Skocz do zawartości

SNC

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    3123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez SNC


  1. Najlepsza platformowko/strzelanka w dziecinnym stylu w jaka gralem. Ten typ gier mnie raczej nudzi (tak bylo nawet z Ratchetem na ps4) ale tutaj naprawde milo spedzony czas (15h bez szukania wszystkich znajdziek). Swietna grafika , bardzo fajnie zastosowane portale ktora tutaj wypadaja naturalnie a nie na sile, przyjemna rozrywka z roznorodna bronia, dobra narracja. Z wad to podczas gry natrafilem na kilka bugow (ale nie az tak czesto jak czytalem u niektorych) w stylu znikajaca reka, niedoczytany poziom ktore wymagaly restartu checkpointa. Nie do konca podeszly mi te poziomy z usuwaniem wirusow, te logiczne lepsze ale chyba tez troche za duzo ich wpakowali ale to tyle, generalnie swietna pozycja 9/10

    • Like 1
    • Upvote 2

  2. Gra bardzo wciagajaca i tak 3/4 gry bylo dla mnie na 9/10 ale koncowka zupelnie stracila klimat (ktory bardziej pasowal do Wolfensteina) i generalnie za duzo glupotek na sam koniec. Ostatecznie dalbym 8/10. Wciaz dobry resident wiec brawo capcom za trzymanie formy. Btw zamiast tego subtelnego rt lepiej jakby para poszla na lepszej jakosci tekstury i roslinnosc.


  3. Godzinę temu, Jaycob napisał:

    62% of all full PlayStation game sales were digital in 2020

    https://www.kitguru.net/gaming/mustafa-mahmoud/62-of-all-full-playstation-game-sales-were-digital-in-2020/

    A jak jest u was? Kupujecie pudełka czy częściej sięgacie po wersje cyfrowe?

    wiekszosc pudelka i sprzedaje, na crasha 4 sie zdecydowalem digital bo promka za 187zl ale szybko sobie przypomnialem ze platformowki dawno przestaly mnie wciagac ;d


  4. W dniu 12.02.2021 o 18:13, azgan napisał:

    Jeśli wierzyć w przecieki to premiera jednak w drugiej połowie roku 

    Premiera Gran Turismo 7 w drugiej połowie roku, twierdzi producent kierownic https://www.gry-online.pl/newsroom/premiera-gran-turismo-7-w-drugiej-polowie-roku-twierdzi-producent/z51f2e7

    juz to zdementowal fanatec ze tak naprawde nie ma zandej wiedzy na ten temat tylko tak zwany "educated guess" co nie zmienia faktu ze licze na gt7 pod koniec roku

    • Thanks 1

  5. Ostatniego hitmana w jakiego gralem to pierwsza czesc z 2000r, robilo to wrazenie w tamty czasie ale jakos sie nie wkrecilem. Dalem szanse 3 czesci rebootu i kurde zaskoczylem sie jak przyjemnie sie w to gra. Zrobili z tego troche taka przygodowke z roznymi scenariuszami ktore mozna przechodzic. Co do grafiki to ssr jest swietne ale tez widac ze to nie do konca gra aaa a wyglad postaci czy animacja odstaje. Przy okazji chyba kiedys w plusie byla 1 czesc a tu odrazu dostajemy jej upgrade graficzny i dokupilem 2 czesc wiec polecam jak ktos nie sprawdzal bo nie lubie skradanek bo warto dac szanse.8/10


