Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
6 godzin temu, Kris194 napisał:

4x szybsza? Niektórzy to tu konkretne bajkopisarstwo uprawiają :E

https://www.purepc.pl/marvels-spider-man-remastered-pc-test-wydajnosci-kart-graficznych-i-procesorow-jakie-wymagania-sprzetowe?page=0,16

Toś odleciał, w 2015 roku na rynku PC nie było absolutnie nic co miałoby choćby start do PS5.

Szkoda że nie napisał 40x szybsza robiłoby jeszcze większe wrażenie https://www.eurogamer.pl/zagralem-w-spider-man-na-pc-i-wole-wrocic-do-wersji-ps5 :szczerbaty:

 CYTAT:

"Spider-Man Remastered zadebiutuje 12 sierpnia na PC, ale miałem już okazję zapoznać się dokładnie z komputerową wersją jednego z największych ex-exclusivów Sony. Mimo że w wielu przypadkach preferuję PC, Człowiek-Pająk raczej zachęca mnie do ponownego włączenia gry na PS5. Wszystko ze względu na mocny sprzęt, jakim trzeba dysponować, by zbliżyć się do jakości oferowanej przez konsolę, a także problemy z wydajnością".

PS>

Ktoś z Was czeka? Nowy Gameplay 

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Kris194 napisał:

4x szybsza? Niektórzy to tu konkretne bajkopisarstwo uprawiają :E

https://www.purepc.pl/marvels-spider-man-remastered-pc-test-wydajnosci-kart-graficznych-i-procesorow-jakie-wymagania-sprzetowe?page=0,16

Toś odleciał, w 2015 roku na rynku PC nie było absolutnie nic co miałoby choćby start do PS5.

A jakby spartolili optymalizacje, że 3090 by miała niższe wyniki niż na PS5 to powiedziałbyś, że PS5 jest mocniejsze od 3090? :E Niektórych myślenie chyba boli. Z czystej mocy obliczeniowej 3090 jest 4x szybsza od PS5 a czy to się w danej grze przekłada czy nie przekłada na klatki to już inna inszość. Nie wspominając już w ogóle, że Very high na pewno nie jest identyczne jak ustawienia na PS5 w trybie 60 FPS.

  • Thanks 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda klimatycznie brakowało mi takiego mrocznego science fiction. To może być niezła gierca 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, bleidd napisał:

A jakby spartolili optymalizacje, że 3090 by miała niższe wyniki niż na PS5 to powiedziałbyś, że PS5 jest mocniejsze od 3090? :E Niektórych myślenie chyba boli. Z czystej mocy obliczeniowej 3090 jest 4x szybsza od PS5 a czy to się w danej grze przekłada czy nie przekłada na klatki to już inna inszość. Nie wspominając już w ogóle, że Very high na pewno nie jest identyczne jak ustawienia na PS5 w trybie 60 FPS.

Jesteś i to nie od dziś na forum komputerowym więc zakładam, że nie muszę Cię uświadamiać jak się liczy tą moc obliczeniową. To tak jakbyś liczył moc procka po ilości rdzeni i taktowaniu, o kant kuli można potłuc takie obliczenia.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Kris194 napisał:

Jesteś i to nie od dziś na forum komputerowym więc zakładam, że nie muszę Cię uświadamiać jak się liczy tą moc obliczeniową. To tak jakbyś liczył moc procka po ilości rdzeni i taktowaniu, o kant kuli można potłuc takie obliczenia.

Ty nie odróżniasz czystych obliczeń od wydajności w grach zwłaszcza opartych na rasteryzacji ;) A Ampere ma specyficzną architekturę i max wydajność w FP32 jest dostępna tylko w specyficznym scenariuszu. Myślisz, że jakby wydajność w FP32 nie wzrosła ~2x to dostałbyś 2x w RT w względem Turinga? 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, sideband napisał:

Ty nie odróżniasz czystych obliczeń od wydajności w grach zwłaszcza opartych na rasteryzacji ;)

Odróżniam i to bardzo dobrze.

