Skocz do zawartości

caleb59

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    7359
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana caleb59 w dniu 9 Grudnia 2021

Użytkownicy przyznają caleb59 punkty reputacji!

Reputacja

2998 Excellent

O caleb59

Ostatnie wizyty

13635 wyświetleń profilu
  1. No ponoć w tej części dodali zmienną trajektorię pocisku w kontakcie z kośćmi trafionego. Trochę mnie to śmieszy bo nawet strzelając do przeciwników stojących w jednej linii rykoszet po pierwszej ofierze leci moim zdaniem dalej pod losowym kątem trafiając drugą tak jak w poprzednich częściach no ale pozostaje wierzyć na słowo, kekw. Gra moim zdaniem broni się świetnym klimatem 2 wojny światowej, ona zawsze była z gatunku tych przeciętnych AA - miała fajnie zrobione strzelanie na dalekie odległości i tym się wyróżniała. Zobacz sobie portfolio Rebellion - oni nie mają żadnych killerów w ofercie, zawsze robili tego typu gry jak to ja mówię z nieco wyższej średniej półki jakościowej. Grunt to zweryfikować oczekiwania i starać się widzieć te plusy, gdybym ich nie widział to już po 3 części olałbym tę serię. Niektórych ludzi strasznie jara moduł multiplayer w tej grze i kupują ją głównie w tym celu, co człowiek to opinia.
  2. A ja się nawet nie łudzę - będzie więcej tego samego, oby tylko planet dali więcej do eksploracji. Myślę, że z tą grą będzie jak ze Sniper Elite 5 - tzw. "bezpieczna" kontynuacja. W sumie EA nie może już sobie pozwolić na wtopy po tym co się stało z BF 2042.
  3. W pewnym sensie podobieństwa są bo zarówno Sniper Elite 5 i MGS 5 to skradanki i nie widzę problemu by je ze sobą porównywać. Plusy i minusy obu gier są jasne, tematyka i czasy inne ale sama mechanika skradania się w jednej i drugiej jest obecna i co najmniej poprawnie wykonana by nie drażnić niektórych. Sniper Elite 5 jako "nowość" właśnie prezentuje nacisk na skradanie się i eliminację po cichu na bliski dystans, ew. pistoletem z tłumikiem (tak jak w MGS 5) - sam odnoszę wrażenie, że to dlatego bo przeciwników jest więcej, sama misja 3 to jest jakiś kosmos jeśli chodzi o ich ilość - na początku sądziłem, że wystrzelałem ze snajperki 90% wrogów, jakie było moje zdziwienie kiedy wszedłem dalej na teren akademii. W MGS 5 masz to samo tylko na mniejszą skalę bo nawet obozy są mniejsze niż w Sniper Elite 5, tylko główne bazy są większe i prezentują się ciekawie ale mimo to gra nadrabiała właśnie dodatkowymi, nowymi mechanikami, których nie ma w Sniper Elite 5 bo to nie ten sam poziom, nie ta skala i nie ten budżet (mimo cięć ze strony Konami). Poza tym MGS 5 bardziej zachęcał do eksperymentów, miałeś pod ręką więcej możliwości czy przedmiotów. W MGS 5 jednym z powodów tak dużych, pustych odległości były właśnie cięcia w budżecie dokonane przez Konami - baz i obozów przeciwników miało być więcej. Cały ostatni rozdział przedstawiający dalsze losy Eli'ego został usunięty więc czego tu oczekiwać - obwiniaj Konami a nie Kojimę bo jemu się chciało tylko nie miał ani czasu bo go Konami goniło ani zasobów. W przypadku Sniper Elite 5 masz projekt dokończony, nikt ich nie poganiał, wydali plan rozwoju gry oraz season passa - wszystko jak na tacy, wyjdzie kilka aktualizacji i naprawią bieżące problemy - ja się nie martwię o los tej gry bo się przy niej dobrze bawię bo znam jej ułomności od czasów drugiej części. Najbardziej narzekają ci, którzy mieli wygórowane oczekiwania i nie nauczyli się jak wygląda ta seria od właśnie drugiej części w górę - więcej tego samego w innym sosie z drobnymi zmianami i taka jest prawda.
