-
Liczba zawartości
1012 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Przed 2.0 przeszedłem pół gry na 3070, ustawienia optymalizowane, ale RT on (ale nie Psycho czy co tam było wtedy) i w 1440p z DLSS balanced grało się ok, ale miejscami brakło mocy. Później przeskoczyłem na 3080 i przyśpieszyło, DLSS Quality, fpsów więcej, syn jak przechodził to już na wypasie choć ciągle ustawienia optymalne z Digital Foundry jeżeli pamiętam. 2.0 odpaliłem już na 4080 i ciągle jest to 60+ fps xD tylko, że wszystkie suwaki w prawo tylko PT nie włączam bo wolę mieć stabilnie ponad 60fps (lub 120+ z FG) PT jest fajne.. są miejscówki gdzie to nawet chodzi, ale DLSS trzeba już podkręcić, często natywne fps lecą poniżej 60 i to czuć. Wolę wypasione RT z pomocą DLSS
-
Ja piłem do tego w jakim momencie rozgrywka się zmienia i jak bardzo. Dla mnie też zakończenie z Nomadami też jest najlepsze, niby źle ale jest jakiś tam promyk nadziei, możemy sobie dopowiadać jak tam się życie V dalej potoczyło Opcjonalne zakończenie z dodatku jest ciężkie.
-
One się dobrze sklejają z podstawową grą, albo wracasz do punktu wyjścia i Johnny mówi "no to pobawiłeś się w szpiega, ale pamiętaj że ciągle umieramy" i wracasz do zabawy, decydujesz jak dotychczas. No albo nie To było super w Horizon, mogłeś odsłuchiwać większość istotnych treści, albo je czytać, co kto woli. Bardzo to pomagało wciągnąć się w świat
-
Sama rozgrywka też się zmienia w zależności od tego jednego wyboru mniej więcej leci to tak: Wybierasz A -> grasz konkretną sekwencję, i na samym końcu możesz zagrać zgodnie z tym co wybrałeś, albo w ostatniej chwili zmienić zdanie, powiedzieć "a kij z tym" i zostawiasz świat w zależności od wyboru w stanie X albo Y Wybierasz B -> grasz konkretną sekwencję, i znów pod koniec możesz powiedzieć "a kij z tym" i zostawiasz świat w stanie Y albo Z, zależy czy zagrasz zgodnie z początkową intencją czy jednak coś Cię ruszy i zmienisz zdanie Jeden z tych wyborów (powiedzmy, bardziej chodzi o stan w jakim zostawiasz świt, co można uzyskać na kilka sposobów) otwiera zupełnie inne zakończenie gry dla V, takie w którym NUSA wywiązuje się z obietnicy złożonej przez So Mi i usuwa Relica. IMO to jest jeszcze lepsza wersja tego co miałeś wybierając z kim wchodzisz do Arasaka Tower
-
Czuć delikatną inspirację, ukłon w stronę GitS
-
@voltq odnośnie uwag do skilli, balansu i gameplay, no moja opinia od czasów Wiedźmina 3 jest taka, że Redzi piszą super scenariusze, mają gust chłopaki (ładne te gry są i nie chodzi tylko o wodotryski) ale nieszczególnie wiedzą na czym ma polegać rozgrywka w ich grach. Ani to openworld, ani przygodówka, tak stoją w rozkroku trochę.
-
a to akurat przeżyje, ostatnia gra z Bethesdy (powiedzmy) w którą grałem dłużej to Fallout New Vegas, a ze Elder Scrolls to w Daggerfall..
-
Baldura skończyłem tuż przed premierą, teraz pociska starszy syn.. drugie przejście i nie wiem czy na tym poprzestanie bo wpadł po uszy w ten świat Pierwsze przejście CP robiłem dobry rok po premierze jak już miałem godną maszynę i warto było poczekać, jak masz w co grać to czas szybko leci
-
No ale sam przyznasz, że miło się patrzy jak się ekipa nagle ożywiła, w końcu te kompy o wartości używanego samochodu mają co robić xD u mnie to nawet żona jak widzi gdy pociskam i co chwilę ją wołam do jakiś widoczków to mniej wraca żartów z wymiany 3080 n 4080.. "a taka była szybka, a tyle lat miała chodzić" i inne takie szydery..
-
No i gra sama mi się dzisiaj naprawiła.. ostra akcja
-
No dobra, a ja mam takie bugi, że z garażu wczoraj nie dałem rady wyleźć.. Problem jest taki, że checkpointy w questach się zwyczajnie nie zaliczają. Laska ma łączyć światło, platformę, coś tam i mimo, że docieram gdzie trzeba to nic się nie dzieje. W początkowych etapach, generator i wpięcie do sieci to jeszcze wystarczył save/load ale przy windzie to już słabo. Widział ktoś coś w tym temacie? Ja znalazłem tylko ten wątek czyli to nie jest tylko mój problem no ale mała pociecha bo rozwiązania brak https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/getting-into-dogtown-is-impossible.11119918/
-
To nie tyle, że zrobili poziom trudności wyższy tylko skalowanie wrogów jest do levelu gracza. Po skończeniu gry było może kilku przeciwników, nieszczególnie trudnych, którzy mieli w ogóle poziom gracza Ja sobie wyklikałem na pałę Tech builda pod precyzyjne/snajperki/pistolety bo tylko taką broń mam ze sobą na tym save i jest spoko, nie za łatwo nie za trudno. Dobrze, że dali respeca skilli bo to, że perki zależą od konkretnego poziomu skilla sporo zmienia np. body 12 daje trochę statsów jak wszczep czy perk skaluje się z body, ale tak naprawdę to chcesz dobić do 15 żeby odblokować następny poziom perka, albo zostawiasz na 9 i resztę ładujesz gdzie indziej.
-
ktoś tu wcześniej wspominał o SMT FIX dla AMD, to jest ciągle wymagane po 2.0? Jeżeli tak, to jak to ogarnąć? są już zaktualizowane mody?
-
Kojarzycie tak dokładniej jak działa DLSS:AUTO w CP? to wybiera tryb DLSS na podstawie natywnej rozdzielczości i się go trzyma czy to jest dynamiczne przeskakiwanie między trybami w zależności od obciążenia? I generalnie jaki jest konsensus dla "optymalnych" ustawień? Dla takiego 4080+? RT ultra bez DLSS, czy RT overdrive z DLSS? czy jak pod 1440p szukam bo nie chce mi się doktoratu robić..
-
no dobra, potwierdzam załatwiło sprawę no jak patrzę na skille i wszczepy to nie wiem na co patrzę xD nic nie rozumiem, ale ikony wzięte z Edgerunners kupują mnie totalnie, Becka przy demolce, David przy zwiększaniu bonusów i możliwości wszczepów, a i broń zachowuje się inaczej, albo przegapiłem jakieś patche, ale mój ikoniczny jednostrzałowy Comrade's Hammer ma teraz kopa jak diabli, pocisk eksploduje i ogólnie masakra jakaś xD