Skocz do zawartości

staffer

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    15771
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

2 obserwujących

O staffer

  • Tytuł
    na żywo jestem brzydszy i nie noszę peleryny
  • Urodziny 30.06.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://127.0.0.1
  • ICQ
    IQ? z 60 bendzie
  1. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Ja np. mam teraz odnowione speedline'y 16 od Hondy. Kowadła, ale prezentują się ok. I, ponieważ są od wersji "Sport", to ET dopasowane pod budę. Poprzednie 15 wyglądały biednie, bo były z 1-1.5 cm schowane..
  2. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Jest spora szansa na krzywe. Jak kupisz oryginalne, kowadlaste OEMy to po prostowaniu masz felgi na lata.
  3. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Po "Basiowemu": "Wyskoczyło okno, pisało cośtam error i teraz mi nie działa!" "A co dokładnie tam było napisane?" "Nie wiem, nie czytałam"
  4. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    dysk i RAM pewnie, proca niekoniecznie. Ja patrzę przez pryzmat tego, że sobie i znajomym mogę z łatwością wymienić..
  5. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Jest SAP i jest SAP. U nas, ze względu na centralne serwery, to one są spowalniaczem, nie stacje klienckie..
  6. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Ja składałem znajomemu zestaw na Ryżym 2200G. Tego szybszego intelowskiego 1 wątku i tak nie zobaczysz w takich zastosowaniach w jakich opisujesz. Już lepiej dać dysk NVME. Ogólnie w pracy mamy bardzo dużo Delli SFF z serii 30x0, przykładowo: https://dell24.pl/p/11464/Komputer-DELL-Optiplex-3070-SFF-i3-9100-4GB-1TB-DVD-W10Pro-3YBWOS Ten model jest słaby bo RAMu mało i HDD, ale dałem poglądowo. Obecne Delle mają zasilacze certyfikowane na 80PLUS Platinum Super, tylko teraz to oznacza 6 pełnych rdzeni. I3 do biurowej pracy spokojnie styka. Wyrzucanie kasy IMO. U nas też tak robią i przykro mi jak patrzę jak taki sprzęt się marnuje..
  7. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Nakręcacie tylko gównoburzę i zwiększacie mi ilość postów ignorowanych przeze mnie ludzi. Z mojego punktu widzenia rozwalacie temat
  8. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Pentium jakie opony i DOT na nich? Z czystej ciekawości..
  9. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Niech ktoś to porówna do muchy w powiększeniu... Skąd oni brali "inspirację"? IMO powinni, ponieważ SKP sprawdza stan techniczny pojazdu. Ewentualnie mogą Ciebie skosić (albo sam zaproponuj, jeśli będą się rzucać), że mają sprawdzić zamontowanie haka i potraktować to jako pierwsze sprawdzenie.
  10. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Masz na myśli K20XX z pierwszych lat produkcji? Z tego co wiem to był problem przejściowy..
  11. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Terenówki pod Australię mają inne chłodnice niż na rynek europejski. Więc biorą jakieś poprawki na warunki/rynek użytkowania
  12. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Jak nie masz czujnika temperatury oleju to zależy jak mocno depczesz przy tym gaz. 4k z nogą mocno w podłodze a 4k z lekkim naciśnięciem pedału gazu to 2 skrajnie różne warunki pracy. Ten 2 nazwałbym dosyć komfortowym, o ile to nie jest jakieś direct injection z niskimi obrotami.. @DannyKay Pozycjonowanie rynku. Dacia to ciągle Dacia, Renault to Renault a Mercedes to Mercedes. A silnik współdzielą
  13. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Upoważnienie powinno na 95% załatwić temat. Pozostałe 5% to nieziemska inwencja panienki z okienka
  14. staffer

    Motoryzacyjna Blabla

    Robienie założeń odnośnie wytrzymałości auta po ćwierć tysiąca to raczej słaby prognostyk. jak byście rozebrali silnik, zrobili ogląd panewek, cylindrów i ścianek przed butowaniem i po to wtedy można cokolwiek sądzić..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...