Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam uprzejmie

Ponoć kabel HDMI dołączony z PS5 to HDMI HIGH SPEED, a jak to ma miejsce w XOX, czyli HDMI ULTRA HIGH SPEED. W PS5 1-1.2m a w XOX 2m.

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, tomkill napisał:

czyli lepiej xbox x series kupic?

Lepiej kupić to, na czym są interesujące dla Ciebie gry.

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, VAMET napisał:

Witam uprzejmie

Ponoć kabel HDMI dołączony z PS5 to HDMI HIGH SPEED, a jak to ma miejsce w XOX, czyli HDMI ULTRA HIGH SPEED. W PS5 1-1.2m a w XOX 2m.

Z poważaniem

nie, kabel dolaczony do ps5 jest 2.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że RE VIII będzie wykorzystywał nowe feature'y PS5 w pełni:
https://www.playstation.com/en-us/games/resident-evil-village/

Cytat
  • Stunning visuals: Explore Resident Evil Village's beautiful yet terrifying vistas and locales in 4K* with Ray Tracing.
  • Fast loading: Instantly pick up right where you left off with almost no load times, thanks to the power of the PS5 console's ultra-high speed SSD.
  • Adaptive triggers: Feel the weight and pull of weapon triggers for an even more immersive experience.
  • Haptic feedback: Simulate the feeling of firing a real gun with haptic feedback.
  • Tempest 3D AudioTech on compatible headphones: Surround yourself with the carefully crafted music and sounds of survival horror in Resident Evil Village. 3D Audio enhances the experience by making you feel the hair-raising sounds coming from every direction.

Gra nie dla mnie, ale dobrze widzieć, że twórcy third party dbają o wsparcie. Byle jak najdłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

31 minut temu, SNC napisał:

nie, kabel dolaczony do ps5 jest 2.1

Nie, 2.0. HIGH SPEED.

Tutaj masz ULTRA HIGH SPEED w pudle z XOX:

Kabel-ULTRA-HIGH-SPEED-Xbox-Series-X-w-p

Poza tym kabel to kabel ;) Przy takich długościach powinien zatrybić mimo iż HIGH SPEED. Ja mam 7,5m Logilinka ceryfikowany i działa z projektorem 4K@60 HDR. Mam też takie, które mają problemy przy tych długościach, a tutaj 1-1.2m nie powinno być problemu, jednak trzeba to przetestować na 4K@120, bo HDMI 2.0 nie obsłuży.

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, VAMET napisał:

Witam uprzejmie

Nie, 2.0. HIGH SPEED.

Tutaj masz ULTRA HIGH SPEED w pudle z XOX:

Kabel-ULTRA-HIGH-SPEED-Xbox-Series-X-w-p

Z poważaniem

dzieki za film, mowi w nim ze ma nadzieje ze to 2.1 a nie ze to 2.0, z innych zrodel ktore czytalem byla mowa ze to 2.1 edit: poszperalem, faktycznie mozliwe ze to jednak 2.0, slabo jesli tak jest bo generalnie nie ma jeszcze chyba na rynku certyfikowanych 2.1 i teraz troche loteria jak sie kupuje taki kabel

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

6 minut temu, SNC napisał:

dzieki za film, mowi w nim ze ma nadzieje ze to 2.1 a nie ze to 2.0, z innych zrodel ktore czytalem byla mowa ze to 2.1

HDMI 2.1, 2.0. To nie ma znaczenia, kto co mówi, nawet z szacunkiem do Piotrka z filmu :) HIGH SPEED to HDMI 2.0 18Gbps, ULTRA HIGH SPEED jest przewidziany dla wyższego bitrate'u. Co nie oznacza, że kabel HIGH SPEED nie poradzi sobie z 4K@120 - wszystko zależy od jakości kabla, przekroju drutów, długości, ekranowania itp. Mam tych kabli sporo w domu i niestety powyżej 7m żaden nie pozwolił na 4K@60 HDR 10bit. Musiałem posiłkować się kablami certyfikowanymi i było OK. Trzeba sprawdzić, Gmeru z filmiku będzie testował ten kabel z nowymi TV, które posiadają HDMI 2.1. XOX od razu ma opis ULTRA HIGH SPEED i jest lepiej wykonany niż ten od PS5.

