titanfall gdzie tak samo gracze byli zmieszani z botami na mapce.

Przecież gdyby tam byli sami graczy to byś miał o połowę więcej no life adhd pro pajaców i jaka to przyjemność grania z takimi prosami dzikusami. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze moim zdaniem co spotkało tą grę to fakt, że bazują na silniku z Vanguarda a nie z MW 2019 - przez to gra jest nieco bardziej arcade, niektóre menusy, scoreboard, czcionki, ragdolle to jest 1:1 z Vanguarda przeniesione.

Dobrze się w to gra ale nie tak dobrze jak w MW 2019, tutaj niestety osobiście czuję ten smrodek Vanguarda i nie pasuje mi to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, caleb59 napisał:

Najgorsze moim zdaniem co spotkało tą grę to fakt, że bazują na silniku z Vanguarda a nie z MW 2019 - przez to gra jest nieco bardziej arcade, niektóre menusy, scoreboard, czcionki, ragdolle to jest 1:1 z Vanguarda przeniesione.

Dobrze się w to gra ale nie tak dobrze jak w MW 2019, tutaj niestety osobiście czuję ten smrodek Vanguarda i nie pasuje mi to.

A gdzie wyczytales te rewelacje ze to silnik w VG ?? Przeciez ten silnik to ten sam co w pierwszym MW oraz w VG tylko jego nowsza iteracja.

Wiec trudno mowic ze to silnik z VG kiedy poza Cold Warem poprzednie cody tez na nim bazuja.

No i nie wiem czy wiesz ale gre robi  Infinity Ward ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To widać i czuć, zagrasz to zrozumiesz. Tak, to jest ta nowsza iteracja z Vanguarda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, caleb59 napisał:

To widać i czuć, zagrasz to zrozumiesz. Tak, to jest ta nowsza iteracja z Vanguarda.

Bzdury opowiadasz, IW ma swoj silnik do gry robiony przez nich tak jak do MW2019 a Ty pizesz, ze to silnik z VG ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj mnie uważnie, przegrałem ponad ~450h w MW 2019 i wiem co mówię, śmierdzi Vanguardem na kilometr, ta beta nie ma nic wspólnego z MW 2019 poza settingiem i animacjami broni.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, caleb59 napisał:

To widać i czuć, zagrasz to zrozumiesz. Tak, to jest ta nowsza iteracja z Vanguarda.

Coś w tym jest, jakby ściany wydają się 2D, szczególnie hotel wygląda jak ta jedna mapa z VG.

I jest tak jakby "prostacko"... że niby wygląda jakby dobrze zoptymalizowane, ale to nie jest optymalizacja, tylko jakby uproszczenie.

Ale muszę powiedzieć bywają już giery fajne, bywają niefajne ; ) jest lepiej niż wczoraj, jak zacząłem. Pewnie i tak SBMM wejdzie w moc to będzie syf...

No i mapy średnie. Może 1/3 fajna, reszta chaos i masakra.

Coś tam nagrałem, może jeszcze nagram, dogram koment to może wrzucę tu jutro ; )

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też na tą chwile mapy średnie/chaotyczne/mało czytelne, ale raz, że przegrałem 6 godzin dopiero więc z czasem przyjdzie poznać co i jak co do metra kwadratowego, a dwa dalej myślę, że dojdą mapy ze starego MW2 typu  highrise/quarry/terminal i wtedy będzie bajka. Inna sprawa, że człowiek już nie jest tak młody i może po prostu nie ma takiego refleksu i łatwości odnajdywania się w nowej grze. 

Co do komentarzy odnośnie jakości grafiki to nie wiem o co ludziom chodzi. Czuje się jak za czasów BO1 gdzie był płaćz jak to COD jest cały czas na tym samym starym silniku. Moim zdaniem gra wygląda dobrze. W SP pewnie będą chwile gdzie ludzie będą robić screenshoty i wrzucać do odpowiedniego wątku. 

Edytowane przez Morv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, caleb59 napisał:

Słuchaj mnie uważnie, przegrałem ponad ~450h w MW 2019 i wiem co mówię, śmierdzi Vanguardem na kilometr, ta beta nie ma nic wspólnego z MW 2019 poza settingiem i animacjami broni.

Przegrałem ok 2kh godzin w CoD MW - potwierdzam to co mówisz. 

Ogólnie nie jest źle... ale powinni powyłączać perki, dodatki i inne gówna albo dać taką możliwość. Brakuje mi CoD MW Promod - czysty pojedynek na na umiejętności. 
Za dużo też ukrytych przejść, otworych drzwi na mapach - do ograniczenia imo. 

Edytowane przez bleck
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli się sypie jak każda beta cod. Zagram w niedzielę wieczorem to się okaże jak to działa na pc bo na ps4 grałem i nawet ok, prócz moich kilku fragów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Morv napisał:

Moim zdaniem gra wygląda dobrze

Gra wygląda wystarczająco dobrze, żeby nie odrzucała ale i tak źle jak na obecne czasy. Oprawa jest mocno przestarzała.  Battlefield 3 jest chyba z 2011roku, a wygląda o wiele lepiej, brzmi o wiele lepiej i o wiele sprawniej działa. 

COD graficznie jest po prostu słaby, a dzwiękowo też nie wiele lepiej.   I ludzie jeszcze płacą tyle pieniędzy za to zatrzymane w rozwoju kopiuj wklej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...