Siemka. Postanowiłem zrobić upgrade kompa bo kiedyś trzeba ale nie wiem na co warto wymieniać poszczególne rzeczy, stąd ten temat tutaj. Moja baza
CPU; Ryzen 3 1200
GPU; rx 570
RAM; 16GB kingston fury 3200mhz
MOBO; Gigabyte b450m ds3h v2
Zasilacz SilentiumPC vero l2 500W
Obudowa również SilentiumPC
Budżet: 700zł
Głównie do gierek, oglądania.
W sumie pełna zgoda, że tak może być. Co do Nanite to trudno takie coś w grze wyłączyć gdy cały świat jest na tym oparty. Można to optymalizować lub ewentualnie zmniejszyć poziom szczegółów. Jednak Lumen jest większym problemem. W grze cały czas mamy włączone śledzenie promieni. Nie idzie tego wyłączyć. Przynajmniej w jednej gierce co mam na U5. Cały czas muszę mieć włączone śledzenie promieni - w mniejszym lub większym stopniu. Też to jest integralną częścią silnika. Znaczy chyba jest. Nagle zapomnieli o starym sposobie oświetlania gry ? Nie ma w tym silniku starych rozwiązań gdzie po prostu wyłączamy Lumen (śledzenie promieni) ? No i tu w sumie dochodzimy do wątku
Czy silnik jest tak skonstruowany, że jest tylko i wyłącznie Lumen czy po prostu devsi idą na łatwiznę i nie korzystają ze starych rozwiązań ? Osobiście chciał bym mieć możliwość wyłączenia tej funkcji jak chociażby w CP77