13 minut temu, sideband napisał:

A Ampere ma specyficzną architekturę i max wydajność w FP32 jest dostępna tylko w specyficznym scenariuszu.

O widzisz, sam przyznałeś, że taka wydajność jest dostępna tylko w konkretnym scenariuszu. Wybacz ale kosmicznej wydajności w specyficznym zastosowaniu to ja już się na słupkach Nvidii naoglądałem. Nie ma co ciągnąć tej dyskusji bo to się zawsze kończy tak samo. Ja tylko czekam na PS showcase we wrześniu, nawet nie muszą się specjalnie starać żeby przebić inne prezentacje które miały miejsce w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znasz architektury i wymyślasz sobie cuda na kiju. Wszystko jest white paper i NV niczego nie ukrywa. Polecam sobie sprawdzić wydajność w czystych obliczeniach Turing vs Ampere. Także kłamstwa można ganić, ale tutaj nie ma żadnej ściemy.

In the Turing generation, each of the four SM processing blocks (also called partitions) had two primary datapaths, but only one of the two could process FP32 operations. The other datapath was limited to integer operations. GA10X includes FP32 processing on both datapaths, doubling the peak processing rate for FP32 operations. One datapath in each partition consists of 16 Ampere GPU Architecture In-Depth NVIDIA Ampere GA102 GPU Architecture 13 FP32 CUDA Cores capable of executing 16 FP32 operations per clock. Another datapath consists of both 16 FP32 CUDA Cores and 16 INT32 Cores, and is capable of executing either 16 FP32 operations OR 16 INT32 operations per clock. As a result of this new design, each GA10x SM partition is capable of executing either 32 FP32 operations per clock, or 16 FP32 and 16 INT32 operations per clock. All four SM partitions combined can execute 128 FP32 operations per clock, which is double the FP32 rate of the Turing SM, or 64 FP32 and 64 INT32 operations per clock. Modern gaming workloads have a wide range of processing needs. Many workloads have a mix of FP32 arithmetic instructions (such as FFMA, floating point additions (FADD), or floating-point multiplications (FMUL)), along with many simpler integer instructions such as adds for addressing and fetching data, floating point compare, or min/max for processing results, etc. Turing introduced a second math datapath to the SM, which provided significant performance benefits for these types of workloads. However, other workloads can be dominated by floating point instructions. Adding floating point capability to the second datapath will significantly help these workloads. Performance gains will vary at the shader and application level depending on the mix of instructions. Ray tracing denoising shaders are a good example of a workload that can benefit greatly from doubling FP32 throughput.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.08.2022 o 05:47, azgan napisał:

Szkoda że nie napisał 40x szybsza robiłoby jeszcze większe wrażenie https://www.eurogamer.pl/zagralem-w-spider-man-na-pc-i-wole-wrocic-do-wersji-ps5 :szczerbaty:

 CYTAT:

"Spider-Man Remastered zadebiutuje 12 sierpnia na PC, ale miałem już okazję zapoznać się dokładnie z komputerową wersją jednego z największych ex-exclusivów Sony. Mimo że w wielu przypadkach preferuję PC, Człowiek-Pająk raczej zachęca mnie do ponownego włączenia gry na PS5. Wszystko ze względu na mocny sprzęt, jakim trzeba dysponować, by zbliżyć się do jakości oferowanej przez konsolę, a także problemy z wydajnością".

