Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ustawiam performance, jak widzę, że wygląda jak FF VII Rebirth (czyli tak źle, że nawet mi przeszkadza xD), to wchodzę w opcje, zmieniam na quality i zapominam. VRR'y i inne pierdoły mnie nie interesują - grafika ma dla mnie marginalne znaczenie, dopóki nie gram na PC, gdzie zawsze tracę czas na min-maxowanie grafiki i klatek, bo można xD

Edytowane przez Przemcio666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, slafec napisał:

O Rockstar krążą plotki, że chcą wprowadzić nowy standard cenowy wraz z premierą GTA VI :P 

W sensie taki tylko dla nich? Jak dla mnie spoko, jeśli chodzi o GTA VI to ja mam taką "relację" z tym tytułem, że albo w pewnym oczy mi się zaczną mienić niczym kryształy na sam widok tej gry i pójdę na całość i kupię najpewniej kolekcjonerkę albo nie kupię tej gry wcale :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

400 milionów dolarów za takie coś. "The Future of PlayStation" Jim Ryan wiedział kiedy ze sceny zejść :E

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj pasuje jedynie scena z jednego polskiego filmu, nie przytoczę bo mógłbym dostać warna za wulgaryzmy :E

400 baniek, nie wierzę... Ludzie z R* i nie tylko będą się zastanawiać na co poszła ta kasa i jakim cudem można za to stworzyć takie guano :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już wiadomo czemu PS5 Pro kosztuje aż 800 euro i jeszcze napęd zajumali :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, slafec napisał:

Ale czy przypadkiem nie ma narzekań, że Sony produkuje ciągle to samo (słynne cinematic experience) i ludzie chcą zmian. Dostajemy coś innego i nagle zaczyna się kręceniem nosem, że platformówki to na Nintendo. Wydadzą jakiegoś FPSa to ktoś się odezwie, że w FPSy gra się na PC itd.

Mnie się wydaje że ogólnie wybór gier nie-indie, nie-remasterów i nie gier zeszłogeneracyjnych, które jakoś lepiej bardziej prezentowałyby możliwości nowych maszyn jest na prawdę skromny. Niby gier jest mnóstwo ale jak odrzucimy wszystkie gry mało ambitne, wszystkie uwstecznione, wszystkie "remastery", wszystkie poniżej 7/10 i wszystkie stare to nie zostaje ich wcale wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nowych, które próbowały faktycznie coś nowego pokazać to mamy Ratcheta i właściwie nic więcej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

400 baniek za Concord? Możnaby za to zrobić dwa RDR2…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RDR 2 kosztowało więcej : ) Pewnie resetowali tą grę 10 razy i nie wiedzieli co chcą zrobić, to taki mamy efekt.

SONY niech się lepiej zajmie tym co potrafi robić. Trafić na żyłę złota w grach usługach teraz to jest bardzo trudna, ryzykowana i kosztowana sprawa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Camil666 napisał:

Nie wiem co za analityk to liczył ale niech się za to więcej nie bierze.

"A team of approximately 1,600 people developed Red Dead Redemption 2 over several years."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Development_of_Red_Dead_Redemption_2

Jak mu z tego wyszło maksymalnie 240 milionów to nie mam pojęcia.

Godzinę temu, Camil666 napisał:

400 baniek za Concord?

Jeśli to prawda to można być praktycznie pewnym, że Japończycy zaczną robić porządki w Sony i mam nadzieję, że będzie leciał jeden łeb za drugim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://venturebeat.com/business/red-dead-redemption-2-could-hit-20-million-in-sales-and-turn-a-profit-by-december/

Jak masz lepsze źródła to podaj. Na 'trust me bro' mam uczulenie.

Chyba nie sądzisz, że pracowało przy tej grze 1600 ludzi na full-time przez 8 lat?
Tutaj: https://www.rockstargames.com/reddeadonline/thankyou mają wypisane ponad 5000 osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
29 minut temu, Kris194 napisał:

Jeśli to prawda to można być praktycznie pewnym, że Japończycy zaczną robić porządki w Sony i mam nadzieję, że będzie leciał jeden łeb za drugim.

To już wiem skąd zmiany (oszczędności $$$) gier:
Bloodborne 2 -> Horizon Zero Dawn Remastered
Uncharted 5 -> Days Gone Remastered
God of War 4 -> Death Stranding Remastered
:E

Edytowane przez kanon7
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Camil666 napisał:

Chyba nie sądzisz, że pracowało przy tej grze 1600 ludzi na full-time przez 8 lat?

Pełna produkcja to było 5 lat, nie 8 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego samego wiki: 

Cytat

Preliminary work on Red Dead Redemption 2 began shortly following the release of the original game, Red Dead Redemption (2010).

Czyli już jakieś osoby przy tym pracowały.

Powtarzam: masz lepsze źródła, to podaj. Emotka na końcu zdania nie sprawia, że to co piszesz jest prawdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

"When did you start working on Red Dead Redemption 2?

