Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś może znalazł jakieś informację odnośnie tego czy użytkownicy grający dalej na 1080p będą mogli dzięki temu mieć więcej fpsów. Bo jeśli konsola od górnie narzuci wyższą rozdzielczość to to sensu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś wiadomo czy gra z ps4 która dostanie boosta, poleci na zewnętrznym usb czy trzeba ją pakować na wewnętrzny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liczyłem na to  wsparcie 1440p -  a tu klops . . .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kalach napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce przewieźć monitor 27" to zapewne w aucie a zatem jaki problem przewieźć nawet OLED 48"? To takie trochę szukanie problemów na siłę. Sony dopiero zaczyna odsłaniać karty, samo to jak długo zwlekali z pokazaniem możliwości Dualsense powinno być dla wszystkich wystarczającym dowodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, RyszardGTS napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

Większego dysku też nie będzie na start ?

Sony potwierdza, że PS5 nie pozwoli na rozszerzenie pamięci SSD od razu po premierze konsoli https://www.gry-online.pl/hardware/sony-potwierdza-ze-ps5-nie-pozwoli-na-rozszerzenie-pamieci-ssd-od/z21ec63

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, azgan napisał:

Większego dysku też nie będzie na start ?

Sony potwierdza, że PS5 nie pozwoli na rozszerzenie pamięci SSD od razu po premierze konsoli https://www.gry-online.pl/hardware/sony-potwierdza-ze-ps5-nie-pozwoli-na-rozszerzenie-pamieci-ssd-od/z21ec63

Olali graczy PC lub ludzi którzy chcieli ogrywać poprzez monitor komputera. Ostatnio kupiłem 34 cale 3440x1440 i byłem przekonany że PS5 na biurku postawię... a takto mszę poczekać z 2-3 lata na wersje slim i  wtedy pewnie dopiero coś się ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, RyszardGTS napisał:

I odcięli się od ludzików którzy by chcieli mieć w miarę wysoką rozdzielczość 1440p a z takiej czy innej przyczyny nie mogą kupić telewizora 4K i potrzebują sprzętu bardziej mobilnego bo najmniejsze 4K zaczynają się od około 40cali. Monitor 1440p 24-27 cali łatwiej wsadzić do torby niż telewizor 40cali :rotfl: 

W jakim sensie najmniejsze 4k zaczyna sie od 40 cali ? Sa monitory 4k 32,27 a nawet 24 calowe

Edytowane przez SNC
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zozolek napisał:

Olali graczy PC lub ludzi którzy chcieli ogrywać poprzez monitor komputera. Ostatnio kupiłem 34 cale 3440x1440 i byłem przekonany że PS5 na biurku postawię... a takto mszę poczekać z 2-3 lata na wersje slim i  wtedy pewnie dopiero coś się ruszy.

Jak masz PC na ziemi to PS5 w sumie można trzymać też na ziemi w pionie jak taką małą wersje PC?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Kris194 napisał:

Jeśli ktoś chce przewieźć monitor 27" to zapewne w aucie a zatem jaki problem przewieźć nawet OLED 48"? To takie trochę szukanie problemów na siłę. Sony dopiero zaczyna odsłaniać karty, samo to jak długo zwlekali z pokazaniem możliwości Dualsense powinno być dla wszystkich wystarczającym dowodem.

Nie no żadna różnica 27" a 48" :E Jakby nie patrzeć sporo osób ma konsole podpinane pod monitor, większość raczej młodszych ludzi którzy mają w pokoju monitor a nie TV. Sam tak miałem parę miesięcy i granie na 32" 1440p w gry z PS4 Pro było tragiczne.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

Mam nadzieję, że o 13 będą już pełne recenzje PS5 i porównania z XSX. Embargo się kończy ;)

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kszyrztow napisał:

Nowy materiał z... no z tego czegoś :E

 

Nie wiem dlaczego ale mi się to podoba XD

Rogue Company w 1440p/120fps na Xboxie S. Sony zmień dilera, bo ten brak 1440p pokazuje, że Ska jest potężniejsza od PS5 XDD

Edytowane przez PHYSXftw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, zozolek napisał:

liczyłem na to  wsparcie 1440p -  a tu klops . . .

