Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Konsola nie jest szrotem, tak długo jak jest rozsądnie wyceniona względem PC o podobnej cenie / wydajności, oferując wydania pudełkowe dla wymian i handlu pomiędzy użytkownikami.
PS5 Pro natomiast nie łapie się w te widełki :E 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, musichunter1x napisał:

że oddzielny ram to większa przepustowość ogólna, ponieważ to kolejne połączenie z procesorem z innego gniazda.

Jest dokładnie odwrotnie. Co więcej, zunifikowana pamięć daje więcej korzyści, bo CPU i GPU mając dostęp do tej samej puli, nie muszą kopiować między sobą potrzebnych danych.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.ppe.pl/news/351949/ps5-to-generacja-remasterow-i-remakeow-gracze-punktuja-sony-i-wymieniaja-odswiezone-gry.html

PS5 to „generacja remasterów i remake'ów”? Gracze punktują Sony i wymieniają odświeżone gry

 Wygląda na to, że dla Sony PlayStation 5 to generacja remasterów i remake'ów

    Plotki:
    - Horizon Zero Dawn Remastered
    - God of War (2018) Remastered
    - Uncharted Drake’s Fortune Remake

    BRAK plotek:
    - Bloodborne

    Wydane/potwierdzone:
    - The Last of Us 2 Remastered
    - The Last of Us Part 1
    - Uncharted Legacy of Thieves Collection
    - Death Stranding Director’s Cut
    - Demon’s Souls
    - Ghost of Tsushima Director’s Cut
    - Until Dawn
    - Spider Man Remastered

    ...I pewnie jest jeszcze więcej, których przegapiliśmy, to dość rozczarowujące widzieć, jak wiele czasu deweloperzy marnują na reedycje zamiast na nowe tytuły na next-geny.

Edytowane przez kanon7
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze ich podsumowują :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten Uncharted Drake’s Fortune Remake to jeszcze jest do wytłumaczenia - gra z początków PS3, nawet między nią a Uncharted 2 jest przepaść.
Ale reszta to totalnie bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać o ile mniej wyraźny jest obraz na zwykłym PS5. No i te 60 fps ma spore znaczenie dla komfortu gracza. Ale z drugiej strony, dzięki PS5 Pro widać wyraźniej wszelkie niedopracowania, niedoskonałości, pominięcia i uproszczenia.

Screenshot-20240919-131911-Free-Adblocke

Najbardziej widać to na screenshotach, gdyż są statyczne i ma się więcej czasu na przyglądnięcie się. Podczas gameplayu się zazwyczaj aż tak nieruchomo nie przyglądamy tylko biegamy.

28 minut temu, Camil666 napisał:

Ten Uncharted Drake’s Fortune Remake to jeszcze jest do wytłumaczenia - gra z początków PS3, nawet między nią a Uncharted 2 jest przepaść.
Ale reszta to totalnie bez sensu.

Najbardziej chyba boli te 25-30 fps i 720p. 1440p 120 fps i już byłoby o wiele lepiej bez jakichkolwiek innych zmian imo. Widziałem screeny 4K z RPCS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Thimedes napisał:

Z tego co sprawdzałem, to różnice są bardzo zauważalne. Ale w sumie zazdroszczę trochę osobom które tych różnic nie dostrzegają, bo mają one taniej i przyjemniej w życiu. Niemniej jednak nie jest to zakup pozbawiony sensu.

Albo po prostu widzą ale mają je w "4 literach". Powtórzę po raz kolejny, inaczej się patrzy na sprzęt jak się wydaje 2k a inaczej jak 10k ;)

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, Camil666 napisał:

Jest dokładnie odwrotnie. Co więcej, zunifikowana pamięć daje więcej korzyści, bo CPU i GPU mając dostęp do tej samej puli, nie muszą kopiować między sobą potrzebnych danych.

Dziwne bo za każdym razem, gdy poruszają sprawę niższego filtrowania tekstur na digital foundry to wspominają o "bandwidth". Najstarszą wspominkę pamiętam z Nier:Automaty.

