Skocz do zawartości
kamilkusio

Baldur's Gate 3

Rekomendowane odpowiedzi

 Baldur's Gate 3

 

Producent Larian Studios

Platformy Pc Stadia

 

Trailer

 

 

Pierwsze Dev diary

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baldurs Gate 2 wciaz jest w topie moich ulubionych gier. Zobaczymy jaka wizje bedzie mial Larian Studios bo mimo zachwytow nad Divinity Original Sin 2 mnie nie wciagnela i sie odbilem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzekomo nie na Epic Store i oby tak zostało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Larian nie może sobie pozwolić na wyłączność w sklepie Epic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80% składowej hajpu to Larian, 20% marka. W lepsze rynce trafić nie mogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zdecydowanie zainteresowany :cool:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzekomo nie na Epic Store i oby tak zostało.

Wiesz, że jeśli "rzekomo nie na Epic Store" to oznacza, że jednak tam trafi? To jak z moim ukochanym bynajmniej.

Ale fakt, widziałem tweeta, gdzie było napisane, że na EGS nie trafi w ogóle, co gość ogłosił, jakby to miała być reklama :D

 

Aha, gra już jest na GOG-u do zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest gra na którą czekam, nie mogą tego zepsuć, jak popsuli mojego ulubionego Fallouta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie ma zapowiedzi na playstation, bedzie trzeba jakos pc skolowac :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, gra już jest na GOG-u do zamówienia.

 

No i pięknie. Ciekawe czy jest szansa na premierę w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie ma zapowiedzi na playstation, bedzie trzeba jakos pc skolowac :E

 

Będzie, będzie spokojnie na wszystko przyjdzie czas skoro poprzednie Baldur's Gate i Icewind Dale mają trafić to i Baldur's Gate 3 trafi tak samo jak Divinity: Original Sin II - Definitive Edition ;)

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw niech się skupią, by wersja PC była ogarnięta tak, jak być powinna. By sterowanie itp, było jak najlepiej przemyślane. Jak już ogarną, to niech leci też na konsolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80% składowej hajpu to Larian, 20% marka. W lepsze rynce trafić nie mogła.

Mogła trafić do Obsidianu :P co raczej też źle jej nie wyszła.

I tak sie doczekać nie moge Larian zachwyciło mnie Divinity OS 1 i 2.

Więc będzie się działo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko żeby styl graficzny nie był jak w OS-ach 1i2, wolalbym bardziej stonowany i mniej śmieszkowaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, że jeśli "rzekomo nie na Epic Store" to oznacza, że jednak tam trafi? To jak z moim ukochanym bynajmniej.

Ale fakt, widziałem tweeta, gdzie było napisane, że na EGS nie trafi w ogóle, co gość ogłosił, jakby to miała być reklama :D

 

Aha, gra już jest na GOG-u do zamówienia.

Odniesienia do rzekomo nie rozumiem. Ja wiem, że ludzie błędnie używają bynajmniej ale nie widzę tu związku. :hmm:

 

Niech trafia i na chiński stragan, czemu nie? Byle tylko nie jako podkupiony produkt.

 

To jest reklama. Bo masz 90% osób którym wisi co i gdzie, oraz z 10% które nie tolerują praktyk i ułomności tego sklepu. Do nich idzie ta reklama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra pojawi się prawdopodobnie w sklepie Epic. Larian uściśliło, że chodzi jedynie o (nie)pojawienie się karty produktu w dniu ogłoszenia gry, a nie że nie będzie jej tam wcale.

 

Opis na GOG-u sugeruje, że walka będzie w czasie rzeczywistym (z aktywną pauzą), więc raczej chcą być wierni poprzedniczkom. Możliwe, że w rachubę wchodzi również alternatywny tryb walki, podobnie jak Pillars of Eternity II, chociaż wątpię, żeby studio sie z tym babrało.

 

Gra ma być na innym silniku niż Divinity: Original Sin. Gra raczej taka kolorowa jak ich ostatnie gry nie będzie. Przypominam, że Larian robiło wcześniej gry, wystarczy popatrzeć na Divine Divinity. :E

Zapewne chcą zrobić coś nowego, bo ileż można klepać jedno i to samo.

 

Ja bym sie bardziej martwił o scenariusz. Z tego, co wiadomo, to zatrudnili paru scenarzystów z Torment: Tides of Numenera, może Avellone znowu się podczepił, ale pewnie znowu z małym nakładem pracy (jego nazwisko to już bardziej marketing niż faktycznie podniesienie jakości ;)).

 

Premiery nie będzie na pewno w tym roku. Nie podadzą żadnej daty, póki nie uznają (when it's done"), że gra jest skończona, co sugeruje, że daleko jeszcze do wydania. Przypuszczam, że najwcześniej końcówka 2020 roku.

Mam nadzieję, że na E3 pokażą chociaż skrawek rozgrywki, bo bardzo jestem ciekaw, jak to będzie wyglądać w rzeczywistości.

 

Gra ma być oczywiście adaptacją D&D 5 edycji, ale ma zaczerpnąć z niej "wszystko, co najlepsze". Istotnym punktem odniesienia dla twóców jest Baldur's Gate: Descent into Avernus.

