Miałem w jednym aucie letnie Goodyear i zimowe Continentale. Po 5latach wrzuciłem wielosezonowe Continentale. Przy zmianie zimowe opony miały jeszcze 6,5mm, letnie bodajże 6mm, wszystkie były magazynowane w serwisie. Wielkiej różnicy na wielosezonowych czy to w lecie czy w zimie nie doświadczyłem. Oczywiście też nie będę naginał rzeczywistości, że w skrajnych warunkach czy to letnie czy zimowe nie będą lepsze - bo będą. Tak samo, jak Kowal napisał, przy 4mm bieżnika może być też różnie. Z tym, że 4mm na zimę, niezależnie czy zimówki czy wielosezon, to i tak IMO opony kwalifikujące się do wymiany.
IMO jak ktoś dużo jeździ, to lepiej mieć te dwa komplety opon. Tak samo jak ktoś lubi sobie jeździć na narty. A jak ktoś robi do 10kkm rocznie normalnego użytkowania, to wielosezon powinien się sprawdzić. Tylko nie budżetowy wielosezon