Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

skasowalem_konto

Oculus Rift DK2 - szybka recka

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowilem napisac swoja szybka recke urzadzenia o ktory tak wiele slychac ostatnimi czasy.

 

Zacznijmy na wstepie od tego ze produkt przeznaczony jest dla developerow, nie jest przeznaczony dla klientow koncowych.

 

 

 

DK2 zamowilem na przelomie Lipca/Sierpnia, dotarl kilka dni temu (mieszkam w UK, tutaj dotarl via UPS). Zamawialem produkt, aby przygotowac testowy projekt pod Oculusa, jednakze sam projekt zostal anulowany po doswiadczeniach jakie nie tylko ja mialem z ta maszynka.

 

 

Dotarl w sporym pudle, sam zestaw zawieral DK2, kamere, zasilacz, soczewki B, sciereczke i to chyba tyle.

 

dk22.jpg

 

 

Podlaczenie nastreczalo pewne trudnosci, na dzien dobry Configuration Tool nie dzialalo poprawnie z racji problemow z usluga Oculus, problemem byla usluga i anty-virus.

 

Po podlaczeniu i skonfigurowaniu ustawien, rozpoczalem testy samego urzadzenia.

 

Pierwsze wrazenia ? MEGA IMERSJA, naprawde mozg bardzo szybko wierzy w swiat ktory widzi, przez caly czas urzadzenia nigdy nie mialem problemu z uwierzeniem ze kierownica czy przedmiot faktycznie tam jest i wiele razy probowalem cos reka zlapac.

 

Po pierwszym zachwycie i demku UE4 RollecCoaster, zauwazylem pewne wady.

1. Panel jest o bardzo niskiej rozdzielczosci (PenTile uzyty w DK2 jest z Note3 i nie jest faktycznym 1080p panelem z racji budowy) i uzywanie go z soczewka tak przyblizajaca to mordega. Nie mialem DK1, ale wyobrazalem sobie ze SDE (screen door effect) w DK1 byl wlasnie taki jak w otrzymanym DK2.

 

oculus1.jpg

W realu z DK2 na glowie chcialbym zeby DSE byl tak maly jak na tym zdjeciu z oddali. W realu widac kazdy sub-pixel i czern miedzy nimi.

 

 

 

Bylem w ciazkim szoku widzac jak bardzo pixelowate jest wszystko, a co gorsza jak dalekie jest to od uzywania tego na co dzien. Testowalem Oculus z roznymi grami, m.in. Euro Truck Simulator 2 (beta na steam dla Oculusa), ktora specjalnie kupilem dla DK2 z racji ochow i achow dla DK2 + ETS2. Niestety bardzo szybko okazalo sie ze mimo ze imersja jest PRZEOGROMNA (faktycznie czulem sie jak w tirze, proporcje, efekty swiatla wpadajace przez szybke ktore sie zmienialy wraz ze zmiana pozycji, zagladania w rozne zakatki, przyblizanie do tablicy rozdzielczej, mijanie innych samochodow, itp. itd. wszystko wyglada bardzo realnie pomimo kiepskiej jakosci, bardzo latwo mozg w to wszystko wierzy) to uzytkowalnosc jest bliska zeru. Wszystko 2-3m przed samochodem jest mocno rozmyte, tablice samochodow sa niewidoczne nawet jesli tir/osobowka jest na wysokosci zderzaka tak ze dopiero pojawia sie w polu widzenia (chyba ze sie wychyle z okna zeby sprawdzic), tablice z nazwami miast sa widoczne dopiero jak je mijamy.

 

Samochody po kilku metrach staja sie kolorowym kwadratem trudnym do odroznienia. Generalnie widac droge, drzewa, da sie jechac i dojechac ale jest to bardzo utrudnione z racji bardzo niskiej rozdzielczosci na oko.

 

3D w DK2 jako tako nie dziala tak jak w 3D TV/Monitorach, nic nie wyskakuje, jest po prostu naturalnie w 3D (jak wspomnialem dla mozgu wyglada to jak realny swiat, mimo niskiej jakosci i rozdzielczosci tiry/vany/ludzie wyglada mega realnie).

