Skocz do zawartości

halflife2004

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    4244
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O halflife2004

  • Tytuł
    Alekde
  • Urodziny 02.03.1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Wiedźmin 2019 w końcu wygląda tak jak na E3 w 2014 (w końcu scenie moderskiej udało się rozpracować pewne rzeczy) niestety nie mam za bardzo pomysłu jak to udostępnić (na ten moment) bo wydobyte zostały pliki itc. (waga całości 85GB) wszystkie LODy do końca, detale na postaciach bez popupów, zmiany wszystkie tekstur tutaj mody nexus tekstur hogana / ale głównie skupienie się na 4K od innych i ich kombinacja. Całość cieniowania i oświetlenia. Gameplayowo to oczywiście powrót do właściwego działania znaków, pyłów, krwi która zostaje i pulsuje zabrudza elementy zbroi, futra i rozlewa się w wodzie. No i oczywiście w końcu właściwy wygląd Eredina https://www.youtube.com/watch?v=By701w8Y-2k [spoiler] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610084398_506.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610084374_225.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610084346_797.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610084421_832.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/4/609963733_342.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610119121_917.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/5/610084321_18.jpg[/img] [img]https://www.gry-online.pl/galeria/forum/4/609963931_797.jpg[/img] [/spoiler] Niesamowite że po 4 latach można wrócić do Wiedźmina III i przyjąć go z otwartymi ramionami
  2. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='Stona' date='03 Grudzień 2015 - 13:57' timestamp='1449147472' post='13773444'] No proszę, nawet nie wiedziałem że jest kilka zakończeń Dobrze wiedzieć, że udało mi się z tym pozytywnym [/quote] aby mieć pozytywne musisz rzucać śnieżkami hehe (między innymi) [quote name='ginn' date='04 Grudzień 2015 - 20:20' timestamp='1449256837' post='13776031'] Gra Roku 2015 Najlepsza Gra RPG 2015 Najlepsze Studio 2015 dla CD Projekt RED [/quote] sądzę że najbardziej cieszy się A.S bo kiedyś wspomniano że CDP podpisał z nim umowę na wyprodukowanie 3 gier, więc aby wyprodukowali 4,5... trzeba nowej umowy
  3. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='Pulpit' date='20 Lipiec 2015 - 15:28' timestamp='1437398904' post='13512287'] Ładne screeny, do momentu az nie zoom-uję i nie widze tego paskudnego wyostrzenia [/quote] Wyostrzenie z wiedzmina na 0(wyłączone), LS z Reshade, Mastereffect wyłączony, ostrości dodaje MipBias, ale i tak jest poniżej filtru niskiego z opcji Wiedźmina, więc prawdopodobnie już taki urok robienia screenów
  4. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Jak na razie to wkurza mnie to że nie zalicza aczków na steam, za to graficznie trochę rzeczy można poprawić, więc jak dla mnie patch 1.07 na plus http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/4z18cG.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/CweX5p.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/ZVCuT9.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/pXHsFG.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/RabWwb.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/KDVxml.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/rnyIzE.jpg ogólnie jestem zadowolony
  5. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='djcasey' date='30 Maj 2015 - 16:52' timestamp='1432997540' post='13410036'] zasięg rysowania detali jest wręcz śmieszny http://imgur.com/a/euxPL znajdź 1 szczegół "jak nie patrzę to go nie ma" ;p all max [/quote] na tych screenach wygląda to fatalnie ale LOD budynków poprawi następny patch, aczkolwiek niektóre rzezy LODu można poprawić, gra może wygląda jak kupa, ale też może wyglądać jak najlepiej wyglądająca gra na PCtach, jeśli chodzi o rpgi i sandbox to bez dwóch zdań.
