Skocz do zawartości

kadajo

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    13821
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

58 Excellent

O kadajo

  • Tytuł
    Faster Than Light jump successful
  • Urodziny 06.02.1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

38648 wyświetleń profilu
  1. Czyli ogólnie nie ma co sobie zawracać głowy 10bit i HMDI 2.1
  2. Na pewno więcej widzę różnicy miedzy ustawieniem chromy 4:2:2 4:2:0 do 4:4:4 bo przejścia tonalne tylko w tym ostatnim są prawidłowe.
  3. A potrzebne jest 10 bit ? Pytam bo nie jestem pewien czy faktycznie ta głębia jest wykorzystywana w grach czy filmach.
  4. kadajo

    Cyberpunk 2077

    Co ma wspólnego TLOU2 z CP2007 prócz tego że obydwie to gry ? Nic. Więc co tu porównywać. Artystycznie obydwie gry wyglądają świetnie, pomimo ze to całkowicie rożne klimaty. Technicznie zapewne CP2077 będzie wyglądał lepiej bo będzie na PC ale na razie porównać można tylko filmiki nieskończonej gry ze skończoną.
  5. kadajo

    Cyberpunk 2077

    No wiec zgodzisz się ze trzeba rozróżniać obraz techniczny od artystycznego tak ? I paradoksalnie to własnie czysto techniczny obraz jest najnudniejszy bo od taki obrazek niczym się nie wyróżniający. Co z tego ze czysty jak dupa niemowlaka i ostry jak żyleta. W fotografii produktowej chodzi o to żeby tak obiekt pokazać. To nie jest artystyczna praca. A gra nią jest. Ale właśnie po to możesz w niej te efekty wyłączyć jak ci przeszkadza ale jak tak zaczniesz cały ten post procesing wyłączać to odbierzesz obrazowi własnie ten klimat i zostanie taki czysty nudny render. Sztukę trzeba zrozumieć, tez kiedyś uważałem ze najlepiej to żeby wszytko było idealnie czyste i ostre jak brzytwa.
  6. To było więcej niż pewne ze te "HDMI 2.1" w TV z zeszłego roku to pic na wodę fotomontaż. Mówiłem wam ze będą jaja bo standard nie do końca ogarnięty i nie ma urządzeń które to wykorzystają.
  7. Juz widzę te gry na konsolach w 120 fps https://www.gram.pl/news/2020/08/11/resident-evil-village-plynnosc-ps5-xsx-plotka-capcom.shtml "...dziś w sieci pojawiły się nieoficjalne informacje, według których najnowsza odsłona serii Resident Evil ma problem z utrzymaniem 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 1080p w wersji na konsolę PlayStation 5. Okazuje się, że deweloperzy nie mają problemu z uzyskaniem 60 klatek na sekundę w wersji na konsolę Xbox Series X i to przy rozdzielczości 4k."
  8. kadajo

    Cyberpunk 2077

    Jak efekt jest gówniano zrobiony to nie jest to jego wina. I kto powiedział ze gra ma przedstawiać świat tak jak widzi ludzkie oko ? Gra to forma sztuki artystycznej i każdy może sobie robić ja wizualnie jak chce. Tak samo jest własnie w fotografii, są artyści którzy potrafią w bardzo fajny sposób wykorzystać lens flare czy nawet abberacje. A to że ty tego nie widzisz/nie rozumiesz to nie jest ich wina. Proste.
  9. kadajo

    Cyberpunk 2077

    Czyli nadal nie rozumiesz. Co poradzę Jako ktoś kto pisze ze zajmuje się fotografia zawodowo spodziewałbym się ze rozróżniasz techniczne aspekty od artystycznych. Ale pewnie zdjęcia tez pod lupa oglądasz czy każdy piksel ostry Znam wielu takich, technicznie pozjadali wszystkie głowy ale artystycznie leżą i kwiczą
  10. kadajo

    Cyberpunk 2077

    To nie fotografia tylko gra komputerowa dziejąca się w futurystycznym świecie przyszłości, a w takich klimatach filmowych aberracja jest dodawana jako efekt artystyczny. Nie wiem czego tu nie rozumieć.
  11. No na 100% to chyba bym oślepł jakbym miał tak oglądać w normalnych warunkach.
  12. Dokładnie, to ze coś jest masterowane do 120cd/m2 nie znaczy ze nie można tego wyświetlić w 180cd/m2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...