 

 

Sam DK2 cierpi na bardzo maly ostry kat widzenia, ostrosc jest dobra tylko i wylacznie posrodku (powiedzialbym ze moze kolko o powierzchni 10-15% calej widzialnej powierzchni ? Bardzo trudno odczytac to co jest ponizej srodka, a same POTEZNE abberacje chromatyczne nie pomagaja. Jakosc wyswietlacza + soczewek jest bardzo, bardzo slaba i nawet na DK sie nie nadaja za bardzo (trudno ocenic jak faktycznie produkt wygladac moze na wersji konsumenckiej uzywajac DK2 do testow)

 

 

2. Choroba lokomocyjna.

 

Nigdy nie chorowalem, sporo jezdze i uzywam tez innych srodkow transportu (samoloty, pociagi, statki, sztorm na statku i kolysanie (mowa o duzych wielkosci duzych promow wozacych tiry i setki samochodow) uspakaja mnie i lubie to kolysanie), jednakze to czego doswiadczylem z DK2 to szalenstwo.

Z racji poteznej immersji (na rollercoasterze czulem sie jakbym jechal nim naprawde, jak byl nisko sufit nad wagonikiem to sie kulilem, jak zjezdzal to zelodek mi podlatywal. Na symulacji Matrixa VR jest scena ze skokami przez budynki. Mozg faktycznie mysli ze spadam, przed uderzeniem w beton czulem specyficzne uczucie ktore mamy jak spadamy z pewnej wysokosci przed ladowaniem. W symulatorze zjazdu na nartach moj mozg na tyle w to wierzyl ze za kazdym razem wiedzialem dokladnie za ile po skoku uderze w zjazd) sam DK powodowal nudnosci, ktore coraz bardziej sie nasilaly z czasem.

 

Dam przyklad. Rollercoaster calkiem dobrze znosilem i nie bylo problemow. Ale jezdzac w ETS2, siedzac w kabinie nie bylo wiekszych problemow, jednakze kiedy ciezarowka zjezdzala nagle na pobocze i caly obraz sie trzasl, a mozg nie odbieral przeciazen od ciala to sie zaczynalo. Natychmiastowe nudnosci pojawily sie w momencie przelaczenia kamery z wnetrza ciezarowki na kamere poza ciezarowka, ktora kontrolowalem mysza, musialem sciagnac w ciagu 10s bo czulem sie jakbym latal w powietrzu nad ciezarowka.

 

To samo dzialo sie w innych przypadkach jesli gra pozwalala na kontrole kamera, uzywajac myszki. Natychmiastowe mdlosci i uczucie jakbym nagle cos mna poruszalo w powietrzu bez zadnych przeciazen. Uczucie mocno podobne do tego jakie mamy po alkoholu ;)

 

 

Problemem bylo to ze moj mozg zbyt wierzyl w to co widzial, z racji doskonalych proporcji w ciagu sekund sie aklimatyzowal i cokolwiek odbiegajacego od normy bylo przyjmowane z negatywnymi skutkami.

 

 

3. Soft

 

SDK i Runtime poki co sa dalekie od perfekcji. Uzywajac kilku monitorow, musialem wylaczyc wszystkie poza jednym i za kazdym razem jesli Direct2DK2 nie istnial w grze, musialem ustawic Oculus jako glowny monitor (i meczyc sie z przeniesiem okna z Nvidia na monitor tak zebym mogl potwierdzic zmiane, na oculusie nie da sie pracowac na pulpicie z racji malego pola widzenia i braku dystorsji obrazu (obraz dla Oculusa musi byc zmieniony z racji uzycia soczewek). Malo gier wspiera DK2.

 

Samo SDK ma potezny narzut na komputer i spore wymagania co do mocy (po doliczeniu narzutu SDK, sprzet musi byc w stanie generowac 75fps inaczej nudnosci bardzo szybko sie pojawia, GTX680 to stanowczo za malo, mozliwe ze GTX980 w SLI bedzie w stanie generowac 75fps w tytulach AAA dla DK2, ale nalezy pamietac ze wersja konsumencka bedzie miec wyzsza rozdzielczosc co = wyzszym wymaganiom (gra ktora dziala 75fps w 1600p w Ultra, po zmianie na DK2 w 1080p dziala ledwo 50-60fps na medium), co moze powodowac koniecznosc posiadania czegos mocniejszego niz SLI GTX980 dla tytulow AAA (do tego CV1 ma wymagac 90fps lub wiecej dla Oculus w 3D))