  6. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='qjin' date='30 Maj 2015 - 12:59' timestamp='1432983582' post='13409602'] Gra ukończona w 73h, 73% odblokowanych osiągnięć... [/quote] szok, ja mam ok. 70 i 10 poziom, jestem żółwiem, albo wy gepardami
  7. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    "szeryf" wraca do Valen http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/VOAQZx.jpg
  8. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    ja wiem że wy jesteście już zdecydowanie dalej, niemniej napiszę ta gra jest świetna m.in ze względu na sekrety, wczoraj zastanawiałem się jak dostać się do samotnej wieży (latarni), najpierw po skałach, potem dookoła, a potem pod wodą, przypominają mi się najlepsze czasy Gothica, a później można zobaczyć fajną panoramę. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/ihlYsC.jpg
  9. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='DjXbeat' date='29 Maj 2015 - 16:45' timestamp='1432910703' post='13408193'] Źle się wyraziłem. Filtrowanie anizotropowe nie działało z poziomu gry. To, że miałeś wpis w ini nic Ci nie dawało bo w pliku rendering af nie było włączone. Patch 1.04 aktywował wpis w rendering i teraz działa af z poziomu gry. [/quote] moim zdaniem działało i wtedy i teraz i tak samo wymuszone z sterownika NV z inspectora, ten dodany wpis i opis w 1.04 to czysty marketing i nic więcej, faktem za to jest że ubersampling nie działa, a wpis też jest
  10. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    odnośnie crashy czemu ja ostatni widziałem w 2007 roku, a mój Windows 8.1 to nakładka z 7.0 Ultimate, a system chyba ostatnio stawiany w 2012 roku - na pewno wtedy kiedy robiłem przesiadkę z X59 na X79 Zresztą ja system tylko stawiam kiedy muszę, a to jest tylko wtedy kiedy zmienia się chipset na wyższy, m.in. dlatego tak odwlekam w czasie przejście na X99. Najczęściej crashe powodują trzy rzeczy, OC, g... pamięci ram, g... mobo. [quote name='DjXbeat' date='29 Maj 2015 - 16:29' timestamp='1432909753' post='13408166'] Potwierdzam. Na 980 jest minimalnie gorzej względem poprzedniego patch ale to są różnicę 0.5-1kl/s Poprawili jakość textur w bliskiej odległości ale pogorszyli LOD, dodali również filtrowanie anizotropowe x16 z poziomu gry co minimalnie pogarsza wydajność. Jeżeli chodzi o HW to nie sprawdzałem przed i po wgraniu 1.04. Tak czy siak na stockowej 980 przy zbliżeniu wydajność potrafi spaść do 20kl/s [/quote] nie tak do końca zmniejszyli LOD tylko budynków, ale nie otoczenia, czy roślinności + zmniejszyli zużycie v.ram co objawia się popupami (na szczęście ta się to lekko poprawić), filtrowanie było od zawsze w ini, tekstur nie polepszali tylko domyślnie wbili że następna tekstura późniejszym kroku odległości jest załączaną kopią bazowej, a nie o poziom gorszej, wydajność skoczyła - ale głownie obniżeniem LOD budynków / postaci. Poza tym za moment będzie patch który to naprawi więc cierpliwości.