 

Taka ciekawostka:

Larian zgłosiło sie do Wizards of the Coast w sprawie chęci zrealizowania Baldur's Gate III już dawno temu, jeszcze przed skończeniem pierwszego Original Sin. Ale wtedy uznali ich za "zbyt zielonych w temacie". :E Jakby całe wcześniejsze doświadczenie nie miało znaczenia. :E

Dopiero po dużym sukcesie obu części Original Sin Wizards of the Coast samo się do nich zgłosiło, czy nadal byliby chętni... Można więc założyć, że prace nad Baldur's Gate III trwają mniej więcej dwa lata, w najlepszym razie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

99% osób źle używa "rzekomo", na podobnej samej zasadzie, na jakiej źle używa "bynajmniej". Rzekomo od razu sugeruje, że informacja jest zupełnie nieprawdziwa, a ludzie używają go jako zamiennik "podobno". To tak odnośnie wyjaśnienia.

 

Znaczy nie trafi, bo gość właśnie pochwalił się, że tam tej gry nie będzie. Nie uważam tego za mądre, bo co za różnica gdzie to jest, skoro jest na Steamie i GoG-u, ale tutaj właśnie chyba chodzi o to by się przejechać na krytyce Epica i w ten sposób sobie zrobić reklamę.

@up

Czyli wyjaśnione z Epic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra dziecinstwa jedynka i dwojka, ciekaw jestem jak to bedzie graficznie wygladac :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy jest jakaś szansa na polski dubbing, bez tego część klimatu ucieka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gogu pisze, że dubbinng tylko po angielsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angielski dubbing w poprzednich był według mnie spoko, był taki inny. Zresztą grałem po polsku z modami na postacie, które miały angielski dubbing (Irenicus, Chloe) i szybko się zapominało. W rozszerzonych edycjach BG te nowe postacie dodane przez Beamdog też z wiadomych względów pl dubbingu nie miały i też uszy nie więdły.

Zresztą pewnie wiele związku z poprzednimi BG nie będzie, więc też raczej znanych postaci się nie napotka (a przynajmniej nie towarzyszy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baldurs Gate 1 i 2 to chyba cdprojekt tlumaczylo w czasach gdzie jeszcze nie mysleli ze sami moga tworzyc swietne rpgi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, żeby był polski dubbing. W każdym razie na razie zbyt wcześnie, by o tym pisać.

Z Divinity: Original Sin 2 był problem, żeby były chociaż napisy...

 

Baldur's Gate III ma być znacznie bardziej rozbudowana grą niż Original Sin 2.

Może przynajmniej nie będą jej sztucznie wydłużać tym razem...

Nad grą pracuje aż 300 osób, z czego 200 w samym studiu Larian, reszta poza na kontraktach z konkretnymi zleceniami. I ta liczba ponoć jeszcze ma wzrosnąć.

 

Nad grą pracuje aż 13 scenarzystów, nad którymi pieczę sprawuje główny scenarzysta Original Sin 2. Pięciu zupełnie nowych, z czego w sumie wiadomo o dwóch z inXile, którzy pracowali nad Torment: Tides of Numenera. Już o nich w innym wątku wspominałem: Gavin Jurgens-Fyhrie (Torment, Horizon, Diablo III, Wasteland 3) i Colin McComb (Torment: Tides of Numenera i Planescape).

 

Akcja gry będzie rozgrywać się stulecia po wydarzenia z Cieni Amn. Wrócimy do Wrót Baldura.

 

W wywiadach można przechwycić parę ogólnikowych informacji:

Vincke said Larian’s team used Murder in Baldur’s Gate as a launching point. “And then we worked closely with Adam Lee, who’s working on Baldur’s Gate: Descent into Avernus,” he said. “The original reference we used when we were looking at the city was Murder in Baldur’s Gate.”

 

He terms Descent into Avernus as a prequel “in a certain way. It’s complementary to the story of Baldur’s Gate III, but Baldur’s Gate III is very much its own story, the next chapter of what happens to the city.”

 

Jon Irenicus, the villain in Baldur’s Gate II, isn’t coming back in the new game. Vincke confirms this, and he wouldn’t comment if you’re going into The Nine Hells (Avernus is the first plane of the Hells, where devils live and lawful evil holds sway).

 

In the trailer, a member of the Flaming Fist mercenary corps (they keep order in Baldur’s Gate) … transforms. He’s becoming a mind flayer, not The Slayer (a monstrous avatar of Bhaal). The illithids reproduce via ceremorphosis, in which they implant a tadpole into a humanoid, and once it matures, the poor being transforms into a mind flayer. A PR spokesperson later confirmed it’s a mind flayer. This is the first time we’ve seen such a graphic transformation of an individual into an illithid. You tangle with illithids in Baldur’s Gate II.

 

Twórcy nie chcą na razie komentować systemu walki:

I asked if Baldur’s Gate III would have turn-based or real-time-with-pause combat.

 

“This is one of those interviews where we’ll be saying ‘We’re not talking about that yet’ a lot,” Vincke said. “When it comes to the combat system, we prefer to show it to people rather than talk about it. That will hammer it home. But it will still be some time before we actually show it.”

 

No i wygląda na to, że na E3 jej nie pokażą, ale może chociaż cokolwiek na silniku gry.

A propos silnika, jak już wyżej wspomniałem, to nie jest ten sam, na którym stworzono serię Original Sin.

Ale to także silnik opracowany wewnątrz studia Larian, ich autorski. Nazwy nie podano.

 

Potwierdzono, że gra jest tworzona od 2017 roku (pre-produkcja rozpoczęła się wcześniej, więc całość jest już w całkiem zaawansowanym stadium), prace rozpoczęły się jeszcze przed zakończeniem Original Sin II, rok wcześniej Wizards of the Coast się do nich odezwało w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...