Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś może znalazł jakieś informację odnośnie tego czy użytkownicy grający dalej na 1080p będą mogli dzięki temu mieć więcej fpsów. Bo jeśli konsola od górnie narzuci wyższą rozdzielczość to to sensu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś wiadomo czy gra z ps4 która dostanie boosta, poleci na zewnętrznym usb czy trzeba ją pakować na wewnętrzny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczyłem na to  wsparcie 1440p -  a tu klops . . .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kalach napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce przewieźć monitor 27" to zapewne w aucie a zatem jaki problem przewieźć nawet OLED 48"? To takie trochę szukanie problemów na siłę. Sony dopiero zaczyna odsłaniać karty, samo to jak długo zwlekali z pokazaniem możliwości Dualsense powinno być dla wszystkich wystarczającym dowodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, RyszardGTS napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

Większego dysku też nie będzie na start ?

Sony potwierdza, że PS5 nie pozwoli na rozszerzenie pamięci SSD od razu po premierze konsoli https://www.gry-online.pl/hardware/sony-potwierdza-ze-ps5-nie-pozwoli-na-rozszerzenie-pamieci-ssd-od/z21ec63

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, azgan napisał:

Większego dysku też nie będzie na start ?

Sony potwierdza, że PS5 nie pozwoli na rozszerzenie pamięci SSD od razu po premierze konsoli https://www.gry-online.pl/hardware/sony-potwierdza-ze-ps5-nie-pozwoli-na-rozszerzenie-pamieci-ssd-od/z21ec63

Olali graczy PC lub ludzi którzy chcieli ogrywać poprzez monitor komputera. Ostatnio kupiłem 34 cale 3440x1440 i byłem przekonany że PS5 na biurku postawię... a takto mszę poczekać z 2-3 lata na wersje slim i  wtedy pewnie dopiero coś się ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, RyszardGTS napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

W jakim sensie najmniejsze 4k zaczyna sie od 40 cali ? Sa monitory 4k 32,27 a nawet 24 calowe

Edytowane przez SNC
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zozolek napisał:

Olali graczy PC lub ludzi którzy chcieli ogrywać poprzez monitor komputera. Ostatnio kupiłem 34 cale 3440x1440 i byłem przekonany że PS5 na biurku postawię... a takto mszę poczekać z 2-3 lata na wersje slim i  wtedy pewnie dopiero coś się ruszy.

Jak masz PC na ziemi to PS5 w sumie można trzymać też na ziemi w pionie jak taką małą wersje PC?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Kris194 napisał:

Jeśli ktoś chce przewieźć monitor 27" to zapewne w aucie a zatem jaki problem przewieźć nawet OLED 48"? To takie trochę szukanie problemów na siłę. Sony dopiero zaczyna odsłaniać karty, samo to jak długo zwlekali z pokazaniem możliwości Dualsense powinno być dla wszystkich wystarczającym dowodem.

Nie no żadna różnica 27" a 48" :E Jakby nie patrzeć sporo osób ma konsole podpinane pod monitor, większość raczej młodszych ludzi którzy mają w pokoju monitor a nie TV. Sam tak miałem parę miesięcy i granie na 32" 1440p w gry z PS4 Pro było tragiczne.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

Mam nadzieję, że o 13 będą już pełne recenzje PS5 i porównania z XSX. Embargo się kończy ;)

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kszyrztow napisał:

Nowy materiał z... no z tego czegoś :E

 

Nie wiem dlaczego ale mi się to podoba XD

Rogue Company w 1440p/120fps na Xboxie S. Sony zmień dilera, bo ten brak 1440p pokazuje, że Ska jest potężniejsza od PS5 XDD

Edytowane przez PHYSXftw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, zozolek napisał:

liczyłem na to  wsparcie 1440p -  a tu klops . . .

To jest dowód na to, że osoby decyzyjne w Sony nadal tkwią głęboko w "konsolowym średniowieczu". Już nawet nie dziwi mnie dlaczego mieli tyle potknięć. Jak miałem PS4 to najbardziej irytowało mnie to, że przy zakupie monitora musiałem wybierać pomiędzy 1080p a 2160p. Gdyby nie to że miałem PS4 to prawdopodobnie wziąłbym monitor 1440p/144Hz. Rozumiem, że większość konsol podłączanych jest w salonie do TV, ale jeśli małym kosztem można dać wsparcie dla jednej rozdzielczości, to czemu by tego nie zrobić? Zaznaczam, że można byłoby to zrobić małym kosztem, czyli np. renderować obraz z gry w 1440p, ale przy zachowaniu ustawień szczegółów i blokady fps z 4K. To by było pójście po linii najmniejszego oporu, ale i tak o wiele lepsze od zwykłego olania tematu. Xbox wspiera 1440p już od poprzedniej generacji.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, BlindObserver napisał:

https://mp1st.com/news/ps5-overheating-message-pops-up-when-console-gets-too-hot

Ciekawe, czy nie będzie wywalało takiego komunikatu, jak ludzie będą wkładać PS5 na jakieś małe półki, z ograniczoną ilością miejsca. 

 

Na zdjęciu włożona do szklanego "pudełeczka". Jak to ma się nie grzać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Na zdjęciu włożona do szklanego "pudełeczka". Jak to ma się nie grzać? 