 

 

 

 

Generalnie DK2 jest bardzo daleki do bycia nawet DK, nie mowiac o wersji konsumenckiej, sam producent ma bardzo olewajskie podejscie do tematu, wypuszcza rzadkie usprawnienia SDK, bardziej interesuje sie brylowaniem w mediach niz faktycznym rozwojem platformy. Duzy % populacji jest podatny na efekt nudnosci po uzyciu DK i trudno mi sobie wyobrazic jak oni to przezwycieza w wersji konsumenckiej, druga sprawa przeogromny narzut sterownikow powodujacy ze aby grac w tytuly AAA w 90fps musimy miec cos znacznie lepszego niz GTX980 SLI (3D, narzut sterow, wysoka rozdzielczosc).

 

Osobiscie mysle ze CV1 nie pojawi sie wczesniej niz w 2016 z racji tego ze obecnie jest to niemozliwe, aby sprostac wymaganiom sprzetowym dla gier AAA.

 

Rowniez samo podpicie z 1080 do 2560x1440 moze byc nie wystarczajace (1920x1080 wyglada koszmarnie i nie da sie tego kompletnie uzywac do czegos wiecej niz prostych gier bez UI) i mysle ze dobra jakosc bedzie dopiero ok. 4k co jest zabojcze dla kazdego sprzetu (obecnie na moim GTX680 nie moge grac w zbyt wiele gier w 4K, zazwyczaj zjezdzam do 1600p lub gram na innym monitorze 1600p).

 

 

Po moich doswiadczeniach odkladam VR na polke z terminem powrotu 2016-2018, kiedy to juz bedzie mozna odpalic 4k w 3D w 90fps, poki co to jest tylko fajna sprawa na targi zeby pokazac, ludzie zeby sie pocieszyly, ale nie nadaja sie kompletnie do uzywania na codzien z racji bardzo wielu problemow. Sam osobiscie wstrzymalem projekt bo kompletnie jest nie uzasadniony z punktu widzenia biznesowego (urzadzenie jest zbyt niedopracowane, aby powstala odpowiednio duza baza klientow, do maly % posiadalby odpowiedni sprzet)...

 

 

 

Dodam ze 4 osoby testowaly urzadzonka i opinie na temat jakosci, nudnosci byly dokladnie takie same. Mozliwe ze akurat trafilem na ten wiekszy % ktory nie moze uzywac VR bez przyzwyczajenia...

 

 

Inna sprawa to obawiam sie o wplyw na zdrowie. Ekrany sa milimetry od nas (oczy) i nie mam pojecia jak moze wplywac oduczenie mozgu reagowania na pewne zagrozenia/upadek itp. (zeby pozbyc sie nudnosci nalezy cwiczyc z Oculusem, ale jaki to ma wplyw na nasz mozg ???).

 

Oculus wedruje na polkie i watpie, abym znow go uzywal.

 

 

Dodam ze bodajze 20% ludzi nie ma w ogole problemow z uzywanie VR, wiec mozliwe ze ich opinienie beda znacznie lepsze, bo jednego nie mozna zarzucic Oculusowi, mianowicie braku immersji, VR zostalo do tego stworzone i doskonale wypelnia zadanie, nawet z duzymi brakami w jakosci czujemy sie jakbysmy byli w srodku gry, mozg daje sie oszukac ze faktycznie spadam/uderzamy/jestesmy itp., jednakze uzywanie dla mnie tego na dluzsza mete to porazka.

 

 

Jesli ktos nie ma problemu z nudnosciami, slaba jakoscia soczewek (abberacje, niska ostrosc, potezny DSE) to Oculus Rift bedzie swietnym urzadzeniem, bo faktycznie calkowicie nas przenosi w swiat gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawa recka ale tylko pod Twoje odczucia... Inna osoba może doświadczyć całkiem innych odczuć i tak będzie. Masz lęk wysokości? Nie. Więc osoba która ma wpadnie w szaleństwo jak w jakiejś grze typu AC wejdzie na wieże. Od tylu lat pracują nad tym ale mózgu się nie da oszukać- a szczególnie "błędnik". Zresztą jak chodzę do kina na filmy w 3D widzę ile ludzi wychodzi podczas seansu. Zwykłe okularki powodują takie reakcje! Zawroty głowy i wymioty! Z testów Oculusa nie Twoich ale producentów wychodzi na to, że jeszcze sporo lat przed powszechnym używaniem tego sprzętu...

