Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, BlindObserver napisał:

PC zyskało na obecnej generacji sporo, a na przyszłej zyska jeszcze więcej. Hamulec w postaci różnych architektur zdjęty, tworzenie portów proste, rynek coraz bardziej dochodowy, więc trudno będzie umrzeć pecetom, tysięczny raz zresztą :E

Mnie swoją drogą ciekawi, jak bardzo konsole zostaną odstawione już w przyszłym roku (nie to, że nie zostały teraz), bo niby może być już RDNA3 i Hopper. I jak szybko Sony/MS będą musieli wydać wersje Pro. 

Jak wyjdzie RDNA3 i Hopper to mam nadzieje że granie z RT będzie już zadomowienie pod strzechą w postaci tanich kart obsługujących tą technologię że nawet tacy nie wymagające gracze sobie spokojnie pograją w 60 fps w 1080p z RT i innymi technologiami, a konsole zostaną z tyłu jak zawsze, Sony dowaliło do pieca ze swoimi cenami gier, jak i kilku chytrych wydawców, ja nie muszę grać w gry na premierę, w tym roku są jedynie dwa wyjątki Total War: Troy bo dali za darmo no i CP 2077 nic więcej. Moja kupka wstydu dosięga Rysy w Tatrach, ja grać w mam w co, a eksy mnie nie obchodzą zupełnie. #PCMR 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Vulc napisał:

Na razie to Microsoft poszedl inną drogą i wydaje wersję Low. :E

Tak sobie w redaktorskim gronie rozmawialiśmy i powiem Ci, że każdy był zgodny, że to świetny ruch. Już po pre-orderach widać, że to będzie sprzedażowy hit. Do pogrania w fifkę lub coda, albo do gier z Game Passa, konstrukcja idealna. A to gadanie o ograniczeniach jest imho śmieszne, bo deweloperzy mają narzędzia do skalowania, wiele z nich to narzędzia automatyczne. Architektura jest ta sama co w mocniejszym modelu, więc tutaj wielkich problemów być nie powinno, a przecież gry wychodzą na PC, gdzie jest milion konfiguracji i część osób gra na jakichś paździerzach, więc dostosowanie ustawień nie powinno być wielkim wysiłkiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Ściem@ napisał:

Tylko cyfrowa, wie ktość jak będzie z preorderem w Euro bo oni nawet nie zaczeli sprzedaży PS5. 

Nie, były z napędem przez 10 minut.

Edytowane przez Kalach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Stjepan napisał:

Jak wyjdzie RDNA3 i Hopper to mam nadzieje że granie z RT będzie już zadomowienie pod strzechą w postaci tanich kart obsługujących tą technologię że nawet tacy nie wymagające gracze sobie spokojnie pograją w 60 fps w 1080p z RT i innymi technologiami, a konsole zostaną z tyłu jak zawsze, Sony dowaliło do pieca ze swoimi cenami gier, jak i kilku chytrych wydawców, ja nie muszę grać w gry na premierę, w tym roku są jedynie dwa wyjątki Total War: Troy bo dali za darmo no i CP 2077 nic więcej. Moja kupka wstydu dosięga Rysy w Tatrach, ja grać w mam w co, a eksy mnie nie obchodzą zupełnie. #PCMR 8:E

Jeżeli masz myśli skrawki RT o wątpliwej jakości to tak 🤣 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, BlindObserver napisał:

A to gadanie o ograniczeniach jest imho śmieszne, bo deweloperzy mają narzędzia do skalowania, wiele z nich to narzędzia automatyczne. Architektura jest ta sama co w mocniejszym modelu, więc tutaj wielkich problemów być nie powinno, a przecież gry wychodzą na PC, gdzie jest milion konfiguracji i część osób gra na jakichś paździerzach, więc dostosowanie ustawień nie powinno być wielkim wysiłkiem. 

Co innego mowili devi Remedy, Infinity Ward i Id Software (ci ostatni pewnie zmienia zmiane po wykupieni zenimaxu przez microsoft ;d), ale moze sa smieszni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, SNC napisał:

Co innego mowili devi Remedy, Infinity Ward i Id Software (ci ostatni pewnie zmienia zmiane po wykupieni zenimaxu przez microsoft ;d), ale moze sa smieszni.

