Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, Camil666 napisał:

Jeśli ktoś zamawiał PS5 z dostawą do paczkomatu to może być problem: https://www.wykop.pl/wpis/53452955/jezeli-zamawialiscie-preorder-ps5-z-dostawa-do-pac/

Jak faktycznie nie zmieści sie do paczkomatu to automatycznie przekierują na kuriera i przyniesie do domu.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Isharoth napisał:

Czym różnią się dropy na PC od dropów na konsoli?

Chciałem spytać dokładnie o to samo ;D Czekam na odpowiedź, że konsolowe dropy są bardziej płynne. :E 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, BlindObserver napisał:

Chciałem spytać dokładnie o to samo ;D Czekam na odpowiedź, że konsolowe dropy są bardziej płynne. :E 

Dropy z PS5 są bardziej płynne niż dropy z PC, nie znasz się to jak u Apple i'ts a future. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, BlindObserver napisał:

Chciałem spytać dokładnie o to samo ;D Czekam na odpowiedź, że konsolowe dropy są bardziej płynne. :E 

Dysk ultra szybki, to i dropy mega płynne. Logiczne :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Isharoth napisał:

Czym różnią się dropy na PC od dropów na konsoli?

Może na konsoli lepsze itemy wypadają ?

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Isharoth napisał:

Czym różnią się dropy na PC od dropów na konsoli?

Te pecetowe są droższe. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, BlindObserver napisał:

Chciałem spytać dokładnie o to samo ;D Czekam na odpowiedź, że konsolowe dropy są bardziej płynne. :E 

Np. tu masz pecetowe dropy: https://youtu.be/tyhngs_YwOY?t=90 - patrzeć głównie na 1:38. Kiedyś miałem lepszy filmik, ale nie mogę go znaleźć, tam było ciągle ponad 35 fps i z dropami. I tu inny: https://youtu.be/EyYVYdWt3ac?t=230 - tragedia w 3:56, rzekomy lekki spadek na 39 fps (i tu obejrzyjcie filmik z PS5, drop większy, a zero problemu) .

Zakładam, że programiści na konsolach widząc takie problemy robią optymalizację. Zaś na PC olewają (kup lepsze GPU CPU mem itp). Takich dropów na konsolach nie ma. Nawet w Mass Effect 1 nie pamiętam, a tam walki były chyba w 15 fps. Jedyna gra z takim dropem to Saints Row 4 latanie "UFO". Natomiast sporo gier spadało do dość stabilnych 15 fps (i mniej), ale to jest zwykle 1 klatka co 60-70 ms, a nie np. 0,2 sekundy z zerową ilością klatek.

Edytowane przez sino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsolowych dropow jest teoretycznie mniej bo jest tylko jedna platforma. Ale to złudne wrażenie, dropy na konsolach zawsze były i będą, często większe niż na lowendowych PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, sino napisał:

Np. tu masz pecetowe dropy: https://youtu.be/tyhngs_YwOY?t=90 - patrzeć głównie na 1:38. Kiedyś miałem lepszy filmik, ale nie mogę go znaleźć, tam było ciągle ponad 35 fps i z dropami. I tu inny: https://youtu.be/EyYVYdWt3ac?t=230 - tragedia w 3:56, rzekomy lekki spadek na 39 fps.

Tylko po co nam filmiki z dropami FPS, skoro większość osób tutaj wie jak one wyglądają? :)

10 minut temu, sino napisał:

Zakładam, że programiści na konsolach widząc takie problemy robią optymalizację. Zaś na PC olewają (kup lepsze GPU CPU mem itp). Takich dropów na konsolach nie ma. Nawet w Mass Effect 1 nie pamiętam, a tam walki były chyba w 15 fps. Jedyna gra z takim dropem to Saints Row 4 latanie "UFO". Natomiast sporo gier spadało do dość stabilnych 15 fps (i mniej), ale to jest zwykle 1 klatka co 60-70 ms, a nie np. 0,2 sekundy z zerową ilością klatek.

