Skocz do zawartości
MakoSki

Kingdom Come: Deliverance

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, azgan napisał:

Możliwe ale to nawet dzisiaj wygląda dobrze 

A jak ma wyglądać. To gra sprzed ledwie pięciu lat od tamtego czasu poza RT postęp graficzny jest właściwie żaden. Zresztą w KC:D też było jakieś zaawansowane oświetlenie, w tym coś a'la RT w pomieszczeniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Element Wojny napisał:

Jak ktoś chce przejść sobie KCD na spokojnie, pod kątem fabuły, eksploracji i przyjemnej, niewymagającej walki, to niech sobie zainstaluje to:

Better Combat - Easy Edition at Kingdom Come: Deliverance Nexus - Mods and community (nexusmods.com)

 

O, kiedyś się odbiłem dosyć szybko od tej gry przez walkę głównie, może trzeba będzie spróbować jeszcze raz. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, doman18 napisał:

Sorry ale wypowiadasz się o rzeczach o których nie masz pojęcia. Najeżdżasz na programistów, wyzywasz od partaczy a tak naprawdę to oni są tam tylko robolami i nie decydują co wchodzi na dany sprint a co nie, co bierzemy z backlogu a co zostaje na kolejny sprint. Programista co najwyżej przydzielić story pointy może dla każdego taska. A to PM z BA a BA w porozumieniu z klientem (tutaj wydawcą) ustawia priorytet zadań każdego feaczera i jak klient tupnie nogą że nie da więcej czasu na bugi tylko mają być dowiezione ficzersy X, Y i Z to choćby skały srały nikt łatał tego nie będzie. I to nie wina zespołu będzie.

W kwestii bugów pełna zgoda bo tak to właśnie wygląda ale prawda jest też taka, że zbyt dużo nam się porobiło "programistów", ludzi którzy nie rozumieją ani tego co robią ani skutków tego co robią. Wpisze sobie taki w CV jako umiejętność "analityczne myślenie" a potem jak małpa w grze multiplatformowej pisze chociażby fizykę pod stałą liczbę klatek na sekundę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, JeanPepin napisał:

O, kiedyś się odbiłem dosyć szybko od tej gry przez walkę głównie, może trzeba będzie spróbować jeszcze raz. 

Haha, u mnie też wróciło na listę, nawet już zainstalowałem i badam mody :)

Przyznam że działa i chodzi o wiele lepiej niż w 2020/21, kiedy ostatni raz się w nią bawiłem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Robicie mi smaka. @Element Wojnyjak juz ogarniesz must have mody wez tu wrzuc liste (wiem leniwy jestem), moze i ja bym w koncu ja przeszedl. 

pamietam ze wspieralem ich na kickstarterze jak tylko ten projekt pojawil sie tam, ale po przegraniu z 15h na premiere jakos zapal mi wtedy minal.

Edytowane przez Sheenek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@azganTen gość tak nagrywa i gierki ustawia, że wszystko ładnie wygląda. Offtopując, to można looknąć np. AC Origins z jego najnowszych filmików.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Zas napisał:

A jak ma wyglądać. To gra sprzed ledwie pięciu lat od tamtego czasu poza RT postęp graficzny jest właściwie żaden. Zresztą w KC:D też było jakieś zaawansowane oświetlenie, w tym coś a'la RT w pomieszczeniach.

SVOTI bazujące wokselach tak samo jak SVOGI w UE to nie ma nic wspólnego z GI na RT ;) Właśnie jeden z developerów tej gry opracował SVOTI i zaczął pracować dla Crytek ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G..o tam jest a nie Ray Tracing ale napis trza dać żeby więcej wejść zaliczyć, to już plaga z umieszczaniem tego napisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi o klikalność filmów nic poza tym ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co jest przerażające. Teraz gra taka jak Origins, nawet w stanie podstawowym, nie ruszyłaby płynnie nawet na 4080, tak wygląda optymalizacja i stan techniczny nowych produkcji :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kelam napisał:

@azganTen gość tak nagrywa i gierki ustawia, że wszystko ładnie wygląda. Offtopując, to można looknąć np. AC Origins z jego najnowszych filmików.

 

No i co? Tak wyglądają te gry a Assassin's Creed: Origins to też dobrze wyglądający tytuł nawet dzisiaj. Pamiętam jak nim reklamowali granie w 4K na XBOX ONE X jak wychodził ten tytuł 

 

6 godzin temu, Zas napisał:

A jak ma wyglądać. To gra sprzed ledwie pięciu lat od tamtego czasu poza RT postęp graficzny jest właściwie żaden. Zresztą w KC:D też było jakieś zaawansowane oświetlenie, w tym coś a'la RT w pomieszczeniach.

5 lat to dużo jak na sprzęt i grafikę nie każdy tytuł po takim czasie wygląda tak samo dobrze i świeżo 

6 godzin temu, Kris194 napisał:

Mówisz o tym samym silniku, którego dokumentacja o ile dobrze pamiętam leży i kwiczy?

Dokładnie tak 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W drugiej części w końcu zobaczymy porządne miasto - Kuttenberg (Kutna Hora). Warhorse parę tygodni temu kręciło tam film.

Edytowane przez mag_zbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządne miasto?

CPU i 60fps: RIP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

60fps to będziesz miał jak odpalisz na dwóch komputerach obok siebie

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mag_zbc napisał:

W drugiej części w końcu zobaczymy porządne miasto - Kuttenberg (Kutna Hora). Warhorse parę tygodni temu kręciło tam film.

Wymagania będą też kosmiczne 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gra będzie dobrze wyglądać i miała ciekawe mechaniki - to niech wymagania będą wysokie. W końcu coś musi pchać sprzęt do przodu, a nie ciągle tworzenie kotletów na konsole generacje wstecz. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ta, a potem okaże się, że tak będzie pchać do przodu, że za kilka lat na nowym sprzęcie dalej będą spadki fps z dupy jak to ma miejsce obecnie w przypadku tej gry. :E Przestańcie bredzić, jak optymalizacja/wydajność będzie leżała to nawet za kilka lat nic tego nie zmieni, w tym zmiana sprzętu na lepszy.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie mówię o złej optymalizacji, tylko o wymaganiach adekwatnych do grafiki i poziomu gry. Jedynka była badziewnie zoptymalizowana, dopiero 5800X3D u mnie zapewnił jako taki komfort, ale GPU i tak często spało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No rozmawiamy w temacie tej gry a nie ogólnie - ogólnie to jest inna historia, tutaj konkretnie niestety nie mam wielkich nadziei skoro dalej planują kurczowo trzymać się Cry Engine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeniesione do tematu z CKD2 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.04.2024 o 15:21, Sheenek napisał:

Robicie mi smaka. @Element Wojnyjak juz ogarniesz must have mody wez tu wrzuc liste (wiem leniwy jestem), moze i ja bym w koncu ja przeszedl. 

pamietam ze wspieralem ich na kickstarterze jak tylko ten projekt pojawil sie tam, ale po przegraniu z 15h na premiere jakos zapal mi wtedy minal.

Od siebie mogę zaproponować poniższe mody:
 
 
 
 
 
See NPCs Farther (Increased NPC render distance) - https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/1552?tab=files
 
W kwestii zmian parametrów systemu walki, myślę że dobrą propozycją jest to co podlinkował @Element Wojny.
  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...