 

No jesli recenzent ma taki bieda sprzet, ze woli Pajaka na PS5 niz na PC to nie rozumiem po co on w ogole sie w recenzje bawi :hahaha:

Akurat w Spider-Manie roznica przy wlaczonym RayTracingu miedzy PC a PS5 to nie jest tylko "duza roznica". To jest przepasc. Gosc powinien sobie obejrzec material DF a nie odpalac gre :E 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, amsztel napisał:

No jesli recenzent ma taki bieda sprzet, ze woli Pajaka na PS5 niz na PC to nie rozumiem po co on w ogole sie w recenzje bawi :hahaha:

Akurat w Spider-Manie roznica przy wlaczonym RayTracingu miedzy PC a PS5 to nie jest tylko "duza roznica". To jest przepasc. Gosc powinien sobie obejrzec material DF a nie odpalac gre :E 

W ruchu wiekszych różnić nie ma, ale w statycznych obrazach to są jednak duże.. Nawet niedawno sobie odpaliłem pajaka na ps5 a obok na  kompie i nie trzeba było się jakoś bardziej przyglądać aby zauważyć dużo słabsze tekstury, oswietlenie, cienie.. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, dawidoxx napisał:

W ruchu wiekszych różnić nie ma, ale w statycznych obrazach to są jednak duże.. Nawet niedawno sobie odpaliłem pajaka na ps5 a obok na  kompie i nie trzeba było się jakoś bardziej przyglądać aby zauważyć dużo słabsze tekstury, oswietlenie, cienie.. ;) 

Są wielkie różnice nawet w ruchu kolega ma C1 65 cali i pc z rtx 3080 to wyglądało to mega ,  a potem podłączyliśmy moja konsolę PlayStation 5 i różnica jest kolosalna na ps5 wygląda to biednie

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 godzin temu, voltq napisał:

Są wielkie różnice nawet w ruchu kolega ma C1 65 cali i pc z rtx 3080 to wyglądało to mega ,  a potem podłączyliśmy moja konsolę PlayStation 5 i różnica jest kolosalna na ps5 wygląda to biednie

Na Ultra na pewno wygląda to lepiej bo są wyższe detale niż na PS5 ale też i do tego Ultra trzeba dużo droższego sprzętu zwłaszcza do gry w 4K. Ja tylko przypomnę co sam niedawno napisałeś po ograniu pająka na PS5 w temacie o tej grze 😉

W dniu 14.08.2022 o 15:41, voltq napisał:

Gierka ograna w wersji remaster na 100% platyna , teraz dlc Ogrywam , świetny tytuł dla którego warto było kupić konsolę i wydać te 80 zł na remaster ,  teraz już tylko lepiej na PC ograć w ultra detalach 

 

8 godzin temu, amsztel napisał:

No jesli recenzent ma taki bieda sprzet, ze woli Pajaka na PS5 niz na PC to nie rozumiem po co on w ogole sie w recenzje bawi :hahaha:

Akurat w Spider-Manie roznica przy wlaczonym RayTracingu miedzy PC a PS5 to nie jest tylko "duza roznica". To jest przepasc. Gosc powinien sobie obejrzec material DF a nie odpalac gre :E 

Wystarczyło kliknąć w linka i doczytać. Jest tam podany sprzęt na jakim grał i nie, nie był to RTX3080. Eurogamer.pl tłumaczy testy od Digital Foundry bo to są ich koledzy a samo DF należy do Eurogamera.

CYTAT:

"W praktyce mój pecet - RTX 3060 Ti, i5-10400, 16 GB RAM-u - osiągał na dachach i w spokojnych scenach nawet 120 klatek na sekundę w 1440p, ale co z tego, skoro podczas dynamicznego bujania się po zatłoczonych ulicach Nowego Jorku płynność potrafiła spaść nawet do 40 klatek. Mowa o ustawieniach średnich przy całkowicie wyłączonym ray tracingu".