Odważna recka. Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny test. Coraaz bardziej się napalam na kupno tego urządzonka i zastanawiałem się nad tym jak mój organizm to zniesie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawa recka ale tylko pod Twoje odczucia... Inna osoba może doświadczyć całkiem innych odczuć i tak będzie. Masz lęk wysokości? Nie. Więc osoba która ma wpadnie w szaleństwo jak w jakiejś grze typu AC wejdzie na wieże. Od tylu lat pracują nad tym ale mózgu się nie da oszukać- a szczególnie "błędnik". Zresztą jak chodzę do kina na filmy w 3D widzę ile ludzi wychodzi podczas seansu. Zwykłe okularki powodują takie reakcje! Zawroty głowy i wymioty! Z testów Oculusa nie Twoich ale producentów wychodzi na to, że jeszcze sporo lat przed powszechnym używaniem tego sprzętu...

Odważna recka. Pzdr.

 

Dzieki.

 

 

Tak, oczywiscie to tylko moja subiektywna opinia co do nudnosci itp., niektorzy sa w stanie grac godzinami i nie ma problemu.

 

To jedyna rzecz, ktora sprawila takie symptomy, duzy TV 3D LED 55" mam w domu i czesto ogladam, w kinie mniej chetnie bo jakosc jednak gorsza (chociaz wyskakiwanie generalnie lepsze z racji tego ze wydaje mi sie tylko dema technologiczne pokazuja tak samo mocne wyskakiwanie jak w kine, BR nie maja tego niestety tak mocno zakcentowanego (albo ja cos nie do ustawilem))... Dosc regularnie uprawiam sport, czasami na jakas gore sie wejdzie...

 

 

Odczucia do tego co odczuwalem w Oculusie kiedys ruszalem myszka lub moja postac w niekotrolowany sposob "leciala", porownalbym do tego kiedy jestes fala nad morze/oceanem porwie Cie i koziolkujesz... To chyba najbardziej przypomina mi to co odczuwalem w Rift (tyle ze tam zamkniete oczy i blednik szalal, tu otwarte oczy i mozg szalal zamiast blednika)....

 

 

Przypuszczam ze beda badania prowadzone i sie dokladnie dowiemy co mozna zrobic, aby to wyeliminowac i jaki wplyw to bedzie miec na uzytkownikow.

 

Świetny test. Coraaz bardziej się napalam na kupno tego urządzonka i zastanawiałem się nad tym jak mój organizm to zniesie.

 

 

Mysle ze najlepszym wyjscie jest odwiedzenie stoiska z Oculusem na targach...

 

 

Jesli nie bedzie zadnych negatywnych efektow, pomijajac inne problemy nie-zdrowotne, to Rift moze byc swietna zabawka. Immersja jest naprawde potezna i bedziesz czul sie jak ryba w wodzie.

 

Ma to swoje ograniczenia, ale mysle ze nikt nie powie ze Rift nie jest najbardziej emocjonujacym urzadzeniem ostatnich lat.

 

Jesli rozwiaza nudnosci, poprawia jakosc, sprzet pojdzie do przodu, to mysle ze moze to zrewolucjonizowac branze. Jeszcze troche za wczesnie i jesli Oculus nie wypusci CV1 zbyt szybko, to bedzie sie dzialo...

 

Tym bardziej ze powstaja kontrolery dla ciala wiec immersja bylaby pelna... (mam co prawda Leap controller ale jeszcze nie testowalem go z Riftem)...

 

 

Wiec z punktu widzenia rozrywki, pomijajac negatywy jest to swietna technologia. Osobiscie czekam z niecierpliwoscia na CV1 ktory ma miec wyzsza rozdzielczosc i moze nie bede mial na nim problemow (wydaje mi sie ze brak ostrosci poza srodkiem moze powodowac u mnie problemy z nudnoscia jako ze mam bardzo szeroki kat widzenia i niestety ale czuje sie tam jakbym byl pijany)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś jeszcze o komforcie używania, ja miałem HMZ1 i było to męczące a ludzie piszą, że i HMZ3 jest niewygodne i się tego pozbywają, jak ta kwestia wygląda przy dłuższym użytkowaniu OR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś jeszcze o komforcie używania, ja miałem HMZ1 i było to męczące a ludzie piszą, że i HMZ3 jest niewygodne i się tego pozbywają, jak ta kwestia wygląda przy dłuższym użytkowaniu OR?

