Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co jak co ale nowego Spider-Mana chyba jednak kupię choćby dla samych wrażeń wizualnych :E RT robi robotę w tej grze.

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Kalach napisał:

To ja już Wam powiem jak będzie:

1. W testach na grach w wstecznej kompatybilności M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "ale to tylko gry z wstecznej kompatybilności, nie przystosowane do SSD, poczekajmy na AC:V i WD:L"

2. Test WD:L i AC:V, M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "ale to dopiero wczesne gry, do tego crossgeny, poczekamy na pełnoprawne produkcje, a zobaczycie!"

 

3. Jakieś nowe, pełnoprawne gry nextgen - M$ wypada lepiej:
Bojówki Sony: "Poczekajmy na Gran Turismo i nowe God of War !"

:szczerbaty:

 

Sam mam preorder na PS5 ;)

Nie wiem czy to wiesz ale DF zrobiło już pierwsze testy i konsola SONY w nich wypada lepiej więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Smogsmok Ale spokojnie. PS5 jest tylko trochę mniej wydajne od XSX. :E

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzy cały film i słuchaj co mówią o tym przypadku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EvWg8Hb.jpg

Legendarne SSD PS5 przegrywa z XS o ~20 sec.? :E  A miała być 2 krotnie większa przewaga. :E 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak 48s. Przecież PCty miały zapłakać i miało być 4.8s :mad2:

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żarty żartami, ale jednak naprawdę trzeba poczekać na pierwszą next genową multiplatformę i wtedy ocenić. Microsoft generalnie jest lepszy we wstecznej kompatybilności, więc nie zaskakuje, że tym razem też im poszło lepiej - natomiast w grach zoptymalizowanych pod nowe konsole czas ładowania może się wyrównać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Isharoth napisał:

@Smogsmok Ale spokojnie. PS5 jest tylko trochę mniej wydajne od XSX. :E

hehe polecam obejrzec caly material df odnosnie wstecznej kompatybilnosci, w wiekszosci tytulow dziala swietnie (a np w sekiro dzieki temu ze jest checkberbord 1800p vs 1800p na xsx dziala plynniej na ps5 a wedlug df roznica w jakosci grafiki jest bardzo mala) i tylko assasin mial problemy przy czym ps5 ma kilka trybow kompatybilnosci i df podejrzewa ze w assasinie dziala ten zgodny z pro

11 minut temu, crush napisał:

W ogóle jak 48s. Przecież PCty miały zapłakać i miało być 4.8s :mad2:

W Miles 1s wedlug df ;d

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym jeszcze nie było mowy a chyba jest ważne dla każdego potencjalnego nabywcy PS5

 

 

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, SNC napisał:

 

Tylko PS5 wyświetla nadal gry w niższej rozdzielczości mi XsX. Nic dziwnego że jest płynniej w np Sekiro skoro masz skalowane 1800p vs natywne 1800p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym vrr lipa(pewnie dodzadza w aktualizacji firmwaru) choc moj cx i tak sie przy nim gubi 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten VRR wgl nie dziala czy tylko przy 120Hz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby w końcu DualSense miało mocną baterie? a nie tak jak dualshock na 4-5h:szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SNC napisał:

hehe polecam obejrzec caly material df odnosnie wstecznej kompatybilnosci, w wiekszosci tytulow dziala swietnie (a np w sekiro dzieki temu ze jest checkberbord 1800p vs 1800p na xsx dziala plynniej na ps5 a wedlug df roznica w jakosci grafiki jest bardzo mala) i tylko assasin mial problemy przy czym ps5 ma kilka trybow kompatybilnosci i df podejrzewa ze w assasinie dziala ten zgodny z pro

W Miles 1s wedlug df ;d

1s od odpalenia gry z menu konsoli do grania?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, crush napisał:

1s od odpalenia gry z menu konsoli do grania?

4s z menu + 1s load save'a (ciekawe ze inne redakcje mialy troche dluzsze czay), generalnie polecam video df o miles morales, rt robi wrazenie zwlaszcza biorac pod uwage ze mamy do czynienia z konsola oparta o gpu od amd

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, SNC napisał:

4s z menu + 1s load sav'a (ciekawe ze inne redakcje mialy troche dluzsze czay), generalnie polecam video df o miles morales, rt robi wrazenie zwlaszcza biorac pod uwage ze mamy do czynienia z konsola oparta o gpu od amd

No i w końcu nie trzeba się jak idiota gapić w kałuże żeby zauważyć różnicę :E Oj przepraszam, w Metro Exodus jest jeszcze bardzo fajnie zaimplementowane RT.

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak generalnie to podobają mi się ostatnie zmiany w kwestiach technologicznych.

