Skocz do zawartości

Dominix1910

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    10999
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

682 Excellent

11 obserwujących

O Dominix1910

  • Tytuł
    Dominix/ Dominiksden@TTV

Ostatnie wizyty

32705 wyświetleń profilu
  1. Dominix1910

    F1 24

    W obecnym stanie, na kierownicy to sie tragicznie jezdzi. Troche jak mario kart, menu to samo, bledy nowe jak brak opon na mokro kiedy startujesz wyscig w deszczu. Jak dobrze ze tego nie kupilem. Jedynie podoba mi sie kolorystyka, zmienili filtr i lepiej to wyglada, graficznie to samo, tu żadnej nowosci nie ma. Maja wprowadzic za jakis czas patch ktory ma handling naprawic i podobno tez graficznie jakos ulepszyc, wiec do tego czasu to odstawie i poczekam. 5H trial to zbawca. Two player off to a good start. Mine is dry, his is raining 😂😂😂 I swear they don’t even test these games, absolutely embarrassing! : r/F1Game (reddit.com) 🙃
  2. Dominix1910

    Call of Duty: Black Ops 6

    Chyba że ktoś gra nie tylko w coda to wtedy GP daje ci wiecej mozliwosci i wychodzi taniej. Samego GP dla coda sie nie oplaca, jak ktos juz ma GP to jest to idealna opcja. Ja akurat mam GPU w planie z telefonem wiec bedzie mozna od czasu do czasu coda odpalic, wk***c sie i pograc w cos innego
  3. Dominix1910

    Call of Duty: Black Ops 6

    O jak w gamepassie to bedzie mozna zagrac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...