 

 

Zapomnialem wspomniec co nieco.

 

 

Okulary sa dosc ciezkie, mocno leza na nosie (nie tyle ciezar co ich wielkosc), nie jest to na pewno cos co mozna by uzywac godzinami (okulary zostawiaja slady na twarzy, druga sprawa nie sa mega wygodne).

 

Duzy problem jest z kablami ktore nie maja swojego tunelu, wiec ida na gorze wraz z ze srodkowa tasma velcro, po bokach sa sciagacze. Same kable sa dosc grube i krotkie (mam bardzo duze biurko i komputer ktory stoi w rogu biurka (biurka ma ksztalt duzego L)) i nie moge wygodnie uzywac stojac z racji tego ze kabel jest troche za krotki (a w instrukcji ostrzegaja o wymianie na inne kable z racji wymagan dot. tlumienia sygnalu na gorszej jakosci kablach).

 

Co do samego uzywania i efektywnosci systemu montazu na glowie, to uwazam ze jest to bardzo slaby system biorac pod uwage jak okulary sa ciezkie i gdzie jest ich srodek ciezkosci. Kiedy uzywamy okularow w sposob jak monitora czyli patrzymy sie na boki i troche w gore, to nie ma problemu, duzy problem zaczyna sie jesli chcemy spojrzec sie w dol lub inny sposob ktory powoduje ze srodek ciezkosci nie spada na czolo/nos tylko juz na sam system (czyli w dol, dol-prawo, dol-lewo, itp.) podtrzymujacy okulary, problem dotyczy ostrosci, ktora natychmiast jest tracona jesli okulary sie porusza (z racji malego kata widzenia ostro w DK2, musimy poswiecic kilka sekund na dopasowanie oculusa, aby srodek byl ostry), konczy sie to tym ze okulary trzeba trzymac, aby spojrzec w inny sposob niz normalny...

 

 

Problemem sa tez mega szybko brudzace sie soczewki (wiele osob skarzy sie na to ze soczewki latwo sie rysuja, ja poki co nie mam problemow z tym (w komplecie jest sciereczka)), jesli dopasujemy opaski tak zeby okulary dobrze sie trzymaly, to przy zdejmowaniu prawie na pewno zachaczymy czolem o soczewke, po kilku razach trzeba znow wyczyscic soczewki bo jednak smugi zaczynaja byc widoczne.

 

Inna sprawa ze moja kobieta miala problemy zeby dopasowac oculusa i musiala bardzo mocno wszystkie paski sciagac, aby moc w miare komfortowo uzywac.

 

 

 

Mowiac szczerze liczylem na cos znacznie lepszego po tym co widzialem/czytalem na zagranicznych forach/YT, moze mialem zbyt wysokie wymagania, ale jednak oczekiwalem tego ze okulary beda w miare komfortowe o odpowiedniej jakosci (okulary po prawej stronie sa luzne na systemie regulowania odleglosci soczewek od oczu, luzne sa na 1 pozycji i skacza wraz z delikatnym dotknieciem w tamtym miejscu, paski sa bardzo niskiej jakosci i przypominaja jak jakies opaski z targu za 1zl, bardzo niemily material (wyglada jak dywan z recyclingu)), osobiscie uwazam ze dla wiekszosci osob Oculus Rift DK2 w obecnej formie jest zbyt niedopracowany, zbyt slabej jakosci i niskiej jakosci materialow, plus moze powodowac problemy zdrowotne.

 

 

 

 

Co do moich problemow z nudnosciami okazalo sie ze winny glownie jest sterownik Oculusa. Z jakiegos powodu system nie ma odpowiedniej czestotliwosci odswiezania i przesuwajac glowe w prawo/lewo obraz jakby przycinal, aby to eliminowac nalezy sie bawic z uruchamianiem Oculusa jako glowny ekran, lub wylaczaniem innych monitor i zostawienia Oculusa jako jedynego (i generalnie na slepo probowania odpalenia gry), ew. z zabawami z przenoszeniem obrazu (co jak mamy stacje robocza zniszczy wszystkie ikony i ustawienia pulpitu), Direct2Rift mode nie dziala dobrze bo raz jest plynny obrot glowa, raz nie.

