Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, lukadd napisał:

Tanio już było :E  Wcale się nie zdziwię jak jeszcze w tej generacji premierowe ceny gier AAA skoczą na pułap 79-99$.

Coraz więcej kasy z tego biznesu

Jak wyjdzie CP 2077 to będzie najdroższa gra którą kupię od lat. :E Wiesiek 3 GOTY Box kosztował 129zł. :)

12 minut temu, lukadd napisał:

Tanio już było :E  Wcale się nie zdziwię jak jeszcze w tej generacji premierowe ceny gier AAA skoczą na pułap 79-99$.

Coraz więcej kasy z tego biznesu

Jak wyjdzie CP 2077 to będzie najdroższa gra którą kupię od lat. :E Wiesiek 3 GOTY Box kosztował 129zł. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja najwięcej dałem chyba za FH4 Ultimate to jakoś było chyba z 380zeta, ale przeliczając to na setki godzin świetnej zabawy to wychodzą grosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Isharoth napisał:

Nie chce im się robić czegoś prostego, co zajęłoby może 1-2 dni, bo nie widzą wyraźnego odzewu.

1 godzinę temu, Isharoth napisał:

Dziwi mnie tylko, że jak małym kosztem można zrobić coś

Sry, że tak bezpośrednio, ale nie masz pojęcia ile to mogłoby zająć oraz ile tak naprawdę by kosztowało.

Skoro tego nie maja w planach tzn. że mają inne, bardziej priorytetowe rzeczy do zrobienia z ich biznesowego punktu widzenia.

Sam proces decyzyjny w tak dużej korporacji potrwałby na pewno dłużej niż te 1-2 dni o których piszesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Isharoth napisał:

No i w tym natywnym 1440p obraz byłby ostry i przyjemny dla oka, a w pseudo 4K nie zawsze taki będzie. Ale to wina głównie tego, że telewizorów 1440p po prostu brakuje.

854 x 480p (PS2) = 409 920
1280 x 720p (PS3) = 921 600
1920 x 1080p (PS4) = 2 073 600
3840 x 2160 (PS5) = 8 294 400
Z generacji na generację rozdzielczość była podbijana o 100%. Więc naturalną rozdzielczością dla PS5 byłoby 2560 × 1440p.
No ale zrobili podbitkę TV nie o 100%, tylko o 400% do 4k (3840 x 2160) i PS5 musi się dusić  w grach. Zbyt duży przeskok.
A wiadomo że konsole (rozdzielczość działania) ustalają pod TV, aby się właśnie te nowe super ultra hiper 4k sprzedały. Nawet już PS5 "zachęcają" do 8k.
Naturalnie dla PS5 miało być 1440p - a telewizorów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

tytyl zdecydowanie potrzebuje vrr

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Camil666 napisał:

Sry, że tak bezpośrednio, ale nie masz pojęcia ile to mogłoby zająć oraz ile tak naprawdę by kosztowało.

Skoro tego nie maja w planach tzn. że mają inne, bardziej priorytetowe rzeczy do zrobienia z ich biznesowego punktu widzenia.

Sam proces decyzyjny w tak dużej korporacji potrwałby na pewno dłużej niż te 1-2 dni o których piszesz.

Nie przepraszaj mnie za coś co i tak robisz, tym bardziej że oceniasz moją wiedzę nic o mnie nie wiedząc. Skąd jesteś taki pewien że nie mam pojęcia? ;) Tak się składa że wiem na jakiej zasadzie można ustawić output obrazu, o czym zresztą już pisałem i da się to zrobić w krótkim czasie. Ta decyzja powinna zostać podjęta już na początku planowania nowej generacji, ponieważ nie jest prawie w ogóle kosztowna, a przynosi korzyści. Myślisz że coś takiego jak zmiana parametrów "wypluwanego" obrazu zajmuje tygodnie? Nie, nie zajmuje a Sony i Microsoft mają bardzo dobrze rozbudowany interfejs programistyczny, inaczej programowanie gier na konsole byłoby piekłem.