Ten sam dev z id, na którego się tak chętnie powołujesz, spamował przed premierą PS4, jakie to możliwości ta konsola ma i że PC przy niej klęka :E . Devi z Remedy nie potrafią zrobić jednej dobrze zoptymalizowanej gry, każdy ich tytuł to optymalizacyjny crap, więc dla nich pewnie to będzie gigantyczny problem. Dewi zawsze zaczynają się wybitnie udzielać przed premierą nowych konsol i zawsze to ich jęczenie/podekscytowanie ma taką samą wartość. Trudno też, żeby im się podobało, że będą musieli coś dodatkowo robić. No ale z takimi rzeczami jest jak w wiarą z potęgę SSD i nextgenowego Horizona, kto uwierzy w każde pierdololo w necie, ten uwierzy. 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, BlindObserver napisał:

Ten sam dev z id, na którego się tak chętnie powołujesz, spamował przed premierą PS4, jakie to możliwości ta konsola ma i że PC przy niej klęka :E . Devi z Remedy nie potrafią zrobić jednej dobrze zoptymalizowanej gry, każdy ich tytuł to optymalizacyjny crap, więc dla nich pewnie to będzie gigantyczny problem. Dewi zawsze zaczynają się wybitnie udzielać przed premierą nowych konsol i zawsze to ich jęczenie/podekscytowanie ma taką samą wartość. Trudno też, żeby im się podobało, że będą musieli coś dodatkowo robić. No ale z takimi rzeczami jest jak w wiarą z potęgę SSD i nextgenowego Horizona, kto uwierzy w każde pierdololo w necie, ten uwierzy. 

Confirmation bias w czystej postaci ;d Dev z id software kotry to mowil czyli Axel Gneiting pracuje tam od 2015(wczesniej crytek) wiec nie on spamowal przed premiera ps4.

Also "it always scaled on PC" is nonsense. Every AAA game in the past decade or so has their assets made once so they run on min spec. Increasing sample counts a bit here and there for high settings isn't what you could truly have done with more power. Min spec matters.

— Axel Gneiting (@axelgneiting)

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem, że wcześniej w game devie nie pracował i to nie on robił np. Crysisa 3...

I fajny ten tweet był, taki usunięty :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, BlindObserver napisał:

Zapomniałem, że wcześniej w game devie nie pracował i to nie on robił np. Crysisa 3...

I fajny ten tweet był, taki usunięty :E

Pewnie doszlo info o zenimaxie 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja se chyba daruje te ps5 jednak bo tak patrze na napływ gierek z ps4 za 300+ zł sprzedawanych z "łatką" na ps5 to mi się źle robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, BlindObserver napisał:

Tak sobie w redaktorskim gronie rozmawialiśmy i powiem Ci, że każdy był zgodny, że to świetny ruch. Już po pre-orderach widać, że to będzie sprzedażowy hit. Do pogrania w fifkę lub coda, albo do gier z Game Passa, konstrukcja idealna. A to gadanie o ograniczeniach jest imho śmieszne, bo deweloperzy mają narzędzia do skalowania, wiele z nich to narzędzia automatyczne. Architektura jest ta sama co w mocniejszym modelu, więc tutaj wielkich problemów być nie powinno, a przecież gry wychodzą na PC, gdzie jest milion konfiguracji i część osób gra na jakichś paździerzach, więc dostosowanie ustawień nie powinno być wielkim wysiłkiem. 