To jest dowód na to, że osoby decyzyjne w Sony nadal tkwią głęboko w "konsolowym średniowieczu". Już nawet nie dziwi mnie dlaczego mieli tyle potknięć. Jak miałem PS4 to najbardziej irytowało mnie to, że przy zakupie monitora musiałem wybierać pomiędzy 1080p a 2160p. Gdyby nie to że miałem PS4 to prawdopodobnie wziąłbym monitor 1440p/144Hz. Rozumiem, że większość konsol podłączanych jest w salonie do TV, ale jeśli małym kosztem można dać wsparcie dla jednej rozdzielczości, to czemu by tego nie zrobić? Zaznaczam, że można byłoby to zrobić małym kosztem, czyli np. renderować obraz z gry w 1440p, ale przy zachowaniu ustawień szczegółów i blokady fps z 4K. To by było pójście po linii najmniejszego oporu, ale i tak o wiele lepsze od zwykłego olania tematu. Xbox wspiera 1440p już od poprzedniej generacji.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, BlindObserver napisał:

https://mp1st.com/news/ps5-overheating-message-pops-up-when-console-gets-too-hot

Ciekawe, czy nie będzie wywalało takiego komunikatu, jak ludzie będą wkładać PS5 na jakieś małe półki, z ograniczoną ilością miejsca. 

 

Na zdjęciu włożona do szklanego "pudełeczka". Jak to ma się nie grzać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaycob napisał:

Na zdjęciu włożona do szklanego "pudełeczka". Jak to ma się nie grzać? 

No shit Sherlock. Nigdy bym nie zauważył, co jest na zdjęciu z newsa, którego wrzuciłem. Pytanie dotyczyło nie tej sytuacji, tylko sytuacji, gdy konsola jest ukrywana w wąskich półkach. Nie wiadomo, czy wtedy też nie będzie się przegrzewać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Isharoth napisał:

To jest dowód na to, że osoby decyzyjne w Sony nadal tkwią głęboko w "konsolowym średniowieczu". Już nawet nie dziwi mnie dlaczego mieli tyle potknięć. Jak miałem PS4 to najbardziej irytowało mnie to, że przy zakupie monitora musiałem wybierać pomiędzy 1080p a 2160p. Gdyby nie to że miałem PS4 to prawdopodobnie wziąłbym monitor 1440p/144Hz. Rozumiem, że większość konsol podłączanych jest w salonie do TV, ale jeśli małym kosztem można dać wsparcie dla jednej rozdzielczości, to czemu by tego nie zrobić? Zaznaczam, że można byłoby to zrobić małym kosztem, czyli np. renderować obraz z gry w 1440p, ale przy zachowaniu ustawień szczegółów i blokady fps z 4K. To by było pójście po linii najmniejszego oporu, ale i tak o wiele lepsze od zwykłego olania tematu. Xbox wspiera 1440p już od poprzedniej generacji.

Ja myślę,  że w odświeżonej  wersji już będzie... ale to 2-3 lata. Konkurencja niestety jest do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, VAMET napisał:

Witam uprzejmie

Mam nadzieję, że o 13 będą już pełne recenzje PS5 i porównania z XSX. Embargo się kończy ;)

Z poważaniem

O 15? O 13 tylko gry.