I started working on August 2013, and I finished almost to the day, five years later."

https://www.ign.com/articles/before-rockstar-i-was-just-a-jobbing-actor-off-broadway-arthur-morgan-actor-roger-clark-on-the-red-dead-redemption-2-effect

W 2010 roku to zaczęła się jedynie preprodukcja.

 

Edytowane przez Kris194
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli Twoje źródło to wywiad z facetem (do tego aktorem), który mówi, że to on konkretnie zaczął pracować od pewnego momentu? I na tym opierasz całość założenia, że od tego właśnie momentu zaczęła się produkcja całej gry? Co za bzdury.

Nadal czekam też na źródła dot. kosztów produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B"Preliminary work on Red Dead Redemption 2 began shortly following the release of the original game, Red Dead Redemption (2010).[1][2] Publisher Rockstar Games began receiving internal pitches for a sequel during production of the first game and found the idea of a gang narrative "too compelling to turn away".[3] Vice President of Creativity Dan Houser and a key team of developers worked on the game's concept.[2] Houser spoke to Rockstar San Diego, the studio behind the original game, in early 2011 about the game's characters and style. The team had a rough outline by mid-year, and by late 2012, rough scripts of the game had been completed."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Development_of_Red_Dead_Redemption_2

Trudno żeby 1600 developerów pracowało nad czymś co w sumie nie wiadomo czym ma być.

Do tego

"We have internal development studios located in Australia, Canada, China, Czech Republic, the
United Kingdom and the United States. As of March 31, 2014, we had a research and development staff of
approximately 1,860 employees with the technical capabilities to develop software titles for all major
current and prior generation consoles, handheld hardware platforms and PCs in multiple languages and
territories.

https://www.annualreports.com/HostedData/AnnualReportArchive/t/NASDAQ_TTWO_2014.PDF

Jak spojrzysz na to ile osób pracowało nad GTA V to bardzo szybko się zorientujesz, że nie ma możliwości aby kolejnych 1600 developerów pracowało nad RDRII przed końcówką 2013 roku bo całe T2 nawet tyle nie miało a gdzie tu jeszcze 2K.

https://www.mobygames.com/game/62275/grand-theft-auto-v/credits/xbox360/

6 godzin temu, Camil666 napisał:

Nadal czekam też na źródła dot. kosztów produkcji.

Jeśli grę tworzyło znacznie więcej osób niż GTA V przez znacznie dłuższy czas to jakim cudem budżet miałby się zamknąć w marnych 240 milionach gdy GTA V kosztowało R* 137 milionów $ jak twierdzą analitycy?

https://www.gamesindustry.biz/gta-v-dev-costs-over-usd137-million-says-analyst

Mamy jeszcze coś takiego

https://www.gamespot.com/articles/average-us-game-dev-made-83k-in-2013-females-made-/1100-6421276/

Licząc nawet marne 50k na pracownika a przecież to co pracownik dostaje to nie jest cały koszt jego utrzymania wychodzi więcej. Do tego mamy jeszcze to, prosto z branży.

Przy koszcie na poziomie 220 mln $ za produkcję TLoU II trzeba by być doprawdy czarodziejem żeby wyprodukować grę o znacznie większej skali za marne 20 mln więcej a przecież Naughty Dog to jest studio, które doskonale wie co robi i wie jak zarządzać projektem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Za tyle samo tyle, że z napędem mógłby być hit ale jak ktoś spuścił w kiblu 400 mln $ to gdzieś trzeba znaleźć te środki :E

Edytowane przez Kris194
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kris194 i gdyby do tego napędu w komplecie, zapowiedzieli jakieś gry które pokażą moc wersji Pro, tj. Uncharted 5, lub, Bloodborne 2, lub God of War 4 itd. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A teraz najlepsze, nie wiem czy ktoś słuchał tego podcastu z Colinem ale on wspomniał, że Concord jest póki co najdroższą wydaną przez Sony produkcją ale jednocześnie w produkcji są tytuły jeszcze droższe... Jeśli dali jeszcze większy budżet komuś innemu niż Naughty Dog to tam chyba same oszołomy już pracują na wysokich stanowiskach.

Edytowane przez Kris194
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.09.2024 o 07:15, lpcl napisał:

Bo mowa była o rpg a ty wyjechałeś z horizonem.

Jaki jest sens czepiania sie semantyki slowa RPG.

Nawet na wiki pisza zed jest to action RPG. Zaraz bedzie ze jedyne gry RPG to tylko te hardkorowe  RPG. Tak jak ja bym sie czepial ze Baldurs Gate to nie RPG a Turn Based RPG. Nie rozumiem po co wchodzic wogole w taka dyskusje.

Tak ochoczo sie trzymasz wytykania bledu a jak uzytkownik wkleil te gry gdzie czesc to poprzednia generacja, czesc NAWET jeszcze nie wyszla, czesc to krapy, to nie raczyles skorygowac kolegi.

 

2122200625.jpg526293671.jpg50577046.jpg1004878046.jpg90678015.jpg183172921.jpg1029920468.jpg534366906.jpg

90196171.jpg-1436524890.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Kris194 napisał:

jednocześnie w produkcji są tytuły jeszcze droższe...

Na Fairgame$ pewnie też nie żałowali grosza :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...