Skocz do zawartości

kadajo

Moderatorzy
  • Liczba zawartości

    33159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    264

Ostatnia wygrana kadajo w dniu 6 Maja

Użytkownicy przyznają kadajo punkty reputacji!

Reputacja

18057 Excellent

O kadajo

  • Tytuł
    Lisan al Gaib
  • Urodziny 02/06/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

112880 wyświetleń profilu
  1. kadajo

    Film - co warto obejrzeć?

    To była zmutowana iguana: W sumie to to była bardziej jaszczurka niż dinozaur Aż sobie to chyba dziś obejrzę
  2. A o co dokładnie chodzi z tym błędem prowokacji. Za każdym razem jak to czytam to myślę ze chodzi o jakąś prowokacje na forum 🤣
  3. kadajo

    Senua's Saga Hellblade 2 - PC, XSX

    Chodziło mi o to właśnie ze TLOU to bardziej gra niż film. W HL jest odwrotnie. Ale to nie oznacza ze HL jest zły. TLOU sobie ogrywasz na spokojnie i odkrywasz świat jak i historie. HL to taka super imersyjna opowieść. Uwielbiam takiego doświadczenia bo jest tego bardzo mało na rynku.
  4. kadajo

    Senua's Saga Hellblade 2 - PC, XSX

    @lpcl Niefortunnie z tym stwierdzeniem "nie rozumiesz" wybacz Ale TLOU to zwykła gra, nie jest nawet zbliżona narracyjnie the HL 1 czy 2. Dlaczego, właśnie są tak zrobione ze nie zakłócają zbytnio narracji a są częścią GP. To jest tylko kwestia ze tobie te dysproporcje nie odpowiadają. Ale mowie ci zwróć uwagę ze narracja tej gry dzięki temu jest znacznie lepsza i bardziej spójna bo nie wyrywa cie z niej GP w klasyczna tego słowa znaczeniu. To jest plus. Ja rozumiem zarzuty do tej gry, ale nie rozumiem dlaczego osoby te nie widza dlaczego to zostało tak zrobione i ze nie dało się tego zrobić inaczej nie krzywdząc samej narracji. Wtedy byłoby więcej GP ale historia nie miała by takiego odcisku na nas, graczach. Tutaj mamy GP który jest wręcz interaktywnymi cutscenkami a nie w koło powtarzanym zastawem ciosów jak w klasycznych gach. Nie grałem jeszcze w te cześć wiec ciężko mi się odnieść ale w 1 GP jeszcze mocno się rysował i wybijał trochę z tej imersji narracyjno filmowej, pomimo ze dla mnie był fajny. Tutaj rozumiem ze chcieli pójść o krok dalej aby połączyć jedno i drugie. Zyskała na tym imersja, stracił GP. To było myślę nieuniknione. Z dwojga złego moim zdaniem developerzy podjęli właściwą decyzje bo może stworzyli GP slaby tytuł ale wszytko inne stoi na ultra wysokim poziomie, wręcz niespotykanym w grach. I To jest właśnie silą tego tytułu i tym co go tak wyróżnia od reszty.
  5. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    2 slotowy RTX 5090 na wentylatorach, to niemożliwe
  6. kadajo

    Senua's Saga Hellblade 2 - PC, XSX

    Bo nie rozumiesz założenia gry narracyjnej jaka jest HL II, gry tekstowe z tego co pamiętam nadal są tworzone nawet dziś bo ludzie lubią w to grać. Po prostu próbujesz na sile szukać wad w gatunku który z założenia ma ubogi GP bo nie to w nim jest najważniejsze. W twoim przypadku jeszcze bardziej to dziwi skoro grałeś w część 1 i powinieneś był wiedzieć czego się spodziewać. Nie da się dopowiedzieć mocnej historii i przeżyć jej w ten sposób jaki mamy w HL II jakbyś miał klasyczny GP i inne rozwiązania, taki tytuł bardziej się ogląda niż gra, taka jest natura tego gatunku, im bardziej będzie skomplikowany i rozbudowany GP, im będzie dłuższy tym bardziej będzie cie wyrywał z imersji opowiadanej historii. Developerzy doskonale wiedzieli co robią i co chcą stworzyć. Wystarczy zobaczyć na co narzeka się w takim Heavy Rain czy podobnych grach aby zrozumieć dlaczego HL II jest taki jest. W tych grach najważniejsza jest historia, kinowa wręcz narracja i minimalny GP. Taki tytuł wbrew pozorom jest zrobić naprawdę trudno, znaleźć balans dla GP który nie będzie zakłócał "flow" samej narracji i historii. Większość zarzutów wobec tej gry wychodzi od osób które maja w dupie cutscenki, w dupie ta historie i wszytko inne. Oni "chcieli grac w grę" a tu się okazuje ze samego GP jest mało bo to nie Assasin's Creed.
  7. kadajo

    Senua's Saga Hellblade 2 - PC, XSX

    Kiedyś były gry ktore w 95% składały się z tekstu i komend, i jakoś nikt nie ma problemu żeby dziś nadal nazywać je grami. Naprawdę nie rozumiem tego bólu dupy o tego HL II. Wyjdźcie trochę po za szablon nie wszytko wszędzie musi być takie same.
  8. kadajo

    Film - co warto obejrzeć?

    Do tej Godzilli z 98" mam sentyment, tandeta ale wracam do niej co jakiś czas bo lubię takie widowisko
  9. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    Rozumiem. Na tych twoich screenach DLAA wygląda praktycznie tak samo jak DSR a wydajność ma 3x wiekszą :E
  10. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    No wygląda niby ok, ale to w ruchu jeszcze by trzeba zobaczyć, Jak masz kiepski wzrok to jak ci przeszkadza rozmycie TAA.
  11. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    Nie rozumiem za bardzo, o co ci chodzi. Widać ewidentnie ze gra bez AA ma duże problemy z wyświetlaniem roślinności tak jak pisałem. Program musi mieć własne techniki AA, bo nie każdy ma kartę NV, nie każdy wie co to jest DLDSR czy DSR a ty piszesz jakby to była opcja do walczenia z poziomu gry. Zresztą zrób sobie test, założę się, że nawet z DLDSR bez AA nadal będą problemy. Tutaj najlepszą robotę robią skalery DLAA/FSR i XeSS. Ale twórcy tej gry, tworząc ja nie mieli dostępu do takich technologi to musieli użyć czegoś innego.
  12. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    Jak to nic nie psuje, ta gra bez AA wygląda jak kupa.
  13. kadajo

    NVIDIA RTX 50x0

    Gry z wymuszonym TAA zazwyczaj są tak zaprojektowane. Jego wymuszone wyłączenie powodowałoby masę artefaktów na drobnych elementach jak rośliny, liście i inne tego typu rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...