Kiedy nie znasz się na technikaliach, ale za wszelką cenę chcesz udowodnić magiczne właściwości konsol:

147bJOC.jpg

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Isharoth napisał:

Tylko po co nam filmiki z dropami FPS, skoro większość osób tutaj wie jak one wyglądają? :)

Po to byś sobie porównał z tym filmikiem DMC5 z PS5. Na PS5 masz większe dropy (np. niż ten spadek na 39), a mimo to odczuwalność dużo dużo mniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównujesz 2 zupełnie różne przypadki. Dopóki nie masz żadnego dowodu na różnicę pomiędzy dropami fps na PC a na konsolach, można uznać to za zwykłą bajkę.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, sino napisał:

Np. tu masz pecetowe dropy: https://youtu.be/tyhngs_YwOY?t=90 - patrzeć głównie na 1:38. Kiedyś miałem lepszy filmik, ale nie mogę go znaleźć, tam było ciągle ponad 35 fps i z dropami. I tu inny: https://youtu.be/EyYVYdWt3ac?t=230 - tragedia w 3:56, rzekomy lekki spadek na 39 fps (i tu obejrzyjcie filmik z PS5, drop większy, a zero problemu) .

No niezły przykład, długo go szukałeś? Współczesna gra + procesor starszy niż takie truchła jak xbox one :szczerbaty:

Zacznijmy od tego, że na ogól to co jest stabilne na konsoli (powiedzmy 30fps ale i nie zawsze) to już jest dropem na PC, tutaj standard to 60, do tego na PC istnieje ogrom konfiguracji i możliwości, więc można stworzyć wyjątkowo słabe konfiguracje typu np cpu 4/4 + ram w single channel + gra 10 lat młodsza i będzie to działało wyjątkowo słabo ale to skrajny przypadek.

Ale raczej nie ma o czym dyskutować jak Tobie odpowiada stabilne 15(!) fps  :szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Wu70 napisał:

No niezły przykład, długo go szukałeś? Współczesna gra + procesor starszy niż takie truchła jak xbox one :szczerbaty:

Przecież ten procesor jest dużo MOCNIEJSZY niż w XO czy PS4 (grafika też). Grałem w tą grę na XO (darmo - Game Pass) i takich problemów nie było, natomiast był problem z ładowaniem 3,5 minuty więc dałem sobie spokój. I oczywiście, że 15 fps mi nie leży, ale 30 fps bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakosc grafiki ta sama na obu konsolach

- tryb 4k 60 lekka przewaga xsx

- tryb performance przewaga ps5

- tryb rt perfomance przewaga xsx

-tryb rt quality blisko remisu

- czasy ladowania nieznacznie szybsze na ps5 (2s vs 3s)

generalnie bardzo blisko siebie sa konsole (df nawet zaskoczone ze roznica mniejsza niz wynika ze specyfikacji)

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, sino napisał:

Przecież ten procesor jest dużo MOCNIEJSZY niż w XO czy PS4 (grafika też). Grałem w tą grę na XO (darmo - Game Pass) i takich problemów nie było, natomiast był problem z ładowaniem 3,5 minuty więc dałem sobie spokój. I oczywiście, że 15 fps mi nie leży, ale 30 fps bez problemu.

Ale co w związku z tym? Na konsoli grę masz dostosowaną pod konfigurację konsoli, czyt. okrojoną zazwyczaj, a na PC masz podaną minimalną konfigurację a sprzęt z Twojego testu na ustawieniach High nie spełnia wymagań producenta do 1080p 30fps Low...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sino napisał:

Przecież ten procesor jest dużo MOCNIEJSZY niż w XO czy PS4 (grafika też). Grałem w tą grę na XO (darmo - Game Pass) i takich problemów nie było, natomiast był problem z ładowaniem 3,5 minuty więc dałem sobie spokój. I oczywiście, że 15 fps mi nie leży, ale 30 fps bez problemu.