Zezwalasz na output 2560x1440, dajesz polecenie developerom żeby oprócz profili dla 1080/60fps, 4K/30fps zrobili też dodatkowy profil 1440p/30fps. W najbardziej leniwej wersji może to być 1440p z taką samą szczegółowością i liczbą fps jak 4K - wtedy praktycznie nie trzeba nic ręcznie zmieniać. Zmiana outputu obrazu to kwestia dnia.

Kręcisz się próbując bronić honoru leniwego korpo, a sam nie widzisz że te argumenty nie mają żadnego sensu. Pierwszy lepszy dev powie ci to samo co ja. To decyzja czysto pragmatyczna i jest spowodowana chęcią maksymalizacji zysku - typowe dla korpo, co nie znaczy że powinniśmy to pochwalać, a już na pewno nie bronić. Tak się składa że Sony produkuje TV 4K i 8K, które chce opchnąć. Skoro 1440p jest na tyle niszowe, żeby nie implementować prostego wsparcia, które nie kosztowałoby zupełnie nic, to czemu robią wsparcie dla 8K? Ile osób w ogóle korzysta z TV 8K, albo zakupi takie TV w ciągu najbliższych lat? Weź pod uwagę zwykłych Kowalskich, a nie maniaków technologicznych. Żeby dojść do dalszych wniosków wystarczy już połączyć sobie kropeczki na podstawie tego co napisałem.

Edytowane przez Isharoth
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony powinno wypuscic specjalne konsole ps5 zlutowane z wyswietlaczami 1440p, ktore w tym byly by specjalne , ze mialy by mozliwosc odblokowania wyswietlania 1440p po uiszczeniu specjalnej oplaty.

Ja sony dobrze zycze, bo konkurencja wzgledem microsoftu jest mile widziana, ale lutowane specjalne ssd, likwidacja wyjscia optycznego (co prawda xbox tez go nie ma, ale co z tego, akurat mam glosniki sony 5.1 z wejsciem optycznym), podniesienie cen gier, slaby i nielogiczny wyglad konsoli, cudowanie z maksymalna wydajnoscia, no to zle wyglada. Ja ps5 pewno kupie dla exlusivow, ale to troche czasu musi minac, a ceny gier opasc. Mam nadzieje ze ps5 slim szybko powstanie i moze naprawia w nim troche bolaczek ktore wymienilem.

 

A wracajac do formatow obrazu, to i tak nie jest tak zle jak jeszcze 14 lat temu, ze gry na konsole chodzily w 720p, ale nie bylo takich telewizorow i monitorow, tylko full hd i 768p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Isharoth napisał:

Zmiana outputu obrazu to kwestia dnia.

Ja jestem devem, nie pracuję w game-devie, ale procesy w całej branży wyglądają mniej więcej tak samo. W game devie jest tylko więcej crunchu.

Żadna zmiana w produkcie, którego używa taka liczba userów to nie jest kwestia dnia.

14 minut temu, Isharoth napisał:

Kręcisz się próbując bronić honoru leniwego korpo, a sam nie widzisz że te argumenty nie mają żadnego sensu. Pierwszy lepszy dev powie ci to samo co ja. To decyzja czysto pragmatyczna i jest spowodowana chęcią maksymalizacji zysku - typowe dla korpo, co nie znaczy że powinniśmy to pochwalać, a już na pewno nie bronić.

Nikogo nie bronię, wytykam jedynie naiwne myślenie, że tego typu zmiany to banalna kwestia. Osobiście problem mnie nawet nie dotyczy, bo nie podpinam konsoli do monitora, ale rozumiem, że dla niektórych może to być minus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Camil666 napisał:

Ja jestem devem, nie pracuję w game-devie, ale procesy w całej branży wyglądają mniej więcej tak samo. W game devie jest tylko więcej crunchu.

Żadna zmiana w produkcie, którego używa taka liczba userów to nie jest kwestia dnia.