7 godzin temu, dawidoxx napisał:

W ruchu wiekszych różnić nie ma, ale w statycznych obrazach to są jednak duże.. Nawet niedawno sobie odpaliłem pajaka na ps5 a obok na  kompie i nie trzeba było się jakoś bardziej przyglądać aby zauważyć dużo słabsze tekstury, oswietlenie, cienie.. ;) 

Zapewne i spierać o to się nie będę niemniej jednak przypomnę to co sam pisałeś w temacie z wersji Remaster na PC tylko znajdę tego posta 😉

O.K mam

W dniu 12.08.2022 o 17:39, dawidoxx napisał:

Moim zdaniem az tak duzych róznic to nie ma ;) wiadomo jest delikatnie ładniej niż na konsoli, ale dupy nie urywa bez ray tracingu.. z resztą jest to chyba najgorzej wypadający tytuł z obsługą rt ;) 

Z moim szybkich spostrzeżeń to nie zauważyłem żadnych drastycznych  spadków fpsów w okolicach time square o których pisały gry-online


Jak ktoś przeszedł na ps4/ps5 to nie warto.. u mnie poleci zaraz zwrot na steam, bo wziałem tylko z ciekawości

FeF5KbR.jpg

t8XzMJR.jpg

OlolVJE.jpg

 

 

W dniu 16.08.2022 o 11:22, dawidoxx napisał:

Te odbicia w spidermanie wyglądają fatalnie.. :D 

 


12900k jakoś mocno się nie poci.. jednak przy cyberpunku użycie leci znacznie wyżej :D 

aLmrFCy.jpg

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Azgan cytuj całość.. moja odpowiedź tyczyła się różnić w ruchu, bo o to pytał userkamil.

 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, dawidoxx napisał:

Azgan cytuj całość.. moja odpowiedź tyczyła się różnić w ruchu, bo o to pytał userkamil.

 

Zacytowałem przecież całego Twojego posta (oba).

Zresztą co jest tutaj nie do zrozumienia? Sam pod koniec tego pierwszego napisałeś stwierdzając cytuję:

"Jak ktoś przeszedł na ps4/ps5 to nie warto.. u mnie poleci zaraz zwrot na steam, bo wziałem tylko z ciekawości"

Kończąc tymi słowami własnego posta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, azgan napisał:

Na Ultra na pewno wygląda to lepiej bo są wyższe detale niż na PS5 ale też i do tego Ultra trzeba dużo droższego sprzętu zwłaszcza do gry w 4K. Ja tylko przypomnę co sam niedawno napisałeś po ograniu pająka na PS5 w temacie o tej grze 😉

 

Wystarczyło kliknąć w linka i doczytać. Jest tam podany sprzęt na jakim grał i nie, nie był to RTX3080. Eurogamer.pl tłumaczy testy od Digital Foundry bo to są ich koledzy a samo DF należy do Eurogamera.

CYTAT:

"W praktyce mój pecet - RTX 3060 Ti, i5-10400, 16 GB RAM-u - osiągał na dachach i w spokojnych scenach nawet 120 klatek na sekundę w 1440p, ale co z tego, skoro podczas dynamicznego bujania się po zatłoczonych ulicach Nowego Jorku płynność potrafiła spaść nawet do 40 klatek. Mowa o ustawieniach średnich przy całkowicie wyłączonym ray tracingu".

Zapewne i spierać o to się nie będę niemniej jednak przypomnę to co sam pisałeś w temacie z wersji Remaster na PC tylko znajdę tego posta 😉

O.K mam

 

 

Tak bo wcześniej nie było tego na pc , warto kupić konsolę PlayStation dla tych exow , teraz jak ktoś ma pc to może sobie ograć Spidermana 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, azgan napisał:

Zacytowałem przecież całego Twojego posta (oba).

Zresztą co jest tutaj nie do zrozumienia? Sam pod koniec tego pierwszego napisałeś stwierdzając cytuję:

"Jak ktoś przeszedł na ps4/ps5 to nie warto.. u mnie poleci zaraz zwrot na steam, bo wziałem tylko z ciekawości"

Kończąc tymi słowami własnego posta. 