  11. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    W temacie o prośbę zmian w 1.05 patchu na końcu padło, tylko nie zapomnicie o bugach i taki screen, normalnie mało nie padłem ze śmiechu http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/26239284384719268/3AD52B4A6F1B599CF61233042FC8743351E903E3/
  12. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    A to jest ostatecznie to co udało mi się uzyskać teraz w końcu zabieram się za granie w Wiedźmina III w oczekiwaniu na patch 1.05 który mam nadzieję zmieni / doda dwie rzeczy : 1) LOD dla budynków opcje, lub możliwość dopisania do cfg 2) modyfikacja pozostawionej krwi i cięć na otoczeniu, bo świetnie to wygląda jak są pokrojone ubrania i zakrwawione i jak krew skapuje z miecza na otoczenie szkoda tylko ze znika po 1.5 sekundzie screeny - cfg /sfx http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/So6yyy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/ubAI8H.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/901/rD0U0q.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/5dj79s.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/uhKaBy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/k4POOS.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/uCHG1j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/ehwz1j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/w7fCJ6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/0dN4Zd.jpg inna pogoda http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/ULKZfB.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/6SRG7f.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/n6lFC3.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/7mDHy3.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/fB5TXn.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/QPR1o6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/bAuRoe.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/05QYbS.jpg inna pogoda II http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/09r8eW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/mkVKVA.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/94uysl.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/UUy012.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/JWrmdq.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/cf641g.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/GSJbx6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/desAaG.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/buETwX.jpg Rozumiem, że poziom grafiki nadal jest niezadawalający hehe
  13. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Ta gra podoba mi się jako całość, czuje totalną wolność w tym co robię, jak na Wiedźminskim szlaku. Do tego rewelacyjny poziom trudności, dużo fajnych mikstur, świetny crafting. Mam nadzieję że Red nie skończy na dwóch dodatkach, a spokojnie rozszerzy całość, ma fajne mapy, wystarczy dołożyć jeszcze więcej questów, lub nawet dodać nowy teren. Jak się to porównuje do Dragon Age Inkwizycji to dzieli te gry przepaść mimo że bardzo mi się Inkwizycja podobało. W Wiedźminie aż się chce robić wszystkie misje i zwiedzać. Ostatnio tak miałem przy Skyrim. Ten świat jest ultra wiarygodny, do tego te najdrobniejsze detale i detaliki. Nawet błyszczące się runy na mieczach http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/nxqK7y.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/Ij1mJO.jpg [quote name='B3rCik' date='26 Maj 2015 - 01:17' timestamp='1432595864' post='13401366'] Na tę chwilę daje grze pełną dychę. Te nawiązania, powroty różnych postaci, dialogi, muzyka, postać Geralta, który w końcu jest prawdziwym, książkowym sobą - majstersztyk [/quote] Na drugie podejście proponuje wybrać mój model grania, poziom najwyższym na wiedźminskim szlaku + wyłączone wszystko, opisy masz tylko na mapie głównej i tylko jak odkryjesz, immersja 10x większa (głównie wywalając zbędny HUD - w końcu to gra rpg a nie symulator F16)
  14. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    [quote name='hennepin' date='24 Maj 2015 - 15:19' timestamp='1432473552' post='13397541'] ^^ Nie masz momentów frustracji i ochotę na przełączenie na niższy poziom? Podziwiam, ja bym nie wytrzymał po kilku zgonach. [/quote] Nie, jestem dość odporny i dobrze że gra ładuje się z 1-2 sekundy Po prostu gra karze za błąd, więc trzeba ich nie popełniać. Souls nauczyło mnie pokory i konsekwencji
  15. halflife2004

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Powiem wam że jeszcze nigdy nie umarłem tyle razy w żadnej grze, nawet w serii Souls, co tutaj się dzieje na najtrudniejszym to głowa mała. Dla mnie jako miłośnika wyzwań, to najlepiej podkręcony poziom w grach jaki dostałem. Nie dość że obcięte staty broni, to jeszcze do tego bez olejów, alchemii i przede wszystkim bez nauczenia się kontroli walki jesteśmy na dwa, trzy ciosy. Fajnie np. bije gargulec tylko a 7800 Za to jak się człowiek wprawi używając znaków Quen na przemian z innymi to walka to normalnie taniec mieczy. Duży realizm walk i strasznie mi się to podobam, że kluczem do sukcesu jest przygotowanie, oraz uniki i kontry. Powiem, że ten element na tle całej serii (dwie poprzednie części) osiągną istnie mistrzowski poziom. O świecie to nawet nie ma co się wypowiadać, najbardziej wiarygodny świat w grach rpg jaki chyba udało się kiedykolwiek stworzyć. Jeśli CDProjekt będzie tak wysoko za każdym razem podnosić poprzeczkę to w końcu tak samo jak R* będą konkurować sami z sobą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...