Nikogo nie bronię, wytykam jedynie naiwne myślenie, że tego typu zmiany to banalna kwestia. Osobiście problem mnie nawet nie dotyczy, bo nie podpinam konsoli do monitora, ale rozumiem, że dla niektórych może to być minus.

Tylko że to właśnie twoje myślenie jest naiwne, bo twoje argumenty mająco rzekomo bronić lenistwa Sony nie mają żadnego związku z tym o czym pisałem. Po co mi piszesz o tym ile zajmuje podjęcie decyzji o implementacji wsparcia dla 1440p, skoro taka decyzja powinna zostać podjęta już dawno? Tego typu zmiany to jest banalna kwestia i byłaby taka nawet gdyby Sony nie miało rozbudowanego interfejsu programistycznego, a ma. Skoro jesteś devem to wiesz, że przecież nikt nie robiłby sobie pod górkę z projektem oprogramowania, żeby taka podstawowa zmiana jak wybór rozdzielczości sprawiała jakiś wielki problem. Dodanie kolejnej opcji wyboru rozdzielczości w sofcie konsoli to jest jak pstryknięcie palcem. Zresztą nawet dziś czytałem że ktoś z Sony pisał / mówił, że jeśli chodzi o kwestię techniczną implementacji 1440p to nie ma żadnego problemu.

I jeszcze ten argument z ilością użytkowników. Jaki to ma związek z tematem, skoro i tak wszyscy ostatecznie dostaną tą samą konsolę z tym samym softem? Przecież widać że próbujesz bronić tego na siłę.

Edytowane przez Isharoth
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Sheeneek napisał:

Dlatego ze zasrani scalperzy sami stwarzaja ten problem wykupujac caly dostepny towar. Tez bys tak mowil jakby masowo ludzie zaczeli wykupowac paliwo lub inne produkty i sprzedawali po zawyzonych cenach?

To jest problem i w niektorych srodowiskach bardzo odczowalny, przykladem sa bilety na koncerty ktore masowo sa wykupowane przez konikow i gonione za chore pieniadze. Niestety ten towar jest bardzo malo dostepny i takie koncerty czasem sa raz na kilka lat, tez fanow nazwiesz zdesperowanymi furiatami i przybijesz piatke konikom ?

Oczywiscie zgadzam sie ze co do konsol desperaci sami tez sie przyszczyniaja do takiej sytuacji bo nie powinni tego odkupowac i pozostawic skalperow z masa towaru ktorego nie sprzedadza. Bo na to akurat mozna poczekac.

Ale dalej uwazam ze taki zgnily proceder powinien byc tepiony po stronie skalperow/konikow itp a nie chwalony jak przez ciebie.

Cóż, tak działa rynek. Jeżeli chcemy coś, czego jest mało, to należy się spieszyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, kanon7 napisał:

854 x 480p (PS2) = 409 920
1280 x 720p (PS3) = 921 600
1920 x 1080p (PS4) = 2 073 600
3840 x 2160 (PS5) = 8 294 400
Z generacji na generację rozdzielczość była podbijana o 100%. Więc naturalną rozdzielczością dla PS5 byłoby 2560 × 1440p.
No ale zrobili podbitkę TV nie o 100%, tylko o 400% do 4k (3840 x 2160) i PS5 musi się dusić  w grach. Zbyt duży przeskok.
A wiadomo że konsole (rozdzielczość działania) ustalają pod TV, aby się właśnie te nowe super ultra hiper 4k sprzedały. Nawet już PS5 "zachęcają" do 8k.
Naturalnie dla PS5 miało być 1440p - a telewizorów brak.

Sony idzie marketingowo, sami zachęcają do kupowania ich TV 4k do konsol. A nie jakichś tanich monitorów 1440p od innych producentów :E

Blu-ray'a 4k też do ps4 pro nie dali bo po co, jak w cenie konsoli można było sprzedać samodzielny odtwarzacz blu-ray :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Isharoth napisał:

Po co mi piszesz o tym ile zajmuje podjęcie decyzji o implementacji wsparcia dla 1440p, skoro taka decyzja powinna zostać podjęta już dawno?

