Skocz do zawartości

Petru23

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    31253
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Petru23 w dniu 27 Lipca

Użytkownicy przyznają Petru23 punkty reputacji!

Reputacja

56 Excellent

O Petru23

  • Tytuł
    5`nizza

Ostatnie wizyty

41958 wyświetleń profilu
  1. A jaki masz procesor? Może rzeczywiście nie obsługuje? Druga sprawa, co Ty chcesz robić z tym Tv, skoro on nie jest wyposażony bluetooth?
  2. Ale jeśli nie naładuje do 100% wszelkie wskazania dotyczące zdrowia baterii będą o kant zadka obić. Program szacuje naładowanie do 80% gdzie faktycznie może być różnie. Jak ładowałem do tych 80% zdrowie miałem niewiele ponad 80%. Reset aplikacji, kilka ładowań do 100% nawet zostawiając na kablu w nocy i mam już 98-99% w zależności jak i kiedy ładuje.
  3. Odpowiedź sobie na kilka pytan Czy potrzebna Ci gamingow karta? Czy może wystarczy dedykowana z 2gb ram? Kwestia programów, na których pracujesz. Skoro będziesz w łóżku oglądał, na kanapie to istotna jest masa notka. Gaming trochę waży. Lenovo jest takim samym chińczykiem jak dell, hp czy każdy inny. Fujitsu niektóre serie chyba robi jeszcze w Niemczech a przynajmniej robił. Kwestia gwarancji. Nieznisczalnych notkow już praktycznie nie ma. I to ThinkPad był i jest jest niezniszczalny, nie xps Poza tym powiem Ci, że widziałem legiony, i super ekstra jakieś nie są. Asusy tuf, rog wcale gorsze nie są, serwis mają zacny (korzystałem). Sam mam asusa, bo legiony w alternatywie to była jakaś kpina (głównie brak sztywności matrycy, wyginala się jakby z gymy byla zrobiona) Osobiście uważam, że Gaming nie jest dla Ciebie. Prędzej coś z asusa z dodatkowym ekranem https://www.x-kom.pl/p/522930-notebook-laptop-140-asus-zenbook-14-ux434flc-i5-10210u-16gb-512-win10-blue.html Pamiętaj, że na forum są jeszcze dzieci, dla których notek ma jedno zadanie - uciągnąć najnowsze gry bez względu na ergonomię itp itd. I dla tego często nawet do pracy rzucają legionami, które potrafią nawet nie mieć bloku numerycznego
  4. Petru23