Tylko poprzednim zacytowanym postem sugerujesz jakoby faktycznie nie było dużych różnic, bo napisałem tak wcześniej :E

moja wypowiedź dotyczyła tylko i wyłącznie gry w ruchu.. normalnie jednak roznice są kolosalne na korzyść pc.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, dawidoxx napisał:

Tylko poprzednim zacytowanym postem sugerujesz jakoby faktycznie nie było dużych różnic, bo napisałem tak wcześniej :E

moja wypowiedź dotyczyła tylko i wyłącznie gry w ruchu.. normalnie jednak roznice są kolosalne na korzyść pc.

A jak się gra w gry nie w ruchu :E

 

 

Edytowane przez azgan
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, azgan napisał:

A jak się gra w gry nie w ruchu :E

Możesz stać i się przyglądać detalom, a możesz też lecieć przez grę koncentrując się na rozgrywce.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
16 minut temu, crush napisał:

Możesz stać i się przyglądać detalom, a możesz też lecieć przez grę koncentrując się na rozgrywce.

Albo oglądać statyczne sceny bo doczytałem w temacie inny jego post gdzie się do tego odniósł 

W dniu 12.08.2022 o 20:27, dawidoxx napisał:

 

 

Pytałeś o różnice w ruchu.. w statycznych scenach jednak już widać różnicę 

 

33 minuty temu, voltq napisał:

Tak bo wcześniej nie było tego na pc , warto kupić konsolę PlayStation dla tych exow , teraz jak ktoś ma pc to może sobie ograć Spidermana 

Ale po co kupować PS5 skoro wystarczy poczekać tak jak Ty czekałeś z zagraniem dopiero teraz w Remastera na pleju skoro prędzej czy później te EX'y i tak trafią na PC 😉? To jakie to warto? Wydasz z 3x tyle na mocniejszego kompa i ograsz to samo w jeszcze lepszej jakości 😁. Sprzedawaj PlayStation 5 póki jest coś jeszcze warte i składaj lepiej tego kompa do Ultra 🤗

Edytowane przez azgan
  • Confused 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
48 minut temu, azgan napisał:

A jak się gra w gry nie w ruchu :E

 

 

Teraz probujesz strugać głupka także nie chce mi się tłumaczyć  :)

Rozumiem że jak podniecaleś się tutaj jakoscia grafiki w horizonie to tylko w ruchu... 

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, dawidoxx napisał:

Teraz probujesz strugać głupka także nie chce mi się tłumaczyć  :)

Rozumiem że jak podniecaleś się tutaj jakoscia grafiki w horizonie to tylko w ruchu... 

Horizon Forbidden West to nawet został nagrodzony za to jak wygląda gra na tym silniku w ruchu ale tłumaczyć nie musisz bo już doczytałem w temacie co miałeś na myśli i nawet zacytowałem 😊

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, azgan napisał:

Albo oglądać statyczne sceny bo doczytałem w temacie inny jego post gdzie się do tego odniósł 

 

Ale po co kupować PS5 skoro wystarczy poczekać tak jak Ty czekałeś z zagraniem dopiero teraz w Remastera na pleju skoro prędzej czy później te EX'y i tak trafią na PC 😉? To jakie to warto? Wydasz z 3x tyle na mocniejszego kompa i ograsz to samo w jeszcze lepszej jakości 😁. Sprzedawaj PlayStation 5 póki jest coś jeszcze warte i składaj lepiej tego kompa do Ultra 🤗

Warto kupić PlayStation 5 jeżeli ktoś ma 3k do wydania na budę pcta a chce grać w gry aaa,  w tym segmencie cenowym nie złożysz komputera który zapewni ci taki poziom graficzny wczytywania itd jak PlayStation 5, nie czekałem na remaster SpiderMana tylko Ogrywam exy według mojej kolejności , chodzi o przedzial i kosztefektywnosc cenową, jestem biedny kupuje PS4 , jestem średnio zamożny kupuje ps5 , mam dużo pieniążków kupuje mocnego pcta z 2x rtx 3090 i oledem 85 cali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

