Skocz do zawartości
P.U.

Lords of the Fallen

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wlasnie magii nie lubie, prawie nigdy jej w soulsach nie uzywam, czasem tylko jakies bufy jak jest naprawde ciezko. Poprostu lubie czysta walke biala bronia, takze ta opcja pod ciezkiego woja mi bardzo podejdzie, jak nie gram ciezkim to wtedy ide zazwyczaj w dex, tutaj sprawdzi sie taki build?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zestaw z wersji deluxe też można zdobyć w normalnej wersji pokonując w umbralu mini bossa

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę z przypadku (miałem czekać aż twórcy ogarną optymalizację i usuną wszystkie bolączki) zabrałem się za LOTF. Jest to chyba pierwszy "klon" Dark Souls, który mi się naprawdę podobał i czuć, że twórcy faktycznie się przyłożyli, a nie odcinają kupony od akurat popularnego gatunku. Graficznie i artystycznie miażdży, świat jest ogromny i świetnie się go eksploruje, system walki po przyzwyczajeniu jest świetny. W sequelu mam nadzieję, że poprawią ścieżkę dźwiękową, bo tutaj miało być epicko, ale ostatecznie żaden utwór się nie wyróżniał i nie zapadł mi w pamięć. 

Dla mnie 8/10. Odblokowałem pierwsze zakończenie, ale kolejne podejścia zostawię sobie raczej na kiedyś, jak już twórcy dopracują ten tytuł i ewentualnie pojawią się dodatki.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejdź drugi raz, od NG+1  zaczyna się jakakolwiek "trudność" w tej grze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Już teraz przez niezbyt dobrze działający system namierzania celu niektórzy bossowie byli bardzo upierdliwi np. Folard napsuł mi sporo krwi.

Edytowane przez slafec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal tego nie poprawili? Namierzenie celu to największa wada tej gry, zwłaszcza przy większych grupkach. 

Walka z Folardem jest totalnie niezbalansowana, trzeba nieźle się tam napocić, przejść przez wodę, zabić szybko wilczki i dopiero później zając się głównym wrogiem, a lock-on zepsuty. I cały czas jest się spamowanym przez ataki z każdej strony. Można wejść w Umbral i pozbyć się wody, ale wtedy ma się kolejnego przeciwnika na karku. :E Nie wiem kto to wymyślił i uznał, że to będzie fajna walka. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jaycob Narobiłeś smaka tymi screenami, ale teraz to czekam na dodatek do Eldena, i zapewne na moim kompie ten Lords of the Fallen może działać kiepsko, stutter itd i nie będzie taki ładny:Ena razie cena też jest za wysoka na jego możliwości, aktualnie nie mam planów zakupu GP, bo musiałbym wtedy grać w te gry, które tam mam wybrane, a mam już swoją kolejkę, nawet zagrałbym w Lies of P, czekam na lepsze promocje albo kiedyś kupię GP o ile będą gry i nie usuną z abo,
Na razie to pykam w FF16 na konsoli i grałem w Eldena, i zdecydowałem się kupić dlc, postać stoi w garażu i czeka, może zrobię drugą w innym czasie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dobra gierka, nawet ja jako nie fan soulsów ją przeszedłem, przechodzenie miedzy światami przypominało mi soul reavera. Gdyby nie GP to nie tknąłbym nawet za 10 zł, a tak spróbowałem i pykło.

Edytowane przez lpcl
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie, czy naprawili już namierzanie? Ogrywałem na PS5, zaliczyłem może z 20, 30%  gry i się poddałem. Gra w porównaniu do tytułów FS jest całkiem łatwa, aczkolwiek technikalia..bleh.  Ograłbym to na porządnym PC, ale pytanie czy gra jest już połatana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby łatwa ale tak gdzieś koło połowy skokowo robi się sporo trudniejsza i bossowie wpadają jako moby. Na PC namierzanie też słabe tj. gubi się przy większej ilości przeciwników ale jak podlevelowałem porządnie to już tak nie przeszkadzało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oh no!
Anyway....  