Bo twierdzisz, że dodanie takiej funkcji powinno im zająć nie więcej niż 1-2 dni, co jest bzdurą. Wprowadzenie jakiejkolwiek funkcjonalności to proces bardziej złożony i skomplikowany niż sama implementacja (o której się nie wypowiem, nie pracuję w Sony i nie wiem ile by zajęła).

6 minut temu, Isharoth napisał:

Zresztą nawet dziś czytałem że ktoś z Sony pisał / mówił, że jeśli chodzi o kwestię techniczną implementacji 1440p to nie ma żadnego problemu.

To, że nie istnieją żadne przeszkody techniczne, żeby to zrobić nie znaczy, że można to zrobić tak sobie od strzała.

8 minut temu, Isharoth napisał:

I jeszcze ten argument z ilością użytkowników. Jaki to ma związek z tematem, skoro i tak wszyscy ostatecznie dostaną tą samą konsolę z tym samym softem?

Taki, że im więcej użytkowników tym większe ryzyko wprowadzania zmian -> dłuższy proces decyzyjny -> potencjalnie dłuższe testy.

 

Ze sposobu w jaki o tym piszesz, wnioskuję, że myślisz, że cały proces dodania tego wygląda tak, że jakiś jeden dev sobie siada do biurka, dopisuje pare linii kodu, klika OK i jest gotowe. Rzeczywistość jest trochę bardziej skomplikowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywistość jest taka, że jakby Sony chciało to by dawno dali wsparcie 1440p. Ale nie chcą i się ociągają ile mogą. Może kiedyś wprowadzą, a może nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Camil666 napisał:

Bo twierdzisz, że dodanie takiej funkcji powinno im zająć nie więcej niż 1-2 dni, co jest bzdurą. Wprowadzenie jakiejkolwiek funkcjonalności to proces bardziej złożony i skomplikowany niż sama implementacja (o której się nie wypowiem, nie pracuję w Sony i nie wiem ile by zajęła).

Nie jest bzdurą, tylko ty masz problem ze zrozumieniem o czym pisałem. Ja nie piszę o procesie decyzyjnym i akceptacyjnym w korporacji, a o implementacji rozwiązania. W sofcie PS5 mają już o wiele bardziej skomplikowane mechanizmy niż zmiana rozdzielczości. A na zmianę rozdzielczości w outpucie masz nawet gotowy mechanizm, bo możesz zmieniać ją z 1080p na 2160p. Co więcej, jest jeszcze mechanizm rozdzielczości renderowania i upscalowania, co działa w grach dynamicznie. Próbujesz popisać się wnikliwością, ale stosujesz ogólnikowe argumenty do konkretnego problemu, podczas gdy ja tłumaczę w jaki sposób dosłownie można go rozwiązać. Nie wiem czy próbujesz przekonać mnie, czy osoby które nie są w temacie i liczysz że się nabiorą.

14 minut temu, Camil666 napisał:

To, że nie istnieją żadne przeszkody techniczne, żeby to zrobić nie znaczy, że można to zrobić tak sobie od strzała.

Ale można, trzeba tylko chcieć. A Sony nie chce z powodów, o których pisałem już wcześniej. Nie rozumiem jak można tego nie widzieć.

14 minut temu, Camil666 napisał:

Taki, że im więcej użytkowników tym większe ryzyko wprowadzania zmian -> dłuższy proces decyzyjny -> potencjalnie dłuższe testy.

Znów ogólnikowy argument nie mający żadnego związku z omawianym problemem. Powiedz mi w jaki sposób ilość użytkowników ma wpływ na dodanie kolejnej rozdzielczości w outpucie obrazu z konsoli. Podaj chociaż 2-3 przykłady.

