Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co jak co ale nowego Spider-Mana chyba jednak kupię choćby dla samych wrażeń wizualnych :E RT robi robotę w tej grze.

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Kalach napisał:

To ja już Wam powiem jak będzie:

1. W testach na grach w wstecznej kompatybilności M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "ale to tylko gry z wstecznej kompatybilności, nie przystosowane do SSD, poczekajmy na AC:V i WD:L"

2. Test WD:L i AC:V, M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "ale to dopiero wczesne gry, do tego crossgeny, poczekamy na pełnoprawne produkcje, a zobaczycie!"

 

3. Jakieś nowe, pełnoprawne gry nextgen - M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "Poczekajmy na Gran Turismo i nowe God of War !"

:szczerbaty:

 

Sam mam preorder na PS5 ;)

Nie wiem czy to wiesz ale DF zrobiło już pierwsze testy i konsola SONY w nich wypada lepiej więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Smogsmok Ale spokojnie. PS5 jest tylko trochę mniej wydajne od XSX. :E

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzy cały film i słuchaj co mówią o tym przypadku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EvWg8Hb.jpg

Legendarne SSD PS5 przegrywa z XS o ~20 sec.? :E  A miała być 2 krotnie większa przewaga. :E 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak 48s. Przecież PCty miały zapłakać i miało być 4.8s :mad2:

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żarty żartami, ale jednak naprawdę trzeba poczekać na pierwszą next genową multiplatformę i wtedy ocenić. Microsoft generalnie jest lepszy we wstecznej kompatybilności, więc nie zaskakuje, że tym razem też im poszło lepiej - natomiast w grach zoptymalizowanych pod nowe konsole czas ładowania może się wyrównać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Isharoth napisał:

@Smogsmok Ale spokojnie. PS5 jest tylko trochę mniej wydajne od XSX. :E

hehe polecam obejrzec caly material df odnosnie wstecznej kompatybilnosci, w wiekszosci tytulow dziala swietnie (a np w sekiro dzieki temu ze jest checkberbord 1800p vs 1800p na xsx dziala plynniej na ps5 a wedlug df roznica w jakosci grafiki jest bardzo mala) i tylko assasin mial problemy przy czym ps5 ma kilka trybow kompatybilnosci i df podejrzewa ze w assasinie dziala ten zgodny z pro

11 minut temu, crush napisał:

W ogóle jak 48s. Przecież PCty miały zapłakać i miało być 4.8s :mad2:

W Miles 1s wedlug df ;d

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym jeszcze nie było mowy a chyba jest ważne dla każdego potencjalnego nabywcy PS5

 

 

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, SNC napisał:

 

Tylko PS5 wyświetla nadal gry w niższej rozdzielczości mi XsX. Nic dziwnego że jest płynniej w np Sekiro skoro masz skalowane 1800p vs natywne 1800p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym vrr lipa(pewnie dodzadza w aktualizacji firmwaru) choc moj cx i tak sie przy nim gubi 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten VRR wgl nie dziala czy tylko przy 120Hz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby w końcu DualSense miało mocną baterie? a nie tak jak dualshock na 4-5h:szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SNC napisał:

hehe polecam obejrzec caly material df odnosnie wstecznej kompatybilnosci, w wiekszosci tytulow dziala swietnie (a np w sekiro dzieki temu ze jest checkberbord 1800p vs 1800p na xsx dziala plynniej na ps5 a wedlug df roznica w jakosci grafiki jest bardzo mala) i tylko assasin mial problemy przy czym ps5 ma kilka trybow kompatybilnosci i df podejrzewa ze w assasinie dziala ten zgodny z pro

W Miles 1s wedlug df ;d

1s od odpalenia gry z menu konsoli do grania?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, crush napisał:

1s od odpalenia gry z menu konsoli do grania?

4s z menu + 1s load save'a (ciekawe ze inne redakcje mialy troche dluzsze czay), generalnie polecam video df o miles morales, rt robi wrazenie zwlaszcza biorac pod uwage ze mamy do czynienia z konsola oparta o gpu od amd

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, SNC napisał:

4s z menu + 1s load sav'a (ciekawe ze inne redakcje mialy troche dluzsze czay), generalnie polecam video df o miles morales, rt robi wrazenie zwlaszcza biorac pod uwage ze mamy do czynienia z konsola oparta o gpu od amd

No i w końcu nie trzeba się jak idiota gapić w kałuże żeby zauważyć różnicę :E Oj przepraszam, w Metro Exodus jest jeszcze bardzo fajnie zaimplementowane RT.

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak generalnie to podobają mi się ostatnie zmiany w kwestiach technologicznych.

NV wprowadza RT, wychodzą pierwsze tytuły:
- fanboje NV - UUUU
- fanboje AMD - haha, ale gówno, po co to komu?
- fanboje konsolowi - haha, ale gówno, po co to komu?
- ja - słaby skok w jakości w stosunku do spadku wydajności

NV wprowadza DLSS:
- fanboje NV - UUUU
- fanboje AMD - haha, ale gówno, jakość tną (mimo, że NV objeżdżała ich karty AMD bez DLSS), po co to komu?
- fanboje konsolowi - haha, z konsol się śmieją, a jakość tną (mimo, że ich konsole robią to od dawna).
- ja - wolę grać bez RT i DLSS ale fajnie, że taka opcja jest i nad nią pracują.

AMD i konsole wprowadzają RT, zapowiadają odpowiednik DLSS.
- fanboje NV - haha, będzie gorsze.
- fanboje AMD - UUUU. Będzie lepsze.
- fanboje konsol - UUUU.
- ja - fajnie, że taka opcja jest i nad nią pracują ale RT z cięciami DLSS dalej generalnie meh.