    Komórkowa Blabla

    Mam. Polecam. Telefon dostanie ze 20% więcej czasu pracy na www. Robiłem 4,5-5h, teraz wykręcam 6h i więcej. Głównie siedzę wlasnie na www.
  5. W przypadku, gdy ktoś odpowiedzialny za Twoja reklamację (DOA jest procesem reklamacyjnym) jest na wolnym to proś managera lub jego przełożonego aby wyznaczył osobę, która przejmie sprawę lub niech sam się nią zajmie. Czas Ci leci a oni uniemożliwiają wykonania Twoich obowiązków dotyczących zwrotu. Już to przechodziłem w ctdi/regeneris i euroagd. I krotko trzeba z dziadami. Ja powiedziałem kierownikowi agd wprost - jesteś kierownik to zachowij się jak kierownik. Kilka innych słów też mu puściłem, nie nadających się na forum i po ponad godzinnych przepychankach w sklepie spuścił uszy, zadzwonił po godzinach pracy centrali gdzie trzeba, odpowiedzialność wziął ma siebie i podpisał osobiście protokół zwrotu pieniędzy. I kasę odzyskałem.
  6. No to widzisz, idziesz regulaminem asusa dotyczącym DOA a nie ustawa o szczególnych. Zaczynam się zastanawiać, w jakim celu dyskutujemy bo nie na temat... Jakbys wskazał to w pierwszym poście to nawet bym nie zaczynał wywodów, tylko postarałbym się pomóc W takim wypadku bieg terminu powinien być na nowo rozpoczęty wraz ze wskazaniem nowego adresu wysyłki a na pewno winien być rozszerzony.
  7. Czytaj że zrozumieniem, bo sam wskazałem to, coś napisał. Są opakowania które trzeba uszkodzić aby je otworzyć ale są też takie, które można wielokrotnie otwierać itp. Polskie przepisy nie są jedniznacze, nie ma precedensu itp. Nie można danego przepisu odnieść do wszystkich możliwych sytuacji. A Ty to właśnie robisz. A ja się zapytam inaczej. Zwrot zgłosiłeś z jakiego tytułu? Bo sprzęt miał wadę? Czy oparłeś się na ustawowym zwrocie przy zakupie na odległość bez podania przyczyny wskazując to w oświadczeniu?
  8. Ale to dotyczy głupiego i nielogicznego zapisu, który dotyczył każdego produktu. Powodem takiego a nie innego postępowania były przypadki, gdzie aby móc zapoznać się z towarem należało opakowanie zniszczyć. Właśnie wspomniane zgrzewki, blistry i inne plastiki jednorazowe. Tak samo folie na ciuchy, itp itd. I to jest jak najbardziej logiczne. Ale otwiera to drogę do np. okradania sprzedawców w taki sposób, że zamawiamy coś z opakowaniem, które nie jest jedynie nośnikiem reklamowym lub zabezpieczeniem a stanowi właśnie wartość dodana (przedmioty sprzedawane w np szkatułkach, buteleczkach itp). Chcesz mi powiedzieć, że mogę kupić sobie coś w wypasionej butelce, przelać to do słoika i zwrócić zachowując butle, która jest opakowaniem? Albo kupując zestaw narzędzi w walizce, która jest opakowaniem mogę zwrócić same narzędzia zatrzymując sobie walizkę? Opakowanie często stanowi spora część wartości produktu. Jest jego Integralną częścią. Brak opakowania czy jego uszkodzenie podlega wtedy pod umniejszenie jego wartości, uszkodzenie produktu itp. Wszystko podlega indywidualnemu rozpatrzeniu a zapis który wskazałeś determinował tylko jedno rozwiązanie.
  9. Chyba żartujesz... Nie masz tego wskazanego wprost w ustawie, chyba że mi to wskażesz. A teraz pokaż mi podstawę prawną, która stanowi o tym że opakowanie nie jest integralną częścią produktu? Bo znam wyroki sądów które wskazują że jest, ale też znam takie, które twierdzą że nie jest. Sam występowałem przed KIO w podobnej sprawie i wyrok sądu był jednoznaczny - fabryczne opakowanie jest częścią produktu i uszkodzenie go pomniejsza jego wartość, oraz sprawia że towar nie może wrócić do obrotu jako pełnowartościowy. I u nas nie ma precedensów... Zależy reż co i jak rozpakowujesz. Jeśli coś jest z tzw zgrzewce to musisz je zniszczyć aby otworzyć. Ale taki telefon możesz otworzyć bez uszkadzania opakowania. Często opakowanie jest wartością dodana zestawu i jego brak lub uszkodzenie sprawia, że towar jest niepełnowartościowy. Mówię Ci, że to nie jest takie proste jak się wydaje I wcale asusa nie bronię. W dupie go mam.
  10. Dla jasnosci. Ustawa o szczególnych.... Dotyczy zakupów na odległość, dzięki czemu konsument może zapoznać się z cechami i wlasciwosciami towaru przed finalizacja zakupu. W sklepie możesz obejrzeć, powąchać, polizać itp, przez net nie. I przez to możesz w ciągu 14dni zwrócić towar ale w stanie umożliwiającym wprowadzenie go ponownie do obrotu jako towar pełnowartościowy i nieużywany. Aż tyle i tylko tyle. To ustawa. Ale są też regulaminy wewnętrzne sprzedawcy, i taki mp xkom umożliwia zwrot w ciągu 14dni nawet używanego towaru. Możesz z niego korzystać, a jak nie przypasuje to zwracasz. Ale to polityka xkom. W momencie gdy otrzymujesz towar i zaczynasz z niego korzystać i ujawnia się wada to jedyna drogą zwrotu jest proces rękojmi, czyli odpowiedzialności sprzedawcy za wady lub reklamacją na podstawie gwarancji producenta. Można żądać zwrotu kasy od sprzedawcy za taki sprzęt ale proces ten reguluje K. C. i art 560 i kolejne. Gwarancja zgodnie z warunkami producenta, najczęściej naprawa ciągnącą się w nieskończoność. Można obejść taka sytuację jaka Cie spotkała (zakup sprzętu uszkodzonego), jeśli po prostu nie przyznamy się do faktu występowania wady i zwrócimy towar nieużywany korzystając z ustawowego zwrotu w przypadku zakupu na odległość. Nie wiem co zgłosiłeś do Asusa, ale dlatego to nie jest takie proste jak się większości wydaje. Jeśli zdjąłeś folie z ekranu, rozplombowales akcesoria itp to nie ma szans na zwrot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. A jeśli zwracasz z powodu wady to automatycznie wchodzisz w proces rękojmi.
  11. Nie wiem, nie kontaktuję się z nią. Mam dwa telefony asusa i jeden notek, gdzie naprawili usterkę spowodowana moim niedbalstwem bez zająknięcia. Usmażyłem notka, naprawili. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale reklamujesz telefon. Zwrot dotyczy nowych sprzętów, co dokładnie opisuje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży. Twój egz posiada wadę, nie nadaje się do ponownego wprowadzenia do sprzedaży jako towar pełnowartościowy. Kupiłeś, okazał się walnięty to wchodzisz w proces reklamacji, czy to z tytułu rękojmi czy gwarancji producenta. Możesz to sobie nazywać jak chcesz, tak samo pracownik boku.
  12. Takie tuzy jak Asus mogą mieć w swoim ERP integrację z systemem wysyłkowym kuriera, bez konieczności korzystania z ich zewnętrznego oprogramowania. Poza tym nie będę już z Tobą dyskutował, bo mnie po prostu obrażasz. Masz na forum moje wpisy dotyczące wygranych procesor reklamacyjny oraz zwrotów z największymi sprzedawcami w kraju jak euroagd, Play, UPC. Po prostu dowiedz się najpierw coś o kimś mając możliwość do tego a dopiero później zarzucaj mi bycie wysłannikiem asusa czy kogokolwiek innego. Od praktycznie początku laba jestem tu obecny. I trzymaj nerwy na wodzy
  13. Nawet nie będę tego komentowal, tak samo jak nie odniosę się do inwektyw we mnie wymierzonych. Zobacz ile czasu na forum siedzie, poczytaj moje posty przede wszystkim dotyczących reklamacji. I szacunku trochę by wypadało przejawiać...
  14. Po co komu w telefonie 5g i 12gb ram? Tylko sensownie proszę, merytoryczne argumenty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...