Skocz do zawartości

zienio

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    618
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez zienio


  1. 8 minut temu, shoque88 napisał:

    Wykres pokaż

    wykres dodany.

    4 minuty temu, wrobel_krk napisał:

    Im mniej kart tym bardziej skacze, widzę to po różnych linkach, widzę też że masz restarty

    tak czasem głowna kopara się resetuje, muszę ogarnąć chyba coś z riserem lub kablem usb

    9 minut temu, duniek napisał:

    595 to moc jaka masz teoretycznie na kartach

    552 srednia (zalezy tez od łacza internetowego)

    43 roznicy to okolo 8% - wg mnie duzo, u mnie jest to w granicach 2-3%

    Duniek Czyli patrzeć na Średnią? powinna byc bliżej mocy z kard zakładam.

    To ukop liczy się ze średniej? bo to by znaczyło że generuje straty :(


  2. Godzinę temu, dadi82 napisał:

    Ja tam nie wysiadam, zamierzam kopać cały cykl. Tzn przez całą bessę która tuż za rogiem. Prawdopodobnie bessa będzie trwać jak będą premiery RDNA3 oraz RTX40xx. Wtedy "po taniości" wymieni się gpu na nowe. I bedzie kopane przez cały cykl. 

    I to jest dobra taktyka ). Ja właśnie PV rozbudowuje pod koparki )

    • Like 1

  3. 3 minuty temu, Dashek napisał:

    Pewnie juz bylo, ale przekopac sie przez 500 stron forum to ciezka sprawa. Moze sie tez wiele zmienilo w miedzyczasie.
    Mianowicie: Jak zamieniacie swoje ciezko wykopane ETH na PLN? (chodzi o droge oczywiscie jak najbardziej anonimowa).

    Portfel z ETH  transfer na apke KAnga i wio do kantoru na wymianę lub przelew na wygenerowany Kanga Bon i ponownie wio do kantoru.

    https://kanga.exchange/pl

    testowałem w Lublinie kantor wszystko legi bez problemów bez danych osobowych

     


  4. 13 minut temu, leven napisał:

    Jak cena zacna, to bierzesz.

    Oczywiście karta na gwarancji ?

    O temperatury się nie martw, są tutaj magicy, którzy doradzą co zrobić, gdyby było za wysoko.

    Karta legit, na FV grubo poniżej 10k :D,

    ps oglądam z nią właśnie filmik ale to świeci :D w sam raz pod choinkę


  5. Godzinę temu, dadi82 napisał:

    U mnie tak to wygląda na 3 GPU, jako że t-rex nie obsługuje AMD, przerzuciłem się na NBminera i fajnie to chyba wyszło:

    1xRTX3070LHR
    2XRX6600XT

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/7a9b404505199975

     

    Kopiesz w Windzie czy hive os?  podziel się jakie masz nastawy dla rtx 3070? ja na 3060 ti mam ukop podobny ale Waty do 130 W a u ciebie widze mega niskie :D

    Help,

    Testuje od wczoraj na kartach LHR najnowszą wersję NBMinera i mam jakieś jajca.

    sterowniki 472.12 Windows, dodam że pod T-rexem kopie bez problemów.

     

    Coś takiego, ktoś może wie co mu szkodzi :)?

     

    logowanie.jpg


  6. 2 minuty temu, shoque88 napisał:

    62,2 @123W na dwóch kartach. To jest +1350 na mem. Wyżej aż mi szkoda jej dorzucać.

     

    To muszę trochę zjechać bo u mnie stabilnie na 1550 latają. Wrócę z roweru i trochę pogrzebie w opcjach. Szkoda było by memki ugotować, a chłodzenie mega ujowe (

×
×
  • Dodaj nową pozycję...