Skocz do zawartości

SolekBT

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    3878
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez SolekBT


  1. Ostatnio skacząc po YT trafiłem na kolesia o pseudonimie Medium, puki co wydał jednego nielegala (jak dla mnie płyta lepsza niż 80% tego co wychodzi w mainstreamie) Poniżej daję linki do 2 przykładowych kawałków bo niema na YT zbyt wiele wrzuconych

    http://www.youtube.com/watch?v=vIJkz2A5ogw

    http://www.youtube.com/watch?v=ZKX9LPzKg14

     

    Płytę można pobrać z:

    http://rapidshare.com/files/140100416/Medi...yczny.part1.rar

    http://rapidshare.com/files/140100498/Medi...yczny.part2.rar

     

    dlugo szukalem, dziex za linke :thumbup:


  2. Na dole z tylu widac po bokach chyba rdze ? Czy mi sie wydaje ?

     

    po zdjeciach to sie mozna doszukiwac...

     

    w koncu auto ma 20 lat,po zdjeciach wyglada niezle, ale na zywo moze byc odwrotnie


  3. Czy idiotyzm, filmik nie miał nieść żadnej treści edukacyjnej, zrobiony for fun. Rozumiem gdyby były tam jakieś nie wiadomo jakie szaleństwa na drodze, gdzie są inni uczestnicy ruchu, a tak? Nie stwarzał żadnego zagrożenia, nic nie zostało zniszczone, więc dlaczego od razu idiotyzm?

     

    Co do kredensika, on tylko tak ładnie na tym filmiku się prezentuje :) (magia kina)

     

     

    szkoda samochodu, nic wiecej


  4. Witam Panowie.

     

    Jestem świezo po (juz lekko uklepany) po zakupie Homoxymoronomatury (ha! bez błedu napisalem), nie będe pisał recenzji bo nie nadaje się do tego zupełnie :E. Zwracam się tylko do was z pytaniem/prośbą. Czy wiecie skąd można zdobyć wersje instrumentalną tej płyty? scieżkę dzwiekową o podobnym klimacie? Bo powiem szczerze, płyta jest genialna dla mnie :D

     

    plyta dobra, jak chcesz to ostaram sie wstawic instrumentala na RS, ale to raczej pod wieczor :Up_to_s:


  5. Zainstaluj demko i sprawdź :F Btw. twój avatar to nie jest z jakiegoś tuningowanego golfa czy polo? :P

     

    mam pelna wersje od okolo roku czasu, ale zawsze gralem na kierze.

     

    a od golfow to sie od*** bo sam takim jezdze :E

×
×
  • Dodaj nową pozycję...