Skocz do zawartości
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2020-07-12 godz. 21:00.

Telvas

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Telvas

  • Tytuł
    Dyskutant
  1. Skontaktowałem się z Seasonikiem pytając o 10-letnią gwarancję na kupiony niedawno w Esc zasilacz. Seasonic poinstruował mnie, abym w razie problemów skontaktował się z jego polskim dystrybutorem i poprosił o pomoc. Jeśli się nie da, to wtedy bezpośrednio do nich, ale centrum serwisowe mają najbliżej w Niemczech, a wysyłka jest na własny koszt. Napisałem więc do Proline (oficjalny polski dystrybutor Seasonika) - potwierdzili i w razie czego będą honorować gwarancję. Esc natomiast odpisał:
  2. Ciekawe jest w sumie to, że komunikat mówi o zakończeniu działalności handlowej, a nie zakończeniu działalności w ogóle. Albo "tak się napisało" komuś, albo jest dla Esc jakieś życie po życiu Inna ciekawostka: jak się wbije bezpośrednio na inną podstronę, tak aby nie lądować na komunikacie, to można (prawie) normalnie korzystać ze sklepu. Nawet koszyk i zamówienia działają - przynajmniej do momentu ich składania, bo jakoś nie miałem dziś ochoty już tam nic zamawiać W KRS też nie ma żadnych "dziwnych" wpisów o upadłościach, czy sprzedaży spółki.
  3. Kupować na straganie z chińskim szitem i mieć pretensje, że dostało się chiński szit... Bezcenne XD Jest jeszcze Banggood, tam mają wyselekcjonowany premium quality chiński szit dla najlepszych maj frendów. Kozak chyba też jeszcze podryguje. Byłem tam jakoś z rok temu i ciągle siedział tam ten sam koleś, od którego kupowałem laptopa na początku studiów
  4. No jak grom z jasnego nieba... Od wielu, wielu lat jeden z najlepszych sklepów w Gdańsku... Może nie najtańszy (choć ceny i tak mieli niezłe), ale z najlepszą obsługą i masą sprzętu na stanie, od ręki. Szkoda bardzo:( A co do x-koma, to czekałem tam 3 tygodnie na obudowę. Najpierw przez blisko tydzień całkowita cisza, ani maila, ani informacji o czasie dostawy, nic. Jak się skontaktowałem, to zaczęli bezczelnie okłamywać. Dwa razy usłyszałem przez telefon, że "obudowa dziś przyjechała, ale do magazynu centralnego, za dzień lub dwa będzie do odbioru". A potem cisza. Po kilku dniach na pytanie WTF? odpowiedź "nie mamy tej obudowy, czekamy na dostawę". I tak dwa razy, dokładnie tak samo. Ale wpisuje się to ładnie w ich strategię działania, bo to nie pierwsza taka moja sytuacja u nich, często sprzedają jako dostępne coś, czego nie mają, albo spodziewają się mieć "niedługo". A potem coś nie pyknie i się czeka tydzień, drugi, trzeci, aż kolejny kontener przypłynie z Chin czy innego King-Kongu. Ale co zrobisz - znaczących graczy na rynku jest coraz mniej, konkurencja wygasa. Dlatego tak bardzo żal, kiedy porządny sklep żegna się z rynkiem, i to jeszcze sklep lokalny, sprawdzony, zaufany...
  5. Logitech G400 jest w złej kategorii. Ta mysz kosztuje 200-250 zł, a nie do 150. Niestety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...