To że CPU i GPU nie muszą kopiować miedzy sobą danych to akurat rozumiem, bo inaczej konsola potrzebowałaby tyle Vramu co PC ramu i Vram. SM2 zjada 6gb Vramu oraz ~14gb ramu bez problemu, a Konsola pomimo tylko 13.5gb? dostępnego Vramu radzi sobie względnie lepiej, przynajmniej od takiego gtx1660ti, gdzie po załadowaniu 4K z FSR tektury się nie ładują, ale to tylko z ustawienie ciekawości :E 

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 GB na karcie to już trochę mało

2070 radzi sobie zdecydowanie lepiej

i podobno PSSR jest jednak lepsze od FSR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Thimedes napisał:

6 GB na karcie to już trochę mało

2070 radzi sobie zdecydowanie lepiej

i podobno PSSR jest jednak lepsze od FSR

Na PC masz wybór:

DLSS, FSR, XeSS, FG, AFMF2, Lossless Scaling, co kto woli od wyboru do koloru, do tego mody, #PCMR WIN!!!!. :D  

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, musichunter1x napisał:

SM2 zjada 6gb Vramu oraz ~14gb ramu bez problemu, a Konsola pomimo tylko 13.5gb?

Żadna gra bez modów na PC nie bierze 14GB RAM’u. Max. to 8 GB RAM, od 5GB do 8GB gry biorą. 
VRAM GPU to w 1440p to od 5GB do ok. 10GB

Biorąc max. RAM tj. 8GB + średnia VRAM 8GB to masz łącznie 16GB. W konsoli masz to bardziej zoptymalizowane (i/lub mniejsze tekstury, rozdziałkę), więc na to samo wystarcza im kapkę mniej 13.5GB RAM z PS5. 

Edytowane przez kanon7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Thimedes napisał:

Najbardziej chyba boli te 25-30 fps i 720p. 1440p 120 fps i już byłoby o wiele lepiej bez jakichkolwiek innych zmian imo. Widziałem screeny 4K z RPCS3.

Masz na PS4 w 1080p60

  

15 minut temu, Reddzik napisał:

 

Chyba trzeba będzie kupić naklejkę i szary szprej :E

Edytowane przez damiank94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, na takiego pada czekałem, chyba się szarpnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie odlecą w kosmosy z ceną tego pada to się zastanowię :E Bo faktycznie fajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna edycja kolekcjonerska, ale napęd nie będzie pasował :D 

No i oczywiście zapomnieli o PSVR2..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to spoko, nie doczytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, slafec napisał:

Fajna edycja kolekcjonerska, ale napęd nie będzie pasował :D 

Po co komu napęd w 2024 roku? :E Sony wprowadza najnowsze standardy. Nie musisz nawet wychodzić z domu i grasz. Cyfrowa rewolucja od Sony For Payers :E

4 minuty temu, damiank94 napisał:

W zestawie jest pokrywa dla napędu.

Ale czad, jest pokrywka :E Jednak jeszcze coś z tego może będzie.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj rozpiska
https://blog.playstation.com/2024/09/19/celebrating-30-years-of-playstation-with-a-nostalgic-look/

Cytat
  • PlayStation 5 Digital Edition – 30th Anniversary Limited Edition Bundle  
    • Pre-orders at participating retailers begin October 10   
  • DualSense Wireless Controller – 30th Anniversary Limited Edition (standalone)
    • Pre-orders at participating retailers begin September 26.  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chcialbym zobaczyc ile klatek generuje PROSIAK w space marines 2. Narazie Sony pokazuje nam to co chca pokazac.

Edytowane przez Rtx4060tiUser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PlayStation 5 Pro Digital Edition – 30th Anniversary Limited Edition Bundle - 899 euro :E 

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę w takiej cenie 12300 sztuk :E

PS5 pro w limitowanej edycji ma być na cały świat 12.3k sztuk, nikomu normalnemu nie uda się tego kupić, a jak trafi to jak trafienie 6 w lotka :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
19 minut temu, Rtx4060tiUser napisał:

Chcialbym zobaczyc ile klatek generuje PROSIAK w space marines 2. Narazie Sony pokazuje nam to co chca pokazac.

A Ty byś pokazał jakbyś wypuszczał sprzęt gdzie leży i kuleje? Nie sądzę ;)  Reklama musi być jak najlepsza. 

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...