  4. Stare MGS stały tylko fabułą, nic tam nie było ciekawego jeśli chodzi o gameplay. To właśnie 5 podniosła poprzeczkę i dodała wraz z nowym silnikiem nowe możliwości, których kiedyś nie było. To nie wina Kojimy ani MGS 5, że Konami olało sprawę i pospieszyło proces wydania gry ucinając budżet na produkcję - taka sama sytuacja spotkała Stalkera Cień Czarnobyla pod butem wydawcy - THQ. Nie wiń samej gry za to, że miała głupiego wydawcę.
  5. To prawda, w MGS 5 dochodziło do takich sytuacji, że jak np. strzelałeś często w głowy to następnym razem przeciwnicy mieli hełmy, jak wysłałeś jednego ze swoich najemników by zniszczył zapasy hełmów to wtedy przeciwnicy ich nie mieli, tak samo latarki czy granaty albo kiedy atakowałeś przeciwników nocą to w końcu mieli oni noktowizory - ich zapasy również można było zniszczyć wysyłając najemnika z bazy FOB. Podobały mi się zależności - bywało tak, że jeśli nie zniszczyłeś radia w obozie i był alarm to potrafili wezwać posiłki z innego obozu i przyjeżdżała po czasie dodatkowa ekipa, trasy patroli były zmienne i zależne od pory dnia/nocy. Masa tam tego typu zależności była, to tylko przykłady. Warto też pamiętać o tym, że MGS 5 to był segment gier AAA, gdzie Sniper Elite 5 nigdy się nie pchał i zawsze był gierką nieco niszową AA.
  6. Jeśli masz na myśli niemieckiego oficera, który poluje na ruch oporu to u mnie przejeżdżał koło kościoła i tam się zatrzymał po czym kręcił na tym obszarze.
  7. Powiem szczerze, że póki co 3 misja to snajperski raj, super się tam strzela na dalsze odległości.
  8. Tylko, że tam był problem z ograniczeniami finansowymi i poganianiem ze strony wydawcy - Konami, przez co w sumie Kojima zakończył z nimi współpracę, po prostu nie dali mu do końca rozwinąć skrzydeł i zapychacze w postaci powtarzania tych samych misji itp. powstały właśnie po to by zamaskować braki spowodowane przez głupotę Konami. W sumie w Sniper Elite 5 też jest masa podobnych assetów, mechanik czy pomysłów i jest to więcej tego samego a mimo to gra się w to po prostu dobrze jeśli nie miało się mega wygórowanych oczekiwań.
  9. Ja też wolałbym gameplay lub chociaż urywki gameplay'a ale widać na tym etapie produkcji nie mają jeszcze nic konkretnego do pokazania stąd CGI. Skoro Fallen Order latał na Unreal Engine 4 to pewnie Survivor będzie już na 5 wersji silnika więc trzeba się szykować na skok wymagań sprzętowych.
  10. Ja robiłem tak - odpalałem sobie na domyślnych ustawieniach benchmark Unigine Heaven i obserwowałem średni, najczęściej występujący zegar MHz karty podczas trwania całego benchmarka - w moim wypadku było to 1936MHz (max. karta na domyślnych ustawieniach i fabrycznym OC wyciąga 1987MHz). Wychodząc od wartości 1936MHz pozostała zabawa z doborem odpowiedniego, stabilnego napięcia i stanęło na 0.943mV - warto wiedzieć, że każda karta reaguje inaczej więc nie rób klasycznego "kopiuj wklej" u siebie. Najlepiej testować stabilność UV mając kilka dobrze obciążających GPU gier, np. Crysis, Control, Battlefield V, Metro Exodus, Days Gone, Ghost Recon Breakpoint itp. ciężkie kloce.
  11. Patch 2, na Steam 813MB:
  12. Posiadam 1.2.0.6c, włączony fTPM i Windows 11 - nie mam problemów z dźwiękiem i nigdy nie miałem korzystając z tego systemu. Pewnie jest to spowodowane tym, że korzystam z karty audio Sound Blaster Z a nie ze zintegrowanego audio Realteka na płycie głównej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...