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam to gdzieś. :E Platforma nie ma dla mnie znaczenia, oby tylko gra była dobra. Mam nadzieję, że w kolejnej części dodadzą dużo więcej różnorodnych przeciwników, unikatowych bossów, bo to była największa wada tej gry...i jeszcze namierzanie przeciwników.;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największymi wadami tej gry są: skopana matematyka, tragicznia kamera podczas walki, optymalizacja (do teraz działa słabo), beznadziejny umbral, nudne walki z bossami i pewnie wiele innych. Oby to poprawili w dwójce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz do umbral?  Moim zdaniem podział na 2 różne światy to super pomysł. W końcu coś nowego w tym gatunku.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja i kamera to się zgodzę ale Umbral i nudne walki z bossami ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie się bardzo gierka podoba. 

Jasne ma jakieś mankamenty, ale która gra nie ma.

Np. Elden Ring był grą bardzo dobrą lub znakomitą ,ale trochę za długą. Bossowie byli jedni w kilku odmianach kolorystycznych :cool:

Ja miałem tam ograne ponad 180 godzin i pod koniec byłem już grą zmęczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Passt napisał:

Bossowie byli jedni w kilku odmianach kolorystycznych

Były reskiny, ale na tle ER to mega blado wygląda, w którym jest 72 unikatowych bossów na 150. Reszta to kopie/inne kolorki. ER także jest dużo większą grą od LOTF, więc recyclingu raczej nie dało się uniknąć. W LOTF, który jest liniowy mogliby się bardziej postarać, a nie, że niektórzy bossowie po ich pokonaniu stawali się regularnymi mobkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walki polegające na tym, że ogladasz co robi przeciwnik z małymi okienkami na atak... Elden ma ten sam problem przy niektórych bossach. Praktycznie każdy boss w LoTF ma taki sam schemat ciosów. W późniejszym etapie gierka robi się strasznie liniowa. Etap zimowy? Tragedia. Jeśli chodzi o umbral to jest grubszy temat. Wizualnie ok, nawet to wyglądało chociaż przez całą grę nic się nie zmieniało. Nie wiem kto wpadł na pomysł respawnu mobów i silniejszych przeciwników w momencie kiedy siedzisz tam za długo w gatunku jakim jest Soulslike. Gra dosłowonie kara Cię za exploracje w tym wymiarze a przecież zaglądanie w każdy zakamarek powinno być przyjemnościa. Nie tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi się to podobało. Dodawało to dodatkowego napięcia jak za długo tam buszowałeś. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, snake210196 napisał:

Walki polegające na tym, że ogladasz co robi przeciwnik z małymi okienkami na atak... Elden ma ten sam problem przy niektórych bossach. Praktycznie każdy boss w LoTF ma taki sam schemat ciosów. W późniejszym etapie gierka robi się strasznie liniowa. Etap zimowy? Tragedia. Jeśli chodzi o umbral to jest grubszy temat. Wizualnie ok, nawet to wyglądało chociaż przez całą grę nic się nie zmieniało. Nie wiem kto wpadł na pomysł respawnu mobów i silniejszych przeciwników w momencie kiedy siedzisz tam za długo w gatunku jakim jest Soulslike. Gra dosłowonie kara Cię za exploracje w tym wymiarze a przecież zaglądanie w każdy zakamarek powinno być przyjemnościa. Nie tutaj.

Ten element był spoko jak dla mnie, kilka razy wyskoczył mi przeciwnik, który kładł mnie na tzw. jeden strzał i się nauczyłem, że nie będzie za łatwo :) 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany ,znacie jakiś sposób na wyłączenie G-SYNC w grze ?

Ja mam włączoną tę funkcję w sterowniku NVIDII.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się wyłączyć gsync w żadnej grze. To trzeba ustawić w panelu nvidii czy amd, zależnie od karty. Albo wyłączysz to globalnie, albo w zakładce dla poszczególnej gry, dajesz stałe odświeżanie i powinno to wyłączyć gsync dla tej gry. Nigdy tego nie robiłem, ale z opisu tak powinno to działać, a czemu chcesz wyłączyć?
obraz.png.c172ca4481ecf4cab5c8c163996650cb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Lordsy leza pod wzgledem systemu walki ktory powinien byc najlepszym elementem w takiej grze. Po ograniu kilku hitow FS nie idzie z LOTF czerpac radosci i statysfakcji. Nuda, nuda i jeszcze raz NUDA.

Edytowane przez Rtx4060tiUser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...