Skocz do zawartości

serwal4

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9540
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

55 Excellent

2 obserwujących

O serwal4

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

16763 wyświetleń profilu
  1. https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Auto-Bild-SUV-All-Season-Tyre-Test.htm Póki co w rozmiarze dla SUV'ów - ale najnowsze CrossClimate 2 (następca CC+) wypadły lepiej na suchej nawierzchni i śniegu, ale słabiej na mokrej (vs 005 Evo); Na dniach TyreReviews ma jeszcze udostępnić swój test wielosezonowych.
  2. @Dwumasa LUK'a: Do grande punto nie mam wyjścia, bo poza LUK'iem nikt nie robi do T-Jeta dwumasy (ASO to zapewne też LUK); Wpadła teraz od nich i zachowuje się ok, w VC też miałem i 0 problemów; Pytałem Właściciela serwisu, który ostatnio ogarnia Kropka, jak to z tym LUK'iem jest (bo sporo opinii na grupach, że nowe z wadą / luzem / itp.); Uznał, że na wszystkie montowane to było raptem parę reklamacji (krótko po zakupie); I mowa tu o serwisie, gdzie sporo tych 1.4 TJET nie zostaje z fabryczną mocą
  3. RS2 vs Krisalp HP3 (BF-Goodrich ale to bliźniak) 185/r15 w G-Punto (~290Nm): Odniosłem wrażenie, że na mokrym GP ma większe chęci nabierać prędkości; na tych BF-Goodrich; Ale to zapewne kwestia świeżości opony (RS2 z 2016, BF Z 2019) i stanu bieżnika (RS2 po założeniu ~5.5-6mm, BF dorwane prawie nowe ~7-7.5mm); 2x RS2 zostały na tyle i w zasadzie z obu opon jesteśmy zadowoleni; BF cichsze, ale zaś - nowsza i mniej spałowana opona Fotki RS2 nie zrobiłem, ale na 2020/2021 wpadły na przód BF-Goodrich, bo jak 10.2019 G-Punto wróciło mocniejsze do domu to po sezonie 19/20 RS2 z przodu nadawały się na śmietnik; "Same" zgubiły pojedyncze kostki bieżnika i się trochę... "przegrzały" Końcowo i tak już miały może 4mm bieżnika, więc trochę mało jak na zimówkę...
  4. @Switch https://blobs.continental-tires.com/www8/servlet/blob/3774898/0179a035e1d037d06240c06cf3a6648b/ts-870-test-result-tuev-sued-data.pdf https://www.opontest.pl/automotorsport/zimowe/2021/195-55-r16/ Niestety, tylko wersja non-P, w 225/45/r17 i 195/55/r16; Wersja TS870 praktycznie na podium z LM005 (wygrały w teście TUV, 2. miejsce za LM w teście AMS); Patrząc na bieżnik, sugerując się lekko inną mieszanką - zapewne wyjdą jeszcze lepiej na mokrym względem zwykłych 870;
×
×
  • Dodaj nową pozycję...