-
Liczba zawartości
3975 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Resident Evil 4 Remake PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy
lamparcicho odpowiedział azgan → na temat → Gry
No i git, teraz niech pichcą dodatek fabularny z Adą a potem to może Code Veronica albo najlepiej Dino Crisis -
@caleb59Spróbuj pokombinować może z tym RTSS albo potestuj ograniczenie klatek z gry A może u Ciebie będzie dobrze się sprawował limiter ze sterownika Nvidii bo też coś takiego gdzieś wczoraj widziałem, że komuś pomogło na podobne bolączki Jeśli chodzi o granie bez locka to się nie wypowiem, zawsze go robię. Jeszcze mi się przypomniało, że czasem vsync w grze lubi być skopany i ten ze sterownika jest lepszy więc jak ktoś szuka źródła problemu to warto też to potestować.
-
Nie wiem jak to możliwe ale działa i to działa dobrze, zasugerowałem się poradą @dziadeke a plik wymiany sobie jeszcze dodatkowo przeniosłem ze zwykłego SSD na NVME bo na systemowym już mało miejsca jest a nie miałem za bardzo wczoraj chęci na porządki Zresztą nockę wczoraj zarwałem bo jak zacząłem grać o 23 (a pyknę chwilę góra godzinkę) to się skapnąłem po 2 że trzeba iść spać, tak mnie zassało W sumie to byłem pewny, że się będzie wywalać ze względu na przekroczony lekko vram wg tego co pokazuje w menu ale nic takiego nie miało miejsca edit: oczywiście gram z DLSS Q oraz w opcjach gry mam klatki nielimitowane a locka na 60 z RTSS (dokładnie na 59.94, monitor ma 59.951Hz) i wtedy jest bardzo płynnie. Próbowałem limitować klatki bezpośrednio z gry na 60 i frametime nie był za dobry, zdarzały się lekkie skoki i do tego jakiś taki judder czy jak to się tam zwie podczas poruszania występował, coś podobnego jak nieraz na filmach. Klatek 60 a ma się wrażenie, że jest bardziej momentami 45-50, tak jakby się to dobrze wszystko nie synchronizowało. HAGS mam wyłączone. Tryb gry włączony. Win10 najnowszy oficjalny build, stery od chipsetu i grafy najnowsze. Nie wiem co jeszcze napisać, po prostu chyba mam szczęście - działa ok Nic nowego w skopanych portach, loteria z deka to zazwyczaj jest.
-
Ustawiłem na sztywno plik wymiany na 16GB, dałem na próbę 4 opcje tekstur z medium na high i kolejna sesja z grą 3h bez crasha za mną Pasek w menu pokazuje użycie vram 114% i jest na żółto natomiast podczas rozgrywki zużycie wg wbudowanego licznika to 7800-7900 mega. Polecam sobie włączyć wszystkie statystyki sprzętowe bezpośrednio w grze, są dostępne w sumie te najważniejsze. Chodzi bdb, zero zacinek czy większego stuttera. Momentami wygląda naprawdę zacnie
-
@caleb59 mi wczoraj w prologu wywaliło raz crasha podczas jazdy samochodem ale na starych sterach Nvidii, o oczko niższych niż te aktualne Dlatego zacząłem dzisiaj od aktualizacji do najnowszych (zresztą sama gra się o to dopominała) i problem wysypywania się u mnie rozwiązał. Zdarzenie 1000, Application Error Nazwa aplikacji powodującej błąd: tlou-i.exe, wersja: 1.0.1.0, sygnatura czasowa: 0x641f4c65 Nazwa modułu powodującego błąd: tlou-i.exe, wersja: 1.0.1.0, sygnatura czasowa: 0x641f4c65 Kod wyjątku: 0x80000003 Przesunięcie błędu: 0x0000000001e7f223 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1028 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d961cbaa8f552f Ścieżka aplikacji powodującej błąd: H:\SteamLibrary\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: H:\SteamLibrary\steamapps\common\The Last of Us Part I\tlou-i.exe Identyfikator raportu: 4c5de1bc-6bea-4462-aea8-9c365fab86bf Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Błędu od sterownika Nvidii nie było w tym czasie.
-
Pograłem dzisiaj ponad 4h bez przerwy, zero crashy, chodzi ładnie w 1440p, praktycznie stałe 60fps (lock z RTSS) z okazjonalnymi bardzo rzadkimi spadkami o 2-3 klatki Preset high ze zmienionymi czterema opcjami od tekstur na medium, tak aby pasek nie przekraczał 8GB (pokazuje 7877 mega zajętości) i AF z domyślnego x4 na x16 plus DOF tylko na przerywnikach. Do tego DLSS na Q i obniżone paski blura, ziarna oraz aberracji z 10 na 1. Byłoby 12GB vram jak w 3060tce to by śmigało na pełnym high* z DLSSQ no ale jest jak jest Ogólnie moim zdaniem nie ma tragedii u mnie, szału również. Procek nie pocił się nigdy w żadnej grze jak w tej, momentami przekracza na chwilę 80% obciążenia, a tak to zazwyczaj użycie pomiędzy 40 a 70% * - z teksturami na high
-
Resident Evil 4 Remake PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy
lamparcicho odpowiedział azgan → na temat → Gry
Będzie na drugie przejście jak znalazł