Skocz do zawartości

Kyle_PL

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    3599
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

4 obserwujących

O Kyle_PL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak jest overshot to wystarczy zmniejszyć siłę overdrive w OSD (współczesny każdy LCD to ma)
  2. Sugeruję szukać modelu nie tylko na matrycy IPS, ale ponadto by miał przyzwoicie szeroki gamut. Wiele ekranów laptopowych ma przestrzeń o wielkości w okolicach 60% sRGB - chyba nie muszę mówić jak bardzo żałosna jest to przestrzeń (do biura, do exela więcej nie potrzeba, ale do grafiki niestety już trzeba więcej).
  3. Myślałem o czymś typu 27" - max 31,5" , do tego w cenie nieoderwanej od rzeczywistości ( a niektórzy producenci potrafią pojechać, jak ASUS ze swoim 21,6" ProArt PQ22UC - dali cenę ~20 tys. PLN ).
  4. Kyle_PL

    Monitor do 500 zł

    Ja Ci powiem tak: "papier wszystko przyjmie". Lepiej patrz na testy, czyli realny czas reakcji na takich ustawieniach, gdzie nie ma przebicia (lub jest pomijalnie mały) overdrive.
  5. Kyle_PL

    Monitor do 500 zł

    Takie LCD chyba nie istnieją. Chcesz prawdziwie niski czas reakcji, to pozostaje ciułanie na OLED.
  6. Nie zauważyłem (m.in. na EIZO S2231W który po 11 latach miał ponad 20 tys. godzin przebiegu). Za to zauważyłem, że odpływa temp. barwowa, a na skutek korekcji traci się kontrast i jasność (im mocniejsza korekcja tym większe straty). Tak czy srak, chętnie bym się przesiadł na OLED (mam na myśli zwykły monitor akurat, a nie TV) Szkoda, że nie robią 31,5" w wersji 5120x2880. Byłoby z pewnością znacznie tańsze niż 31,5" 8K od DELL
  7. Niby na tym filmie ktoś pokazuje 4K, ale coś jest nie tak w tej grze, bo to bardziej wygląda na skalowanie z niższej rozdzielczości do 4K niż na prawdziwe 4K. Spotkałem się z takim problemem na benchmarku Street Fighter 4 - ustawiałeś 2560x1440, lub 3840x2160, a gra wyglądała jak skalowane 1920x1080. Co ciekawe klatki w wyższych rozdzielczościach, pomimo tej samej jakości co w FHD to spadały. Na szczęście w Street Fighter 5 problem wyeliminowali i 4K wygląda jak 4K, więc jak coś jest nie halo z Flight Simulator X, to w wersji Flight Simulator 2020 już będzie OK.
  8. Przy słuchawkach to jest zupełnie inna para kaloszy (zmienny, czasem trudny przebieg impedancyjny, z czym integry sobie często nie radzą). Inna sprawa, przy lepszym sprzęcie (w postaci monitorów odsłuchowych) to i tak wolałbym połączyć po optyku (co też czynię od lat bo nie ma problemów z pętlą mas, który to problem jeśli występuje, to objawiał się u mnie np. brzęczeniem słyszalnym z kolumny).
  9. W różne symulatory grałem, tego MS Flight Simulator oglądałem i w 1920x1080 ciężko cokolwiek na tablicy odczytać. Teraz może wymagania przy wyższej rozdzielczości będą wysokie, ale przecież kiedyś kartę zmienisz, a monitor zostanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...