Od razu mówię że takich przykładów nie może być i wynika to z logiki problemu. Sony dodaje kolejną rozdzielczość do wyboru w sofcie konsoli, wszyscy użytkownicy dostają ten sam hardware i software. Liczba użytkowników nie ma tu najmniejszego znaczenia. A już na pewno nie zwiększa ryzyka takiej zmiany.

14 minut temu, Camil666 napisał:

Ze sposobu w jaki o tym piszesz, wnioskuję, że myślisz, że cały proces dodania tego wygląda tak, że jakiś jeden dev sobie siada do biurka, dopisuje pare linii kodu, klika OK i jest gotowe. Rzeczywistość jest trochę bardziej skomplikowana.

Powiem ci, że źle wnioskujesz. Dopowiadasz sobie to żeby zdyskredytować moje argumenty. ;)

@SNC Konsole padające przed premierą jak i zaraz po premierze to akurat nic nowego. Dlatego odradzałbym kupowanie czy to Xboxa czy PS. 

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Isharoth napisał:

Próbujesz popisać się wnikliwością, ale stosujesz ogólnikowe argumenty do konkretnego problemu, podczas gdy ja tłumaczę w jaki sposób dosłownie można go rozwiązać.

Musisz chyba się zatrudnić w Sony albo MS i im trochę pomóc, bo ewidentnie sobie z tym nie radzą. Np. wspomnianemu MS dodanie tego trybu zajęło ponad 2msc (zapowiedź, release), z Tobą u steru na pewno daliby radę szybciej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Camil666 napisał:

Musisz chyba się zatrudnić w Sony albo MS i im trochę pomóc, bo ewidentnie sobie z tym nie radzą. Np. wspomnianemu MS dodanie tego trybu zajęło ponad 2msc (zapowiedź, release), z Tobą u steru na pewno daliby radę szybciej ?

I to ty zarzucałeś mi naiwność? Co z tego że MS zapowiadało wsparcie 1440p wcześniej, skoro do roboty mogli zabrać się o wiele później? Poza tym wiesz co to jest cykl wydawania aktualizacji? Bo mam wrażenie że tę dyskusję podjąłeś na siłę tylko po to żeby bronić Sony. Biedne Sony nie może dać rady ze wsparciem rozdzielczości 2560x1440. Z 1080p dali radę, z 2160p też, ale z 1440p jakoś nie mogą. Ciekawe dlaczego? Ojeju, jaka szkoda. 8:E 

Może rzeczywiście im pomogę. Tylko czy chcieliby tej pomocy? Nie no żartuję. Już od kilku postów usilnie tłumaczę, że problem nie ma podstaw technicznych, a decyzyjne. Problem wynika z tego, że Sony nie widzi korzyści we wprowadzaniu wsparcia dla takiej rozdzielczości, bo skupia się również na sprzedaży TV. A TV nie wspierają 1440p. Wsparcie dla 1440p to drobnostka, ułatwienie życia nawet małemu % konsumentów, ale nadal ułatwienie, a co więcej poprawa wizerunku firmy jak i konsoli. Na tym kończę dyskusję, bo czuję się jakbym dyskutował z fanboyem.

Pozdrawiam. :)

=====================================================================================

Tak na rozluźnienie tematu, rzucę jeszcze żarcikiem który dziś przeczytałem:

Sprzedam Xbox Series X

Sprzedaję, ponieważ przeszedłem już wszystkie ekskluzywne tytuły więc nie jest mi już dłużej potrzebny.

Nowy, nieodpakowany

=====================================================================================

Edytowane przez Isharoth
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kanon7 napisał:

854 x 480p (PS2) = 409 920
1280 x 720p (PS3) = 921 600
1920 x 1080p (PS4) = 2 073 600
3840 x 2160 (PS5) = 8 294 400
Z generacji na generację rozdzielczość była podbijana o 100%. Więc naturalną rozdzielczością dla PS5 byłoby 2560 × 1440p.
No ale zrobili podbitkę TV nie o 100%, tylko o 400% do 4k (3840 x 2160) i PS5 musi się dusić  w grach. Zbyt duży przeskok.
A wiadomo że konsole (rozdzielczość działania) ustalają pod TV, aby się właśnie te nowe super ultra hiper 4k sprzedały. Nawet już PS5 "zachęcają" do 8k.
Naturalnie dla PS5 miało być 1440p - a telewizorów brak.