No shit Sherlock. Nigdy bym nie zauważył, co jest na zdjęciu z newsa, którego wrzuciłem. Pytanie dotyczyło nie tej sytuacji, tylko sytuacji, gdy konsola jest ukrywana w wąskich półkach. Nie wiadomo, czy wtedy też nie będzie się przegrzewać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Isharoth napisał:

To jest dowód na to, że osoby decyzyjne w Sony nadal tkwią głęboko w "konsolowym średniowieczu". Już nawet nie dziwi mnie dlaczego mieli tyle potknięć. Jak miałem PS4 to najbardziej irytowało mnie to, że przy zakupie monitora musiałem wybierać pomiędzy 1080p a 2160p. Gdyby nie to że miałem PS4 to prawdopodobnie wziąłbym monitor 1440p/144Hz. Rozumiem, że większość konsol podłączanych jest w salonie do TV, ale jeśli małym kosztem można dać wsparcie dla jednej rozdzielczości, to czemu by tego nie zrobić? Zaznaczam, że można byłoby to zrobić małym kosztem, czyli np. renderować obraz z gry w 1440p, ale przy zachowaniu ustawień szczegółów i blokady fps z 4K. To by było pójście po linii najmniejszego oporu, ale i tak o wiele lepsze od zwykłego olania tematu. Xbox wspiera 1440p już od poprzedniej generacji.

Ja myślę,  że w odświeżonej  wersji już będzie... ale to 2-3 lata. Konkurencja niestety jest do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, VAMET napisał:

Witam uprzejmie

Mam nadzieję, że o 13 będą już pełne recenzje PS5 i porównania z XSX. Embargo się kończy ;)

Z poważaniem

O 15? O 13 tylko gry.

Performance mode 60fps

Fidelity mode 30fps

 

Edytowane przez Tomek1623

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ja tak miałem w jednym meisjcu w SW Ocalały gdzie zjazd do 20 fps i po chwili crash i tak w koło Wojciech a też działał na UE 4. Obniżyłem detale i wyłączyłem RT przeszedłem kawałek i później zwiększyłem detale i już było ok. 
    • Temat nie dawał mi spokoju dlaczego u mnie to źle działa. Włączyłem Freesync, wymusiłem Vsync z NVCP, zrobiłem lock'a i ... no nie wierze... działa 😆 Mogę zablokować FR na ile sobie chce i synchronizacja działa lepiej niż klasyczny Vsync plus lag spada zauważalnie, co prawda Overdrive musiałem w monitorze inaczej ustawić ale i tak jest płynniej... ale nie na każdym FR jest idealnie płynnie. Jak dawałem np. 90 czy 85,80 to było widać lekkie rwanie regularnie, podobnie jak w klasycznym Vsync. Ale jak dałem 82 nagle problem ustąpił. Czy jest jakaś zasada co do ilości FPS vs Gsync/Freesync czy to od monitora zależy ? Mój monitor według testu Rtings ma zakres 20-165 No nie mogę uwierzyć ze nawet 50 FPS wydaje się płynniejsze niż 60 FPS z klasycznym Vsync. CP2077 z osranym FG lepiej śmiga nawet mam wrażenie ze artefaktów mniej widać... WTF. Przyznaje się ze kompletnie nie miałem racji i gadałem głupotki. A teraz można się śmiać
    • Problemy Intela nie maja nic wspólnego z 13 i 14 gen procesorów tylko z utrzymaniem fabryk w których nie potrafią wdrożyć od kilku lat  mniejszych litografii w sposób przemysłowy co skutkuje już dzisiaj kosztami zamawiania produkcji w TSMC.   Lunar Lake miał byc produkowany w Intelu w 18A..... a jest w TSMC bo znowu nie dowieźli.    To samo z Arrow Lake miał byc w Intel 20A.... bedzie w TSMC.  Intel jest w głebokiej d* z produkcja we własnych fabrykach bo nie dowozi, sukces AMD wział sie wlasnie z tego ze TSMC prześcignęło Intela i moze produkować taniej i lepiej  ale wejscie Intela do TSMC jest trudne bo wszyscy juz dawno zarezerwowali sobie moce TSMC a Intel  jest ostatniu w kolejce i jeszcze ma swoje fabryki które nic nie produkuja stad miliardowe straty na Fabach i stad nie ma sensu budowac nowych jak nie ma dla nich technologii. Wszystkie topowe CPU intela dla rynku konsumenckiego nie beda produkowane przez Intela to jest katastrofa.      
    • I tu widze problem ze mi monitor czasami strasznie migocze. Skoro np w outlaw z FG migocze a bez nie migocze to pewnie ten frame time sie pieprzy z FG bo mam slaby procesor. Moze jakbym mial cos pokroju 13 serii intela lub 14 to cpu by ogarnal i nie mogotalby mi monitor z FG? Hmmm.... 
    • Dzięki temu mocno spada motywacja do zmiany sprzętu. Na przyszły to może wlecą te nowe gearsy na ue5 i fable. Ale to też pewnie bliżej końca roku. Microsoft game studios ostatnią nadzieją branży, do czego to doszło.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...