Performance mode 60fps

Fidelity mode 30fps

 

Edytowane przez Tomek1623

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Może to kwestia podwojenia klatek ? W tych lepszy freesyncach i gsyncach poniżej pewnej wartości monitor zaczyna zwielokrotniać klatki Minimum Refresh Range Once the framerate reaches the approximate 36 and below mark, the G-SYNC module begins inserting duplicate refreshes per frame to maintain the panel’s minimum physical refresh rate, keep the display active, and smooth motion perception. If the framerate is at 36, the refresh rate will double to 72 Hz, at 18 frames, it will triple to 54 Hz, and so on. This behavior will continue down to 1 frame per second. Regardless of the reported framerate and variable refresh rate of the display, the scanout speed will always be a match to the display’s current maximum refresh rate; 16.6ms @60Hz, 10ms @100 Hz, 6.9ms @144 Hz, and so on. G-SYNC’s ability to detach framerate and refresh rate from the scanout speed can have benefits such as faster frame delivery and reduced input lag on high refresh rate displays at lower fixed framerates (see G-SYNC 101: Hidden Benefits of High Refresh Rate G-SYNC). https://blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/2/   z tego co pamiętam to ręczne modyfikowanie tego zakresu mogło zmniejszać migotanie.   edit: 82 na monitora 165 Hz teoretycznie da się podwoić do 164 a 85 już nie  - może nawet celnie strzeliłem
    • Akurat o to się nie martwię. Pan Kurteczka odpowiednio dopakuje 5090  
    • A tak z ciekawości, 15 lat temu pracowałem w ABB na produkcji transformatorów mocy. Robiliśmy bydlaki po 100-330 MVA, waga tych największych nawet pod 250-280T. Wiesz może orientacyjnie ile takie trafo kosztuje plus minus?.  Po GPRS?.
    • Gość, który od mniej więcej 4 lat zwariował, jak spojrzeć na niego teraz, to on kompletnie oszalał .
    • W kompie mam też jakiś HDD dysk, oprócz SSD. Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego... Gry ogólnie mam jak zauważyłem na tym dysku HDD starym. Nie wiem czy jest jakaś zależność, ale opiszę dzisiejszy problem.... Pobrałem Warhammera, niestety wczytywanie zasobów trwa wieki.... A zanim wgl to wczytywanie się pojawi i początkowe napisy l to miałem przez kilka minut czarny ekran.... Jak już doczekałem kilkanaście minut, gra się uruchomiła, przeszedłem przez menu, ale podczas gdy leciały jakieś meteory, ekran mi ścięło, a dźwięk leciał dalej i musiałem wyłączyć grę. Więc myślę sobie, może to wina starego dysku... Ale odpalam uncharted, a tam w menu jakieś ładowanie shaderow i te procenty powoli leciały. Po drugie wiatraczki od karty strasznie szybko zaczęły kręcić. W menu temperatura 56 stopni, czyli w sumie tak jak wczoraj podczas gdy grałem....  Aktualnie próbuje jeszcze raz odpalić Warhammera. Ale stało się dokładnie to samo. Przeczekalem wszystko, a gdy gra się zaczęła, napisy początkowe jakby takie intro, wykorzystanie karty podczas tego 98 procent, po chwili jak zaczęło coś tam z nieba lecieć spadło wykorzystanie na 5 procent, kilka razy przycięło, ale przeskoczyło dalej i po chwili przycięło całkowicie. Tylko dziwne jest to, że ekran zacięty, a dźwięk normalnie leci dalej. Czy to nie będzie oznaczało, że karta jednak jakaś walnięta? Nie ma szans żebym tego Warhammera pograł aktualnie. Po 15 minutach.... Gdzie już wyskoczył komunikat, że gra nie odpowiada. Gra się załadowała i nagle mogę normalnie chodzić postacią i grać. Ale intro nie widziałem kompletnie. Podczas gry nic nie przycina, wszystko na ultra, wykorzystanie karty 90 procent, ale za każdym razem gdy przechodzę do menu, w tej grze również, wykorzystanie karty skacze na 99 procent i 290W pobiera. Czemu tak jest? Nie powinno bardziej angażować karty podczas rozgrywki? 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...