 

 

  • Like 4
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Te czasy wczytywania to trochę porażka (w porównaniu do XSX). SSD - największa broń Sony zawodzi.

Aczkolwiek exy od Sony (Miles Morales) wczytują się błyskawicznie. Sony opracowało za szybki dysk SSD i deweloperzy zewnętrzni nie ogarniają :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Ściem@ napisał:

Nie wiem czy to wiesz ale DF zrobiło już pierwsze testy i konsola SONY w nich wypada lepiej więc...

Taaa :D ? Gdzie? W Sekiro gdy na Ps5 miała skalowalne a na X natywne 1800p, czy może w Evil Within gdzie PS5 było 1296p a X miał 1800p?

Ja naprawdę mam nadzieje, że PS5 będzie świetną konsolą, będzie miała super gry i że dobrze wydałem pieniądze, ale bądźmy realistami z otwartymi oczami.

ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ:

NVIDIA PRZESTAJE PRODUKOWAĆ KARTY GRAFICZNE, A ZACZYNA DYSKI SSD - TO PRZYSZŁOŚĆ GRAFIKI

Edytowane przez Kalach
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, Kalach napisał:

Taaa :D ? Gdzie? W Sekiro gdy na Ps5 miała skalowalne a na X natywne, czy może w Evil Within gdzie PS5 było 1296p a X miał 1800p?

było stałe (a nie szarpane) 60 klatek. W soulsach lepiej mieć stałe 60fps, niż 4k.

Co więcej padła tam ważna informacja o grach wstecznych kompatybilnie. Duża część gier na PS4 była w 1080p, a na Xbox One w 900p. Teraz na PS5 masz 1080p60fps, a na XSX 900p60fps ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • To już druga osoba bodajże w tym temacie z tym samym modelem i po własnej aplikacji pasty taka duża różnica, gwarancji nie trzeba żegnać jak przyrosty są tak fajne to warto to zrobić, jak jest plomba na którejś śrubie to można zamówić i nakleić jeżeli np suszarka + żyletka nie dały rady lub w ogóle ktoś robi dziurę w plombie od razu  Chwile temu zamawiałem z alledrogo do xfx https://allegro.pl/oferta/5x-naklejki-gwarancyjne-asus-msi-palit-xfx-evga-gigabyte-zotac-15362612792
    • Dane CFM z opakowań producentów nie można porównywać między nimi, a najlepiej kompletnie na te dane nie patrzeć. Nie dość, że nie ma żadnego ogólne standardu względem którego dokonywane są te pomiary, więc każdy producent mierzy jak uważa, to dodatkowo zarówno te dotyczące przepływu jak i ciśnienia są dokonywane przy skrajnych i nierealnych sytuacjach. Na przykład w przypadku ilości przepchniętego powietrza mogą być stosowane kilkudziesięciocentymetrowe tunele z "prostownikami przepływu" na końcu którego znajduje sie wentylator i po przeciwnej stronie przyrząd do pomiaru, czyli coś czego nikt w domowym komputerze nie zastosuje przez co taki wynik jest niestosowalny w praktyce dla wentylatora zamontowanego bezpośrednio na radiatorze (czy to od wieży chłodzenia czy układu cieczą) lub kratce obudowy. Zostają tylko praktyczne testy jak np. TechPowerUP czy HWCooling.net lub takie przy stałej metodologii dla wszystkich śmigieł jak np. Cybenetics. W takim przypadku będziesz miał miarodajne wyniki. Nie potrzebujesz takiej przejściówki dopóki gniazdo do którego wpinasz 4 pinową wtyczkę nie jest blokowane plastikiem z boku w którym wtyczka by wystawała (a jeżeli blokuje to możesz próbować tę blokadę usunąć). Rozstaw pinów w wentylatorze 2, 3 i 4 pinowym jest teoretycznie identyczny, bo dwa pierwsze piny to kolejno uziemienie i napięcie, kolejny to pomiar obrotów i ostatni czwarty to pin do sterowania PWM. Wentylator 2 i 3 pin można sterować tylko poprzez zmianę napięcia pracy, a dla wentylatora PWM nie ma teoretycznie znaczenia czy steruje się go sygnałem czy napięciem, tak długo jak jego sama konstrukcja nie przeszkadza w sterowaniu jego obrotami poprzez zmianę napięcia zamiast sygnałem modulacyjnym (jak np. nie powinno się robić w przypadku łożysk magnetycznych jak w wentylatorach Phanteks T30 lub Corsair ML120 czy konstrukcjach Sunona MagLev).
    • Świetny ruch, ale mimo wszystko wk*****m się niemiłosiernie, że występują takie egzemplarze. Sam polecam/poleciłem ten model nie jednemu znajomemu i wszystko jest ok. Super, że pomogło, przykro, że Asus wypuszcza takie buble w postaci Asus Dual, które człowiek musi sobie poprawiać sam. Wiadomo, że mógłbyś to próbować zrobić w inny sposób i szkoda, że tak fajny model jakim jest Asus Dual, potrafi wypuścić takie gówno.
    • Jak laptop działa stabilnie po mimo whea w dzienniku zdarzeń to możesz olać (myślałem że miałeś co innego na myśli pisząc "sypie błędami") albo spróbuj zrobić te rzeczy o których piszą w tym temacie z reddita no może oprócz wymiany dysku na gen 3   
    • Gniesz pałkę znowu. Znajdź mi kraj gdzie każdy dobrowolnie chce iść zginąć.  Jak można się dziwić, że ktoś nie chce iśc na wojnę i jak można się dziwić, że ludzie przed nią uciekają.   Z rosji wyjechał tak samo ogrom ludzi przed wojną. Z każdego kraju kto będzie mógł to będzie kombinował jak uniknąć wysłania na front, jest to oczywiste. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...