  6. Dalem szanse choc gameplay'e wydawaly mi sie nudne + elementy horroru ktore tak wsumie srednio lubie ale nie zaluje. Jasne, przez te 50h grania byly momenty nudnawe ale jednoczenie byl tez syndrom wykonania jeszcze jednego zadania wiec generalnie wciagala. Grafika miejscami bliska fotorealizmu (choc bywaja tez gorsze momenty i slabsze tekstury) i jedna z lepszych w odchodzacej generacji (zwlaszcza modele twarzy na cutscenkach rewelacyjne). Dodatkowo praktycznie nie spotkalem zandych bugow choc od premiery minelo juz troche czasu wiec nie wiem jak to wygladalo rok temu ale po graniu w Valhalle niezly kontrast ;d Fabula, lore totalnie unikatowe, pomyslowe i naprawde bylem ciekaw jak to sie wszystko rozwinie. Sam koniec mnie troche rozczarowal ale jednak jestem bardzo pozytywnie zaskaczony ta gra i polecam. 8.5/10

    • Like 2

  7. Na moim ps5 przeszedlem na razie Miles morales, Demon souls i Valhalle, wszystkie te gry wygladaja bardzo dobrze i chodza plynnie. Teraz pykam w wrc9 i batlefield 5 i mam maly problem. Korzystam z zalecen Vincenta z hdtv dla ustawien lg cx z ps5 i te gry wygladaja zdecydowanie za ciemno. Mial ktos problem z ustawieniami jasnosci z hdr ?


  8. 14 godzin temu, eagle napisał:

    Te 4k w trybie 60fps jest bardzo rzadko.

    prawie nigdy nie ma ale skalowanie rozdzielsczosci jest bardzo dobre i obraz ostry (porownywalem z trybem 4k 30fps ktory zostal dodany w patchu, milo ze strony ubi ze dali wybor ale tryb totalnie bezsensu przy dynamicznym 4k 60)


  9. Przeszedlem, na plus grafika na ps5 naprawde ladna, 60fps i dynamiczne 4k dobrze sie prawuje, grafika jest ostra a klatki stabilne (wyjatek Jorvik). Glowna postac bardzo dobra i latwa do polubienia, 9 wieczna Europa i Wikingowie bardzo mi podeszly. Swiat jest duzy i jak ktos jeszcze nie jest zmeczony sandboxami to naprawde jest co robic. Na minus duzo bugow, wiecej nie w poprzednich dwoch czesciach. Przesadzony czas wymagany do przejscia gry (mi glowna fabula zajela 66 godzin), przymusowe podbijanie mapy gdzie co chwile dostaje sie quest na pare godzin malo lub wcale nie powiazany z glowna osia fabularna. Lepszym rozwiazaniem byloby wrzucenie ich jako misje poboczne bo wtedy to by byly calkiem przyzwoite poboczne a tak to przewaznie nijaka glowna. Troche sie nie dziwie ze wiekszosc ludzi odpuszczalo i glowna fabule na playstation przeszlo 9% a podbila cala Anglie 8%. Przy tym wymuszeniu podbijania mapy i tak zdazaly sie momenty ze brakowalo levelow. Glowna fabula to tam bylo pomyslu na moze kilkanascie godzin zabawy. Ostatecznie mialem troche czasu i mi to az tak bardzo nie przeszkadzalo, gre oceniam na 8/10 i dla mie to najlepszy Assasins z tych 3 ostatnich.


  10. na ps5 w trybie kompatybilnosci z ps4 pro wyglada bidnie, cos ala dobrze graficznie zrobiona gra vr, bardzo rozmazana do tego jak doszedlem do etapu samochodu w miescie to napewno byly spadki animacji (w miejscu gdzie nie bylo nawet jednego npc ;d), ja sobie czekam na patche pod nextgeny i optymalizacje i powroce pewnie za pol roku ;d