PS Showcase ponoć 8 września, pozostaje czekać na oficjalne potwierdzenie.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsolę znów dostępne w cenie 2900-3100 zł jak ktoś chce kupić w mm me RTV euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Fajnie, że raty 0% ale jednak trochę drogo...
    • 6 rat? To przy 12k PLN będzie 2k raty.  A i tak takie oferty nie trafiają do produktów z gorącym zainteresowaniem XD Darmowe pieniądze się skończyły.
    • Meloni gratulacje sla pomimo braku oficjalnych wynikow, Bidenowi wstrzymywali sie miesiac. Ktore wojska obecnie bronia Polski? Polityka miedzynarodowa PIS. BTW. Meloni to funfelka Orbana, bylyby jaja jakby Orban teraz trzymal z Wlochami.
    • https://www.x-kom.pl/p/1072725-procesor-amd-ryzen-5-amd-ryzen-5-7600x.html Jedyne 1 749,00 zł.
    • Dobra, zrobiłem swoje porównanie. Wersja 1.6, 2560x1440, ustawienia Digital Foundry optimized. Od lewej: 1. SSR Psycho, RT off, DLSS off 2. SSR off, RT Ultra, DLSS off 3. SSR off, RT Ultra, DLSS Q Uwaga- duże obrazki (7672x1440, 5.5MB): Obrazek 1 DLSS rozmiękcza i gubi pewne elementy, ale z drugiej strony w tej scenie maskuje nieco szum na wodzie. Obrazek 2 Kamera w dół i SSR "zapomina" o odbiciu komina na wodzie, nie wspominając o jakości odbicia statku. 1. SSR Psycho potrafi ubijać fps-y niewiele gorzej od RT, więc realnie nikt powyżej ultra tego raczej nie będzie ustawiał. Po prostu chciałem pokazać tę technikę z jak najlepszej strony. 2. W przypadku DLSS rozmiękczanie tekstur czy gubienie niektórych elementów to najmniejsze zmartwienie. Gdyby to była jedyna wada, to możnaby ją w sumie olać i cieszyć się możliwością włączenia Ray Traycing'u. Niestety- prawdziwym problemem są artefakty w ruchu, które ciężko wyłapać na statycznych screenach: - Antyaliasing w locie - przy jeździe samochodem czy obrocie kamery dosłownie widać jak ząbki na krawędziach "wyrównują" się na naszych oczach dopiero po chwili. Efekt ten jest widoczny również w natywce, ale w dużo mniejszym stopniu. - Ghosting - o ile poradzono sobie z tym elementem wokół samochodu, tak wszelkie krawędzie na tle nieba ciągną za sobą widoczną smugę. Generalnie obraz w ruchu bez DLSS'a jest znacznie "czystszy". 3. Z drugiej strony przy włączonym RT dostajemy wyraźnie lepsze świało. Naturalność, wypełnienie i głębia sceny, dynamiczne oddziaływanie z obiekatami są na znacznie wyższym poziomie niż w przypadku SSR. To coś, co również niełatwo jest wyłapać na zrzutach, ale w ruchu jest bardzo widoczne. Gra z SSR'em wciąż wygląda bardzo dobrze, ale dopiero z RT można powiedzieć że wygląda super. 4. Do wyboru jest więc czysty obraz z SSR + natywka lub świetne światło z RT + DLSS Q. Gdybym chciał pograć w 1440p/DF optimized w RT + natywka, to potrzebowałbym ok. 200-300% mocy mojej RTX 3070Ti (w zależności od liczby i poziomu włączonych efektów RT, IMO zdecydowanie najważniejsze są odbicia). 5. Z tych powodów wolałbym żeby w przypadku DLSS 3.0 skupiono się na poprawianiu jakości (eliminacji efektu AA w locie i ghostingu), zamiast na poprawianiu wydajności, której przecież serii 4xxx nie powinno brakować.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...