Skocz do zawartości

duniek

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    10910
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana duniek w dniu 22 Stycznia

Użytkownicy przyznają duniek punkty reputacji!

Reputacja

527 Excellent

O duniek

  • Tytuł
    Kraków

Contact Methods

  • Website URL
    http://bb
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

124550 wyświetleń profilu
  1. jakby wyswietlało to bys tematu nie zakładał, sproboj jeszcze dvi/dvi/hdmi podlaczyc
  2. duniek

    Mining [kopanie] GPU

    no tak eip1559 jest zaplanowany na lipiec, niestety dostawy są dopiero na czerwiec tych innosiliconow a chinczycy i co zaplacą wiecej (o wiele) to pewnie maja szanse dostac je wczesniej
  3. przejsciowka z displayport musi byc aktywna
  4. duniek

    Mining [kopanie] GPU

    czemu trudnosc rosnie czyli wydobycie spada? bo chinczycy kopią od kilkunastu dni a moze i dluzej na asicach 2000mhash @ 2500W koszt tego asica to 21500 euro, zeby uzyskac taka moc wydobycia trzeba by miec 33 sztuki 3060ti/3070 co przelozyloby sie na pobor pradu minimum 4kw, czyli 60% wiecej juz nie mowie o tym ze 33 sztuki gpu to praktycznie 3 koparki po 11 kart ktore zajmują 10x wiecej miejsca niz jeden asic eip1559 moze wprowadzic blokade asicow ale tego nie wiadomo
  5. zdalem sobie sprawe teraz ze nigdy nie mialem nowej klawiaury, zawsze jakies uzywki ale juz jest
  6. Panowie i Panie -Dramat szukam takiej samej nowej klawiatury albo alternatywy - nie lubie zmieniac wiec jak gdzies znajde odrazu chyba 3-4 wezme no chyba ze ktos naprawia takie rzeczy to dajcie znac gdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...