Skocz do zawartości

Ryszawy

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

102 Excellent

1 obserwujący

O Ryszawy

  • Tytuł
    Gaduła

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No dobra, napisz mi proszę, jaka to gra, w tym demonizowanym przez ciebie trybie foto, wygląda o dwie klasy lepiej niż w czasie normalnej rozgrywki, żebym ten "przekaz" zrozumiał.
  2. Panowie, czegoś tutaj nie rozumiem. My jesteśmy PC Master Race i modujemy gry, bo po prostu mamy to we krwi Chyba nie chcecie tutaj purytańskiego wątku ze screenami tylko z niezmodowanych wersji? Bo takiego, na przykład Skyrima, to byłoby tu wstyd wrzucać. I jaki to ma sens? Chcecie zrobić też rekomendowane ustawienia graficzne, przy których można trzaskać screeny i takie przy których nie wypada? Ja wrzucam zawsze screeny bezpośrednio z rozgrywki i z gier w które aktualnie gram (stąd te z Crysis). Jeżeli oczywiście uznam, że są tego warte. Z reguły, w czasie rozgrywki, używam ReShade, żeby to i owo poprawić albo zmienić, bo mogę (PCMR) i w taką grę gram. Są też modyfikacje ingerujące głębiej w stronę wizualną gry, podmieniające tekstury, czy zmieniające oświetlenie, ale rozumiem, że ktoś je instaluje, to właśnie po to, żeby grać w taką, zmodowaną wersję gry. Owszem, teraz w każdej prawie grze jest tryb foto, ale z reguły oferuje on tylko proste filtry kolorystyczne, czasem efekt głębi ostrości, i te efekty nie są dostępne w czasie zwykłej rozgrywki (może w HZD ingeruje też w grafikę, nie jestem pewien). Jest też Ansel, do nowszej wersji Nvidia zatrudniła Marty Mcfly'a i Crosire, więc są tam shadery podobe do tych z ReShade. Więc może robienie screenów w trybie foto i używanie filtrów kolorystycznych, niedostępnych w trakcie normalnej rozgrywki, wam się nie podoba? Przypominam tylko, że Doom 2016 pozwalał na wybranie "tone mappera" w opcjach graficznych, a z każdym ta gra wyglądała trochę inaczej. Przykro mi, ale to zdanie nie ma sensu. Grafika w grze, powiedzmy, że mówimy tutaj o PC, zawsze jest "obrabiana", masz tonę post procesów i efektów, które z reguły możesz włączyć lub wyłączyć w panelu opcji graficznych. Włączenie głupiego antyaliasingu czy HBAO+ też zaliczasz do sztucznego podkręcania jakości obrazu? Nie ma żadnej różnicy, czy dorzucisz podobne efekty w ReShade czy jakiejś dedykowanej modyfikacji do danej gry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...