Jeszcze raz, ja nie mówię, że on nie zadziała i nie obsłuży 4K@120, tylko że ma opis producenta w klasyfikacji HIGH SPEED, a nie ULTRA HIGH SPEED.

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, VAMET napisał:

Co nie oznacza, że kabel HIGH SPEED nie poradzi sobie z 4K@120 - wszystko zależy od jakości kabla, przekroju drutów, długości, ekranowania itp.

Pewnie dlatego jest taki krotki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

15 minut temu, SNC napisał:

Pewnie dlatego jest taki krotki

:D To chyba jeden z nielicznych przypadków, że krótszy może więcej niż dłuższy :D

Bardziej mnie martwi dostępność PS5, dzisiaj rozmawiałem z X-KOM i nie mają wiedzy, czy na 19.11.2020 będą dostępne egzemplarze na sprzedaż inne niż te już zarezerwowane z przedsprzedaży.

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET
Zapomniałem dodać: "Witam uprzejmie" - starzeję się :P
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

x-cum i PS5 :rotfl: To jest ost sklep w polsce, ktory dostanie jakiekolwiek PS5 wiec moze po nowym roku ;)

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj bardzo dokładnie wszystko pokazane ? Kilka ciekawych rozwiązań.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba mam szczęście, bo sporo zamawiałem w xkom i nigdy problemów nie miałem :)

co do pada, fajne w teorii, zobaczymy jak to wykorzystają w grach, potencjał jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Kaczkofan napisał:

@tomkill

O to, że tylko konsola MS posiada wszystkie rozwiązania zastosowane w RDN2. Sony niestety nie, ale mają jakieś swoje autorskie rozwiązania. Jakie? Nie wiem dokładnie, będzie wiadomo więcej po recenzjach i testach.

Patrząc że w wywiadzie Jim Rayan potwierdził ze specyfikacja PS5 była już zaklepana 2-3 lata temu na papierze. To się nie dziwię ze to mix rdna 1 i rdna 2. Ciężko aby 2-3 lata temu mieli rdna 2 na papierze, wszystkie jego nowości, zmiany, ficzery.

W końcu rdna 1 i rdna 2 dla marketingowców Sony to rdna1+rdna2=rdna3 mamy rdna3 :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, kanon7 napisał:

W końcu rdna 1 i rdna 2 dla marketingowców Sony to rdna1+rdna2=rdna3 mamy rdna3

Były jakieś materiały marketingowe sugerujące rdna3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Camil666 napisał:

Były jakieś materiały marketingowe sugerujące rdna3?

Jedynie wymysl fanbojow :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Camil666 napisał:

Były jakieś materiały marketingowe sugerujące rdna3?

to chyba youtuber RedGamingTech podal pierwszy ze sony customowo zoptymalizowalo geometry engine i ze niby na tyle udanie to wyszlo ze amd ma zamiar zastosowac podobne rozwiazanie w rdna 3, czy jest w tym cokolwiek prawdy nie wiadomo

Edytowane przez SNC
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, czarny1910 napisał:

co do pada, fajne w teorii, zobaczymy jak to wykorzystają w grach, potencjał jest?

Jestem dobrej myśli, łatwe w implementacji i rzeczywiście da się to fajnie wykorzystać w przeciwieństwie do takiego touchpada.

W takim GT7 na pewno ABS będzie miło pracował pod palcem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Resident też tylko dynamiczne 4K
 

https://ithardware.pl/aktualnosci/resident_evil_village_na_playstation_5_z_dynamicznym_4k_i_ray_tracingiem-13892.html

Swoją drogą, mam wrażenie że wykorzystają brzmienie „dynamiczne 4K”. Dla takich „nosaczy” brzmi lepiej niż „zwykle” 4K ?

Edytowane przez Kalach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Kalach napisał:

Swoją drogą, mam wrażenie że wykorzystają brzmienie „dynamiczne 4K”. Dla takich „nosaczy” brzmi lepiej niż „zwykle” 4K ?

Gdybym się nie znał, to bym pomyślał że "dynamiczne 4k" przy napisie 8k na opakowaniu konsoli - to funkcja natywnego 4k, zwiększająca się dynamicznie w grze do 8k :E

Edytowane przez kanon7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...