Skocz do zawartości

Ryszawy

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    551
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

193 Excellent

2 obserwujących

O Ryszawy

  • Tytuł
    Orator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moim zdaniem wygląda to tak: Rozgrywka ma być łatwa, niestresująca i przyjemna - księgowi i producenci. Rozgrywka ma być łatwa, niestresująca i przyjemna - miliony graczy. Zobacz jak wygląda współczesne, wysokobudżetowe kino (z kilkoma wyjątkami). Współczesne gry AAA, przy ich budżetach, idą właściwie tą samą ścieżką.
  2. Brakuje też gier, które zmieniałyby utarte schematy. Właściwie gameplay we wszystkich współczesnych grach AAA (symulatory i przygodówki pomijam) jest taki sam. Leziesz do przodu wybijając milion niezbyt rozgarniętych przeciwników na swojej drodze. Progres, który umożliwia ci podpakowanie i wybicie kolejnego miliona. Powtórzyć.
  3. Żeby nie było, że kompletny zastój w fizyce. Myślę, że po prostu nie jest ona tak widoczna. Tutaj ciekawy materiał o roślinności w ostatnim God Of War. Niektórych rzeczy po prostu się nie zauważa, bo ich nie widać spoza hałd pokonanych przeciwników
  4. Może jednak AI przyda się we współczesnych grach. W mniej oczywisty sposób. Przeciwnicy dalej będą głupia jak but, ale te "kocie ruchy":
×
×
  • Dodaj nową pozycję...