  11. Przeszedlem po 31 godzinach. Nigdy nie gralem w zadne dark soulsy, bloodborny, sekiro czy tym bardziej oryginal demon souls na ps3. Generalnie nie lubie przesadnie trudnych gier a juz brak czekpointow jest dla mnie raczej dealbrekerem dalem jednak szanse ze wzgledu glownie na grafike i to ze jest to tytul startowy ps5 i... nie zaluje ;) Naprawde milo spedzony czas, cos innego (zwlaszcza ze jestem swiezy w temacie tego typu gier), biorac pod uwage ze to wyszlo w 2009 to  duzo bardzo oryginalnych rozwiazan. Co mi sie podobalo to napewno swietna grafika (zwlaszcza poronwujac np. do dark souls 3 na ps4 pro i biorac pod uwage ze bluepoint to relatywnie male studio ponizej 100 osob), swietnie wykorzytana teselacja, modele przeciwnikow/bossow bardzo szczegolowe, nie skapiono poligonow. Do tego w trybie perfromance znakomicie trzyma 60 (chyba tylko jedno miejsce w 3-1 kojarze ze drop fps ale tuz po loadingu lokacji) i bardzo szybkie wczytywanie lokacji czy po smierci. Napewno wciaga rozwijanie postaci, jej statystyk, upgrade broni, kolejne podchodzenie do przegranej lokacji tym razem silniejszym sprawia frajde. Przyznam sie ze gralem dla ulatwienia magiem(tak, firestorm jest op na bossow ;d) i czytalem opisy jakich przedmiotow i zaklec potrzebuje zeby byc mocnym. I np. uwolnienie czarownicy bardzo zabawnie rozwiazanie ale nie ma szans zebym na to wpadl bez opisu choc szanuje takie ukryte sekrety. Bossowie ktore sprawialy mi problemy(np. Fool Idol odporny na magie) powodowaly przyplyw adrenaliny a ich pokonanie dawalo satysfakcje. To co mi sie mniej podoba to juz bardziej zarzuty do oryginalu czyli fabula szczatkowa, brak jakiejs wiekszej narracji (z tego co wiem to juz w takim Sekiro From Software poprawil ten aspekt), glowna postac niema jak za dawnych rpogowych czasow. Zaskoczony bylem tez relatywnie mala iloscia przedmiotow np. dla maga stroj poczatkowy nosi sie praktycznie caly czas, wiecej nastawienia jest na upgrade broni a tez niezwykle ciezko upgradowac np. taki Kris Blade (np. wymagana pure black tendencja itd tez raczej bez opisu nie do wpadniecia ewentualnie spedzenia multum godzin i bawienia sie z gra). Wydaje mi sie ze tez bardziej subtelna powinna byc wizualizacja bycia w postaci ducha bo psuje troche obraz znakomitej przeciez grafiki. Brakowalo mi w ustawieniach przyblizenia kamery. Generalnie preferowal bym tez czestrze checkpointy i dluzsze lokacje choc cale szczescie ze w duzej czesci sa jakies skroty, nie trzeba ponownie zbierac kluczy czy tez jak w ostatniej zabity smok czy czerwone fantomy nie pojawiaja sie ponownie. Czy po przejsciu DS R bede teraz gral w inne gry from software? Po zobaczeniu jak prezentuje sie dark souls 3 raczej sobie podaruje ale byc moze dam szanse Elden Ring jezeli tez bedzie bardziej rpg niz zrecznosciowe. Daje Demon Souls Remake 8.5/10, bardzo fajna gra.


  12. 16 minut temu, bleidd napisał:

    Jak ktoś nie widział skąd Teraflopsy Ampere się biorą to może i śmieszkował, co nie zmienia faktu że na tle XOX i PS4 Pro, moc PS5 nie jest szczególnie imponująca. Gdyby nie było tej generacji pośredniej nowe konsole robiłyby większe wow, a tak to nawet nie jest 2x względem XOX.

    moze w teraflopsach nie jest 2x wzgledem xox ale gpu ps5 jest ok 2x wydajniejsze od gpu xox (czyli okolice rx580) nie wspominajac ze ma wiecej ramu i przepasci jaka dzieli miedzy cpu i hdd i  wychodzi to w praktyce bo valhalla chodzi na xox w gorszych detalach, nizszej rozdzielczosci 30fps (do tego srednio trzyma te 30)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...