TV oryginalnie służył do filmów, a 1080p nie da się idealnie skalować do 1440p. Rozdzielczość powinna zawsze zwiększać się 4-krotnie, inaczej stare źródła wyglądają gorzej 
PS3 miało mieć ~2x mocniejsze GPU, ale Nividia nie wyrobiła się na czas lub mieli inne problemy, więc 1080p mogło być docelowe.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, musichunter1x napisał:

TV oryginalnie służył do filmów, a 1080p nie da się idealnie skalować do 1440p. Rozdzielczość powinna zawsze zwiększać się 4-krotnie, inaczej stare źródła wyglądają gorzej 

Trafny argument, dużo ludzi o tym zapomina. Skalowanie w górę i w dół tylko 4x. Czyli 540p -> 1080p -> 2160p -> 4320p.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Isharoth napisał:

. Czyli 540p -> 1080p -> 2160p -> 4320p.

Przy czym 4320p w źródłach chyba nigdy nie osiągniemy, ponieważ filmu potrzebują zapasu rozdzielczości do obróbki. a niedawno były obrabiane do 2k :E 
Mam nadzieję, że gry 3D pozostaną  maksymalnie w 4k.

Mając 2160p łatwiej też dodać jakieś sztuki, niż przy 1440p. Jak miałby wyglądać checkboard w 2k? 1280x1440p? :E 

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie mylmy pojęć. Ty pisałeś o skalowaniu, z czym się zgodziłem. Jeśli chodzi o granie w 1440p na konsoli, to miałem na myśli granie w tej rozdzielczości jako natywnej. Skoro PS5 i tak najczęściej będzie robić upscaling najmniej z 1440p, a w niektórych grach dojdzie do pełnego 4K, to przecież da sobie radę z renderowaniem w 1440p i wypluciem tego obrazu do odbiornika, który ma taką rozdzielczość natywną. Nie ma tu żadnego skalowania, ani defektów.

Btw. 2K to jest FullHD a nie 1440p. :)

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Kalach napisał:

Cóż, tak działa rynek. Jeżeli chcemy coś, czego jest mało, to należy się spieszyć.

To nie to samo, tutaj braki sa po czesci tworzone przez takich januszy.

Jak widac na przykladzie AMD firmy sa swiadome tego procederu i chca to ograniczac przy premierze big navi.

Za praktyki konikow od biletow na koncerty na zachodzie juz sie wzieli i to scigaja na szczescie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Isharoth napisał:

Ale nie mylmy pojęć. Ty pisałeś o skalowaniu, z czym się zgodziłem. Jeśli chodzi o granie w 1440p na konsoli, to miałem na myśli granie w tej rozdzielczości jako natywnej. Skoro PS5 i tak najczęściej będzie robić upscaling najmniej z 1440p, a w niektórych grach dojdzie do pełnego 4K, to przecież da sobie radę z renderowaniem w 1440p i wypluciem tego obrazu do odbiornika, który ma taką rozdzielczość natywną. Nie ma tu żadnego skalowania, ani defektów.

Racja, ale moim zdaniem za kilka lat ekrany 1440p będą tak samo bezużyteczne jak dawne 720p.

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, musichunter1x napisał:

Racja, ale moim zdanie za kilka lat ekrany 1440p będą tak samo bezużyteczne jak dawne 720p.

Możliwe. Póki co całą sytuację wstrzymuje wydajność GPU. Tak długo jak nie będzie można pograć w 4K 100+Hz w sensownej cenie, tak długo ludzie będą siedzieć na 1080/1440p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera nieciekawy ten news o padajacych ps5, to ile tej gwarancji dostajemy ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...