Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lpkorn

Zwrot monitora w razie miernej jakości obrazu

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem dziś monitor na allegro z tym dodatkowym ubezpieczeniem. Mam nadziję, że nie przyda mi się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michal86

Tak jak inni... Wszystko, byle nie morele. Wszędzie lepiej niż w morele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sru, myślałem agito, napisałem allegro. Spojrzałem na regulamin agito i tam akurat nie ma mowy o tym, iż w wypadku zwrotu serwis zwraca należność za towar powiększony o koszta dostawy zwrotnej produktu jak jackraymund napisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No różnie to bywa.

Monitorek miałem 100%, bo to była jedna paczka.

http://screenshooter.net/100008827/jwcfliu

http://screenshooter.net/100008827/xerijbo

Lecz w przypadku, procka i płytki, nie oddali za paczkę i gwarancję, gdyż nie reklamowałem całej przesyłki, tylko 2 elementy z niej.(czyli poniosłem koszty gwarancji i paczki za ramy)

http://screenshooter.net/100008827/kbbfmpb

http://screenshooter.net/100008827/blqxnto

Też troszkę namieszałem, bo najpierw na gwarę, a potem zrezygnowałem i jakoś tak zapłacili x3 za przesyłkę :E

 

Odsyłanie przedmiotu na pewno będzie na ich koszt.

Najlepiej polecam 9 dni przed zgłosić, wtedy wyjdzie na to że nie skorzystałeś z gwarancji, ale to tylko takie moje niepotwierdzone gdybanie.

Pamiętaj aby porobić fotki skaz monitora etc. aby nie mieli się do czego przyjebać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak by to miało wyglądać?

 

Bo w teorii owych 10 dni na zwrot bez podania przyczyny uprawnia mnie do zapakowania paczki, telefonu do nich by nadali mi nr RMA (czy coś w ten deseń) i wysłania pakunku bez podania jakiejkolwiek przyczyny, zgadza się?

Z kolei w warunkach dodatkowego ubezpieczenia jest pkt:

 

Wymiana produktu z wadą fabryczną lub zwrot pieniędzy w trybie natychmiastowym.

Jeżeli w ciągu 10 dni od momentu odbioru towaru Klient zgłosi jego wadę fabryczną a jego produkt nie będzie nosił śladów użytkowania, ma prawo do wymiany produktu na nowy w trybie natychmiastowym

Jeżeli towar reklamowany nie będzie już dostępny, AGITO zaproponuje wymianę na inny o podobnych parametrach. Jeżeli Klient wybierze zwrot należności AGITO zwróci zapłatę w ciągu 24 godzin od momentu kiedy Klient zrezygnuje z zamiennego towaru

 

Zgodnie z tym gdyby monitor miał na prawdę skopane podświetlenie, które wg mnie dyskwalifikowało by go do użytku to mogę na tą wadę się powołać i agito podeśle mi nowy egzemplarz, dobrze rozumiem? Musiałbym wtedy porobić jakieś zdjęcia, opisać problem? Bo w końcu to jest wada, której na gwarancji by nie uznali, ponieważ nie ma mowy o takim defekcie w ramach usług gwarancyjnych ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michal86

Chcesz zwrócić z własnego powodu w ciągu 10 dni, zawsze się płaci samemu za przesyłkę. Jeżeli zwracasz bo oni w czymś zawinili to oni zamawiają kuriera. Koniec tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej nie rozmawiaj przez telefon. Tylko napisz im emaila, tutaj.

http://www.agito.pl/zgloszenie-checi-odeslania-towaru.2044677876.helpdesks.html

Nie wiem czemu, lecz tutaj mają napisane że oddanie jest na koszt kupującego :hmm:

Mi tam fundowali wszystkie kuriery. I do zwrotu zawsze podsyłali taką wiadomość.

http://screenshooter.net/100008827/athmvfk

Zgodnie z tym gdyby monitor miał na prawdę skopane podświetlenie, które wg mnie dyskwalifikowało by go do użytku to mogę na tą wadę się powołać i agito podeśle mi nowy egzemplarz, dobrze rozumiem? Musiałbym wtedy porobić jakieś zdjęcia, opisać problem? Bo w końcu to jest wada, której na gwarancji by nie uznali, ponieważ nie ma mowy o takim defekcie w ramach usług gwarancyjnych ...

To już chyba zależy od producenta czy uzna to za wadę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny problem mam teraz. Zakupiłem płytki narożnikowe, klinkierki przez sklep internetowy. Chciałem matowe a przyszły glazurowane. Dzwoniłem do sklepu i powiedzieli, że zwrócą mi pieniądze ale to ja mam pokryć koszty wysyłki. Tutaj już sprawa jest trudna, bo transport palety płytek to już 120zł.

Panowie sobie jaja robią. Pisz reklamację na niezgodność towaru z umową: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html#post258216

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupielem w zeszlym tyg. monitor w Morele.

Po odpakowaniu, obdarciu z folii ochronnej, przetestowalem go, byl sprawny, ale niestety nie podpasowal mi.

W poniedzialek zapakowalem go i wyslalem kurierem + pismo o odstapieniu od umowy zakupu w ramach 10-dniowego zwrotu.

Dzisiaj na konto do mnie wplynal szmal.

Takze nie taki diabel straszny jak go maluja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhm, a konto założone przed napisaniem postu. Naiwni uwierzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kieros

ja to miałem farta kupiłem kilka dni temu eizo EV2436w za 600zł z tym, że 5k godzin na liczniku ale widać, że w warunkach domowych użytkowany a dla eizo takie cyferki to tyle co nic. Podświetlenie równiutkie jak na IPS, nie ma wypalonych pixeli i jest to szybka zabawka zwłaszcza jak na IPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...