 

 

Pobawilem sie nimi jeszcze troche i po rozpoznaniu problemu co wywoluje nudnosci probowalem pograc ale jest to czysta ruletka w momencie uzywania gier pisanych na Unity. UE4 wyglada ze dziala.

 

 

 

Co do samej platformy i SDK to porazka, laskawie przedstawiciel Oculus rozmawial ze mna (wiekszosc developerow jest olewana bez odpowiedzi) i moje wrazenie jest taki ze nie tylko Rift potrzebuje duuuzo pracy, ale przede wszystkim sam Oculus potrzebuje odpowiedniej kadry po tym jak wyrazilem swoje opinie co do tego jak ich firma jest prowadzona i co zamierzaja zmienic. Poki co nie idzie to w dobrym kierunku i sama firma jest jedna z gorszych z jakimi mialem okazje wspolpracowac (czas przeszly). Samo SDK jest dalekie od bycia gotowym na to, aby tworzyc dla niego male projekty na Steam, nie wspominajac o duzych molochach AAA...

 

Czekam obecnie na mozliwosc dostania SDK wraz z okularami od SONY, ale zapewne potrwa miesiace ;)

 

Mysle ze pomimo gigantycznego hypea, Oculus nie podejmuje decyzji, ktore pozwola mu przetrwac w konfrontacji Oculus vs SONY...

 

Ale to juz tak mowiac ogolnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

odkopuję temat, bo nie ma chyba sensu zakładać nowego.

 

Używałeś może DK2 z okularami korekcyjnymi? Ewentualnie czy ktoś z Twoich znajomych ma wadę wzroku (krótkowzroczność). Testowałem kiedyś DK1 i wrażenia miałem co najwyżej średnie, rozdzielczość i jakość obrazu, były na tyle niskie, że dla mnie praktycznie niwelowały efekt immersji.

Miałem nadzieję, że DK2 to sprzęt dużo bardziej dopracowany. Testowałem DK2 wczoraj i jest lepiej, ale dalej bez szału. Pomijając niską rozdzielczość, to obraz w ogóle nie był ostry. W ogóle nie ma porównania, do tego co widzimy na klasycznym monitorze + np trackir. Widziałem w recenzji, że też to zauważyłeś. Zastanawiam się czy tak po prostu jest, czy to efekt może wady wzroku?

 

Przy takiej jakości obrazu, używanie DK2 do symulatorów nie wchodzi w grę. Nie wiem jak ludzie grają z DK2 nawet w prostsze gierki, np. Elite Dangerous.

 

Moja żona i kumpel mieli efekt "SUPER WOW!!!", ale dla mnie, to nie było to. Generalnie trudno mi się dogadać z Żoną/kumplem jaką jakość obrazu faktycznie widzieli, bo nie mają porównania, jak grafika w obecnym grach prezentuje się na monitorze, tzn. Żona gra, ale dla niej wszystko jest ładne :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co Wy tutaj piszecie. Przeglądnąłem dzisiątki filmów na ten temat, znajomi ogrywali to na jakiś targach itp i wszyscy są zachwyceni, a Ci którzy używali DK1 w porównaniu do DK2 mówią, że to przepaść.

 

"

Przy takiej jakości obrazu, używanie DK2 do symulatorów nie wchodzi w grę.

"

 

https://www.youtube.com/watch?v=4xiV5Y4nhQE

 

Masz. Krótko... gość mówi, że nie ma porównania z track IR... oczywiście na + dla DK2. Dodatkowo masz tam kilkanaście filmów. Co do symulatorów dalej... zobacz co ludzie wyprawiają w tym momencie w Elite Dangerous, który już ma doskonale zaimplementowaną obsługę Oculusa.

 

Nie mówię, że to już jest produkt pełny i doskonały, ale Panowie - bez przesady z tym narzekaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio bawiłem się w domu DK2 przez tydzien,

(a rok temu DK1) i niestety póki co to jeszcze mają nad czym popracować, rozdzielczość słaba, prawie wszystkim szybko robi się niedobrze itp..

jakby w takiej formie miało wejść na rynek to raczej poza grupą entuzjastów łykających tabletki na chorobe lokomocyjną :cool: to może byś słabo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...