Masz w tej grze na konsoli takie same ustawienia jak na PC? Bo jeśli nie masz, to Twoje wnioski są gówno warte. 

Nie próbuj uczyć kogoś o technikaliach, jeśli Ty nie jesteś w stanie po tych filmach powiedzieć, dlaczego te dropy występują. A widać, że nie jesteś w stanie, po tym jakie herezje piszesz. 

Spodziewałem się głupiej odpowiedzi, dlatego napisałem to o tych płynniejszych dropach, ale nie spodziewałem się, że Ty jednak rzeczywiście tak myślisz. To nie PPE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wedlug analizy df dmc na xsx ma lekka przewage w trybie 4k 60, ps5 ma przewage w trybie performance, w trybie rt performacne xsx ma przewage a w trybie rt quality blisko remisu. PS5 ma tez nieznacznie szybsze czasy ladowania. Tyle odnosnie "przepasci" miedzy tymi konsolami ;) NIe mowie ze zawsze bedzie az tak blisko ale widac ze konsole sa blisko siebie jak nigdy wczesniej.

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, SNC napisał:

Wedlug analizy df dmc na xsx ma lekka przewage w trybie 4k 60, ps5 ma przewage w trybie performance, w trybie rt performacne xsx ma przewage a w trybie rt quality blisko remisu. Tyle odnosnie "przepasci" miedzy tymi konsolami ;) NIe mowie ze zawsze bedzie az tak blisko ale widac ze konsole sa blisko siebie jak nigdy wczesniej.

A dynamiczna rozdzielczość średnio taka sama (o ile jest w którymś trybie)? ;) Przykład z wyżej Metro - na ps4 dropy do 20 a na xone dosyć dobre 30fps przez schodzenie z rozdzielczością do 840p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Wu70 napisał:

A dynamiczna rozdzielczość średnio taka sama (o ile jest w którymś trybie)? ;) Przykład z wyżej Metro - na ps4 dropy do 20 a na xone dosyć dobre 30fps przez schodzenie z rozdzielczością do 840p

wedlug df jakosc renderingu jest niemal identyczna

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, BlindObserver napisał:

Nie próbuj uczyć kogoś o technikaliach, jeśli Ty nie jesteś w stanie po tych filmach powiedzieć, dlaczego te dropy występują.

Wiem, że się znasz dużo lepiej. Ale konsolowców nie obchodzi czemu tak jest, tego ma nie być. Osoby znające się dużo lepiej jak programiści mają to naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, sino napisał:

Wiem, że się znasz dużo lepiej. Ale konsolowców nie obchodzi czemu tak jest, tego ma nie być. Osoby znające się dużo lepiej jak programiści mają to naprawić.

Konsolowcy muszą czasem ruszyć mózgiem. Dość powiedzieć, że obecnie na GTX 970 z 4 GB pamięci jestem w stanie zrobić ultra dropy nawet takiej grze jak PC Building Simulator, dopierając po prostu zbyt duże tekstury. I to świadczy o czym? Że na konsolach działa lepiej i są bardziej płynne dropy? Czy może, że ja dobrałem ustawienia, przy których mój PC się zesrał, bo nie miał innej możliwości? Drop to drop, ale może wynikać z 1000 rzeczy, które trzeba brać pod uwagę, nim się zacznie opowiadać, że coś jest lepsze, a coś jest gorsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracam troszkę honoru dla 9teraflopów, nie wypada to w tym porównaniu jakoś źle. Myślalem, że fala surfingowa nie będzie aż tak mocna na XSX czekamy na następne gierki.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, PHYSXftw napisał:

Jak z pupy? Już pominę 4K ale PS5 nie jest w stanie utrzymać 120fps w 1080p. Wina capcomu? kosmitów? wina wszystkich w okół nawet samego Sony że nie ogarnęli BC jak MS. Spoko jutro premiera PS5 jak DF z nxgamerem zaczną rzucać materiałami to ta konsola się nie pozbiera.

I oglądałeś DF? Mocno pupa boli?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...