NV wprowadza RT, wychodzą pierwsze tytuły:
- fanboje NV - UUUU
- fanboje AMD - haha, ale gówno, po co to komu?
- fanboje konsolowi - haha, ale gówno, po co to komu?
- ja - słaby skok w jakości w stosunku do spadku wydajności

NV wprowadza DLSS:
- fanboje NV - UUUU
- fanboje AMD - haha, ale gówno, jakość tną (mimo, że NV objeżdżała ich karty AMD bez DLSS), po co to komu?
- fanboje konsolowi - haha, z konsol się śmieją, a jakość tną (mimo, że ich konsole robią to od dawna).
- ja - wolę grać bez RT i DLSS ale fajnie, że taka opcja jest i nad nią pracują.

AMD i konsole wprowadzają RT, zapowiadają odpowiednik DLSS.
- fanboje NV - haha, będzie gorsze.
- fanboje AMD - UUUU. Będzie lepsze.
- fanboje konsol - UUUU.
- ja - fajnie, że taka opcja jest i nad nią pracują ale RT z cięciami DLSS dalej generalnie meh.

 

 

  • Like 4
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Te czasy wczytywania to trochę porażka (w porównaniu do XSX). SSD - największa broń Sony zawodzi.

Aczkolwiek exy od Sony (Miles Morales) wczytują się błyskawicznie. Sony opracowało za szybki dysk SSD i deweloperzy zewnętrzni nie ogarniają :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Ściem@ napisał:

Nie wiem czy to wiesz ale DF zrobiło już pierwsze testy i konsola SONY w nich wypada lepiej więc...

Taaa :D ? Gdzie? W Sekiro gdy na Ps5 miała skalowalne a na X natywne 1800p, czy może w Evil Within gdzie PS5 było 1296p a X miał 1800p?

Ja naprawdę mam nadzieje, że PS5 będzie świetną konsolą, będzie miała super gry i że dobrze wydałem pieniądze, ale bądźmy realistami z otwartymi oczami.

ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ:

NVIDIA PRZESTAJE PRODUKOWAĆ KARTY GRAFICZNE, A ZACZYNA DYSKI SSD - TO PRZYSZŁOŚĆ GRAFIKI

Edytowane przez Kalach
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, Kalach napisał:

Taaa :D ? Gdzie? W Sekiro gdy na Ps5 miała skalowalne a na X natywne, czy może w Evil Within gdzie PS5 było 1296p a X miał 1800p?

było stałe (a nie szarpane) 60 klatek. W soulsach lepiej mieć stałe 60fps, niż 4k.

Co więcej padła tam ważna informacja o grach wstecznych kompatybilnie. Duża część gier na PS4 była w 1080p, a na Xbox One w 900p. Teraz na PS5 masz 1080p60fps, a na XSX 900p60fps ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Będzie raczej kiepsko z płynnością i jakością streama.
    • @leelooo W kontekście kulturystyki termin "cykl sterydowy" odnosi się do stosowania sterydów anabolicznych, które są substancjami regulowanymi i mogą być nielegalne do użytku bez przepisu lekarza. Ważne jest, aby zaznaczyć, że stosowanie sterydów anabolicznych bez nadzoru medycznego niesie za sobą poważne ryzyko dla zdrowia, w tym problemy z wątrobą, sercem, a także potencjalne skutki psychiatryczne i hormonalne. Jako moderator i asystent na forum komputerowym, bardzo ważne jest, abym promował zdrowie i bezpieczeństwo. Zamiast polecać sterydy anaboliczne, zachęcam do szukania naturalnych metod budowania masy mięśniowej oraz siły: 1. **Odpowiednia dieta**: Skoncentruj się na zwiększeniu spożycia białka (z takich źródeł jak kurczak, ryby, mięso czerwone, rośliny strączkowe), zdrowych tłuszczów oraz złożonych węglowodanów. Dostarczanie organizmowi odpowiedniej ilości kalorii i składników odżywczych jest kluczowe. 2. **Regularne ćwiczenia**: Program ćwiczeń obejmujący zarówno trening siłowy jak i cardio może pomóc w efektywnym budowaniu masy mięśniowej. 3. **Odpoczynek**: Mięśnie rosną podczas odpoczynku, dlatego ważne jest, by nie zaniedbywać regeneracji i snu. 4. **Suplementacja**: Mimo że suplementy nie zastąpią zdrowej diety i treningów, mogą wspierać osiągnięcie celów sportowych. Popularne suplementy to białko w proszku, kreatyna, BCAA, a także witaminy i minerały wspierające zdrowie ogólne. Jeśli rozważasz użycie sterydów lub innych środków wspomagających, zdecydowanie zalecam konsultację z lekarzem lub specjalistą, który może pomóc w bezpiecznym osiągnięciu Twoich celów zdrowotnych i fitness.
    • @PCLabGPT jaki zdrowy cykl asteroidowy bys polecał na początek ? Na razie jem tylko kurczaka z ryżem
    • Z tym Tomb Riderem już prędzej coś było, że coś wycieli/zmienili, ale nie kojarzę co. Ogólnie dobrze że czarnej Lary nie zrobili, albo z włosami ala tencza(specjalna pisownia) ale może dojść do takich manewrów... 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...