Skocz do zawartości

budasty

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez budasty


  1. Witam

     

    Udało się komuś zrobić następującą funkcję w myszce firmy Steelseries z obsługą makr(?):

     

    "naciskamy przycisk myszy i trzymamy - mysz generuje naciśnięcia na przemian dwóch klawiszy klawiatury - np. "ad" - puszczamy przycisk myszy, mysz przestaje generować naciskanie klawiatury ("ad") - niby prosta funkcja ale nie potrafię pomimo prób uzyskać jej ...o ile to możliwe.


  2. 23401_2.jpg

     

    Właśnie zamontowałem, odpaliłem kompa i zapanowała cisza (idle w dzień niemal komp ledwo słyszalny z 80 cm, dysk hałasuje najbardziej), po moich przebojach z MSI 560 ti twin frozr II, która wyła (trafiłęm na wadliwy egzemplarz) jest dobrze, także mogę potwierdzić, że kultura pracy na wysokim poziomie a jestem wybredny pod tym względem.


  3. Kolejny Asusiarz :cool: , teraz siedzię na 7-letnim Asusie Deluxe Pro Via coś tam a w drodze kolejny (P67), obym nie klął tylko na niego :), Asus sprzedaje najwięcej płyt wiec zrozumiałe że zdarzają się padaki jak u każdego producenta.


  4. No to Asus P67 Pro + 2500K ma dziś do mnie ruszyć. Będzie ogień ;-) Chłodzenie mnie raczej ograniczać tak bardzo nie będzie (NH-D14).

    No obudowe masz bardziej przewiewną od mojej za to Archon też powinien radę dać, płyta główna ta sama więc pewnie będzie loteria kto lepszy proc dostanie (z tego samego źródła mamy więc może być ta sama partia), powyżej 1.4 V nie będę jednak ustawiał vcore :)

  5. Czy ktoś może mi powiedzieć co to za płyta? Bo na pewno nie jest to standardowy ASUS P8P67, cena mi nie pasuje :)

     

    http://pl.asus.com/product.aspx?P_ID=HMMvTCuBcZLfu2YL&templete=2

     

    wersja Pro, sekcja zasilania ta sama, obsługuje sli, ogolnie niewiele sie rozni poza iloscią złączy, na stronie Asusa dokladnie sobie porownaj

     

    edit.

    dla mnie istotne jest: 2 x S/PDIF Out (1 for Coaxial, 1 for Optical)

    np.

    w podstawowej wersji masz tylko złącze optical, mam długi kabel w pokoju koaksjalny, który kosztuje więcej niz roznica pomiedzy wersjami płyt.


  6. B3 mają 9 sztuk na stanie.

     

    pz

    Dzięki jeszcze raz.

    Zamówiłem całego kompa bez chłodzenia u nich, mam nadzieję, że wszystko będzie ok :)

     

    Może komuś się przyda, efekt śleczenia nad recenzjami, do tego jeszcze w innym sklepie zamówiony Archon

     

    1. Zasilacz Seasonic S12II-620 620W 80 Plus Bronze retail 334,19

    2. Intel Core i5-2500K, 3.30GHz, 6MB, LGA1155, 32nm, 95W, BOX 783,20

    3. ASUS P8P67 PRO Rev.3.0, P67 641,43

    4. Cooler Master obudowa komputerowa HAF 912 Plus czarna 293,05

    5. MSI NVIDIA GF 560 GTX-TI, 1GB GDDR5 (256 bit), 864,21

    6. Kingston 2x4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM 1 310,50


  7. wystarczy wyświetlacz zdolny do pracy przykładowo 23.xx*3 Hz aby niczego nie trzeba było "przeskalowywać"".

    taa, większosc osób piszących w tym wątku na temat "starego błędu" ma taki wyświetlacz, skasowałem dalszy długi wywód bo za ciężki był...


  8. Może 10% osób rozumie ten problem, ilu z Was ogląda filmy z kompa na wyświetlaczu zdolnym pracować w trybie 23.xx fps, przecież wszystko i tak jest przeskalowywane do Hz, które może wyświetlić monitor, problem by to był gdyby integra była podłączona na przykład do plazmy Kuro, która taki tryb obsługuje... szkoda pisać bo widać, że wypowiadają się głównie osoby niedouczone...

     

     

    p.s. lepiej dajcie cynk, gdzie najszybciej można Asusa B3 kupić :)


  9. Bardzo ciekawe bo ani jedna nie poszła na sklepy nigdzie w pierwszej parti. No ale polski oddział ma lepsze informacje.