MS mógłby udostępnić devom IDE z konfiguratorem obcinania detali pod słabszą konsolę. Mogliby się nawet dogadać z Ubi żeby im pomogli bo oni przecież mają ten swój generator hehe-assassynów gdzie chyba wybierasz epokę i rozmiar wypełniaczy a po jakimś czasie dostaje się kolejny sprzedażowy hit z gotowym texture-packiem i fabułą, można iść na kawkę i cisnąć dział marketingu że się opierdzielają :E 

Nie to żebym do tej pory pominął tylko dwie części z głównej serii :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Vulc napisał:

Nagle wszyscy sobie przypomnieli o PC gamingu, coraz więcej gier zapowiedzianych tylko na jedną z konsol i PC. :E

No widzisz, a ludzie ciągle krzyczą, że granie na komputerach umiera :lol2:

5 godzin temu, Jaycob napisał:

Ale w sklepach tak nikt nie nazywa, tylko daje pełną nazwę - ja można pomylić Xbox One X z Xbox Series X? 

Zawsze się znajdą tacy, dla których takie nazewnictwo to będzie problem.

Nintendo miał jeszcze większy mętlik z konsolami z rodziny DS/3DS/2DS choćby, a jakoś kłopotów ze sprzedażą tego nie było wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, azgan napisał:

GLOBALNIE mówisz? O.K to w ilu krajach są braki PS5 a w ilu z XSX? 

Nie popre Odina z globalnie (bo nie wiem) ale w UK wyprzedaly sie z miejsca, teraz sam czekam z nadzieja na restock

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Kszyrztow napisał:

No widzisz, a ludzie ciągle krzyczą, że granie na komputerach umiera :lol2:

Zawsze się znajdą tacy, dla których takie nazewnictwo to będzie problem.

Nintendo miał jeszcze większy mętlik z konsolami z rodziny DS/3DS/2DS choćby, a jakoś kłopotów ze sprzedażą tego nie było wcale.

A wystarczyło nazwać nowego Xa XboxU. 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z PS3 był mityczny potężny Cell, z XB1 był DX12, ukryty procesor i moc chmury, a z PS5 jest RDNA 3, 3D stacking i super szybkie SSD. A później z większością gier wychodzi jak zwykle, czyli niezbyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam ciekawi jak odpicują Wiedźmina 3 na next-geny. Oby było przynajmniej tak jak na modach.

 

Najgorsza opcja to taka jaką zrobił Crytek z Crysisem Remaster 😆 totalna bieda, oryginalna gra na modach wygląda lepiej od ich remastera :szczerbaty:

Edytowane przez SPYCHCIO
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby Tokyo Game Show, a Sony razem z Nintendo mają ten event w dupie, za to MS od razu na otwarciu. No zobaczymy, może od razu chcą się pochwalić tymi zakupami :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Vulc napisał:

Nagle wszyscy sobie przypomnieli o PC gamingu, coraz więcej gier zapowiedzianych tylko na jedną z konsol i PC. :E

Nie wiem czy to dobrze, nawet już na ppe zmieniają zdanie o pctach i zaczynają nam wykupować RTXy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Typowo pecetowe gry są potrzebne by promować PC : Star Citizen, Age of Empires 4, The Settlers czy Cities Skylines 2.

Z PS5 podoba się mi Astro's Playroom, Sackboy: A Big Adventure oraz Ratchet & Clank: Rift Apart. Może Gran Turismo. O Project Athia i God of War 2 nic nie wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Star Citizen ma promować PC to niech ta platforma jednak upada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria Total War nadal wykorzystuje tylko 4 rdzenie, co jest durne i wstydliwe dla pecetowców. Star Citizen się strasznie opóźnia...

Demon's Soul wyjdzie moim zdaniem po roku też na Windows PC, więc nie traktuje tego jak exclusive. Podobnie będzie z Final Fantasy XVI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielu znanych dziennikarzy i serwisów otrzymało właśnie XSX do testowania, wstawiają foty i filmiki na twittera. A widział ktoś PS5? :szczerbaty:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Kynareth napisał:

O Project Athia i God of War 2 nic nie wiadomo.

O Project Athia wiadomo więcej niż GoW2. :E   Porównaj sobie teasery obu produkcji. :P 

Edytowane przez Jaycob
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, SPYCHCIO napisał:

Wielu znanych dziennikarzy i serwisów otrzymało właśnie XSX do testowania, wstawiają foty i filmiki na twittera. A widział ktoś PS5? :szczerbaty:

Cerny trzyma jeden egzemplarz, drugi ma Ryan.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...