Skocz do zawartości

SNC

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    3123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez SNC


  1. Obie konsole trzymaja 60 bardzo dobrze z okazjonalnymi dropami pojedynczej klatki, obie wersje dynamiczne 4k, xsx najnizej spada do 1440p a ps5 troche lepiej bo do 1620p ale Nxgamer mowi ze mozliwwe ze sa i takie sceny na ps5 tyle ze jeszcze ich nie znalazl. Screan tearing na xsx, na ps5 tesselacja lekko zabugowana. Czasy niemal identyczne (bardzo mala przewaga ps5). Generalnie bardzo podobne werjse. Nawet ja jestem zdziwiony ze jest az tak blisko albo nawet w druga strone ;d


  2. 3 minuty temu, Gronek31 napisał:

    Nawiązując do Spider-Mana(no i pewnie też innych gier chodzących na takiej zasadzie) to tak się zastanawiałem dlaczego oni nie dali jeszcze jednej opcji do wyboru w ustawieniach. W sensie jest tryb RT+30fps i tryb bez RT+60fps ale obydwa te ryby chodzą na up skalowanym do 4K 1440p a jakby tak dało się zrobić tryb bez RT+30fps i natywne 4K, czy jednak coś takiego nie ma prawa bytu? Bo sam RT chyba zżera tyle mocy co by zżerało natywne 4K.

    rt tryb chodzi w natywnym 4k a performance upscaling ale nie z 1440p tylko wyzszych rozdzielczosci


  3. Wedlug analizy df dmc na xsx ma lekka przewage w trybie 4k 60, ps5 ma przewage w trybie performance, w trybie rt performacne xsx ma przewage a w trybie rt quality blisko remisu. PS5 ma tez nieznacznie szybsze czasy ladowania. Tyle odnosnie "przepasci" miedzy tymi konsolami ;) NIe mowie ze zawsze bedzie az tak blisko ale widac ze konsole sa blisko siebie jak nigdy wczesniej.


  4. Jakosc grafiki ta sama na obu konsolach

    - tryb 4k 60 lekka przewaga xsx

    - tryb performance przewaga ps5

    - tryb rt perfomance przewaga xsx

    -tryb rt quality blisko remisu

    - czasy ladowania nieznacznie szybsze na ps5 (2s vs 3s)

    generalnie bardzo blisko siebie sa konsole (df nawet zaskoczone ze roznica mniejsza niz wynika ze specyfikacji)


  5. 8 minut temu, Camil666 napisał:

    Z klipu powyżej IMO najważniejsza informacja to daty:
     

     

    Z recenzji DF kojarzę, że po podpięciu monitora 1440p w opcjach konsoli była dostępna tylko rozdzielczość 1080p, 4k była wyszarzona. Wygląda więc na to, że będzie upscaling.

    Tak jak na ps4pro to zalezy od monitora 1440 czy bedzie opcja 4k bo niektore potrafia przyjmowac 4k i downscalowac choc nie wiem jaka jest tego jakos


  6. 2 minuty temu, 3143k4r2 napisał:

    Panowie takie pytanie. PS5 zamówione w przedsprzedaży. Zastanawiam się nad nabyciem drogą kupna tv, który sprosta 4k 120fps. Na oku mam Samsung QLED QE55Q70TAT - 2999 lub Sony KD-55XH9096 za 3500, Nurtuje mnie jednak fakt iz wole grać na monitorze. Aktualny monitor ma 1440p 165hz i 27". Poki co PS5 nie obsluguje 1440p wiec zostaje granie w FHD w 120fps. Zastanawiam sie nad kilkoma rzeczami.

    1. Kupi ktorys z TV badz jakis inny i po prostu na nim grac. Zapomniec o przyzwyczajeniach z PC i graniu przy biurku.

    2. Poczekac z zakupem i zobaczyc czy sony jednak nie wrzuci trybu 1440p i wtedy moj monitor sie sprawdzi. Chociaz i tak brak HDR i szczerze watpie w taki rozwoj wypadkow

    3. Poczekac troche i kupic monitor 4K z hdmi 2.1H HDR i innymi wodotryskami ktore maja sie pojawic  na przelomie roku . Ale cena rzedu 2500 bardziej sklania do zakupu TV

    4. KUpic monitor 4K 60hz z hdr i nie przejmowac sie brakiem 100-120hz bo pewnie dlugo nie zobaczymy gry ktora bedzie chodzila z taka iloscia klatek z wlaczonymi wszelkimi wodotrskami

     

    Z gory dziękuje za porady :D

     

    mysle ze niestety ale 1440p nie jest jakos bardzo prawdopodbne, 120hz nie jest bardzo istotne bo tylko nieliczne gry beda mialy support dla 120fps (na te chwile dirt5)


  7. 26 minut temu, Gronek31 napisał:

    Tak sobie z nudów przeglądam ceny gier na PS4 i PS5 i zaczynam się zastanawiać WTF🤨

    Ceny na X-kom

    Miles Morales na PS4 245zł.....Miles Morales na PS5 259zł

    nawet na pudełku jest napisane "PS5 update available"😆 https://www.x-kom.pl/p/598664-gra-na-playstation-4-playstation-marvels-spider-man-miles-morales.html

    Call of Duty: Black Ops Cold War PS4 309zł.....Call of Duty: Black Ops Cold War PS5 329zł

    Tylko teraz pytanie po co kupować nawet te 14-20 zł drożej grę jak można odpalić wersję PS4 na PS5 w takich samych parametrach🤔 Czy jest coś czego nie wiem?

    brak napisu na pudelku ps5 i problemy ze sprzedaza po przejsciu 😁 ja osobiscie Miles'a kupilem w wersji ps4


  8. 1 godzinę temu, cincin27 napisał:

    Tweet pracownika PlayStation z Indii, z pewnością obiektywny jak i ten artykuł.

    Yoshida to byly szef Sony ;) on tylko cytowal artykul wiec ciezko mowic o obiektywizmie jego tweeta a co do obiektywnosci artykuly to powiem tak, ogladalem kilka review i faktycznie przewaznie pozytywniejsza opinia niz o starcie xsx (choc ta tez raczej pozytywna) dzieki dualsensowi(Astro zrobil robote), rt w Miles Moralesie oraz nadchodzacemu Demon Souls.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...