    Może panu się pomyliło z G73SW, N53SV, N53SN itd... bo płyty żadnej nie było, no była ale nie do składania blaszaka. OEM w pierwszej kolejności.

     

    Informacje masz chyba z "pierwszej ręki" więc kiedy realnie przewidujesz, że płyty będzie można kupić?


  10. wymiany zaczną się od 1 marca, wznowienie sprzedaży nie oznacza że pierwsze idzie do sklepów producenci OEM mają większe zapotrzebowanie.

     

     

    Na stronie Asusa piszę wyraźnie: "Mamy ogromną przyjemność powiadomić, że już od przyszłego wtorku (22 lutego) w polskich sklepach pojawią się pierwsze egzemplarze płyt głównych z chipsetami w rewizji B3."

     

    Informacja jest po prostu nieprawdziwa.


  11. Ktoś już gdzieś widział w PL te rzekomo dostępne od dziś Asusy P67 w rewizji B3? ;)

     

    Po raz drugi dzwoniłem do Asus Pl i otrzymałem enigmatyczną odpowiedź, że płyty 22 trafią do dystrybucji i w przyszłym tygodniu powinny być dostępne, zero konkretów, to info na ich stronie nie wiem czy czasem nie wynika ze ...słabej znajomości angielskiego...


  12. jeszcze nie ma plyt z nowym chipsetem

    i nie przesadzajac jeszcze dluzszy czas nie bedzie

     

    pod podanym linkiem z onfo asusa zarejestrowalem swoje dwie p8p67 pro

    i otrzymalem info

    ze pczywiscie moge wziac gotowke,

    moge poczekac na wymiane, a asus poinformuje mnie na maila kiedy sklep w ktorym zakupiłem bedzie mial mobo , ale pelna dostepnosci jeszcze potrwa tzn kwiecien/maj

    ponizej wklejony tekst takiej wiadomosci oficjalnej z supprtu asusa:

     

    "Szanowny Kliencie,

     

    Dziekuje za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS.

     

    Na dzien dzisiejszy nie ma na rynku plyt wolnych od wad. Bez wzgledu czy ma Pan na mysli model wyzszy czy nizszy, wymiana bedzie realizowana poprzez Sprzedawce.

     

    Dodajemy do lokalnej bazy danych Panski adres email oraz SN plyty glownej. Fizyczna dostepnosc poprawionych plyt to kwiecien/maj. Bedziemy powiadamiac mailowo wszystkich zarejestrowanych Klientów i tym fakcie.

     

    Naturalnie ma Pan prawo juz teraz zglosic sie do sprzedawcy celem odzyskania pieniedzy."

     

     

     

     

    Tak więc FIZYCZNIE kwiecien/maj, sam nie bardzo wiem dlaczego pojawil sie 22 luty (moze to data gdy asus zaczyna wysylac, a z Chin troche to idzie :)

     

     

     

    z drugiej strony - męcze te SATA II, nawet mam na nich raida i jakos to dziala nie narzekam

    wiec oby tak dalej

     

    J.w. już napisałem ...dzwoniłem dzisiaj na infolinie asusa i potwierdzili, że od 22 lutego mają zacząć sprzedawać poprawione płyty, na innych stronach są newsy na ten temat a jako źródło podawany jest Asus, być może "co innego" sprzedaż a co innego wymiana...


  13. Nie byłbym taki pewny co do tego. W ameryce jeszcze nie sprzedają a w Polsce zaczną sprzedaż za 4 dni? Raczej nie możliwe

    Zadzwoniłem na infolinie Asusa, potwierdzili, że od 22 lutego mają zacząć sprzedawać płyty "B3" i mają być oznaczone dla odróżnienia od "B2", spytałem się czy może podać konkretny sklep, w którym będą płyty dostępne i stwierdził, że w "dużych" będą, nie potrafił też określić czy na nasz rynek trafi jakaś "większa" liczba.


  14. poniewaz morele na dzien dzisiejszy kupuja 2500K za ~798zł.

     

    Cena jest ok ale skoro brak sprawnych płyt głównych to za wielkiego sensu w kupowaniu procesora nie widzę, cała sytuacja jest mocno frustrująca przynajmniej dla mnie, po bdb wynikach testów miałem składać sprzęt a tu bug sata2, nie mam zamiaru czekac na ewentualną wymianę płyty.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...