Skocz do zawartości

henryk nowak

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    2363
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

96 Excellent

2 obserwujących

O henryk nowak

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

4849 wyświetleń profilu
  1. Aż dziw bierze, że komuś chce się tak "dorabiać". Jakby ten czas poświęcił na uczciwą pracę, a nie cebulenie, to by na pewno zarobił więcej. Z metodą na "chorom curke" spotkałem się już na OLX, ale nawet nie odpisywałem, od razu blokowałem. Po co "chorej curce" telefon za 1500zł, XoX albo gitara za 3k Co do rozwiązań które podałeś, to przyznam, że oba mnie zadowalają. Nie jestem tylko pewny, czy jeśli odeślę na jego koszt, a on ich nie odbierze, to nie wrócą do mnie na mój koszt, ale to już spokojnie sprawdzę, póki co ich nawet nie wysłał. Dziękuję za wszelką pomoc, jakby pisał coś dziwnego to z pewnością napiszę na forum, aczkolwiek wydaje mi się, że już niczym nie powinien mnie zaskoczyć, poza tym najpewniej po prostu spełni się jeden z napisanych przez Ciebie scenariuszy
  2. Mam duży problem i zwracam się do Was o pomoc. Sprzedałem kolumny głośnikowe przez allegro i niestety dotarły do klienta uszkodzone. Na początku zaznaczę, że dzień przed dotarciem przesyłki prosiłem kupca o dokładne sprawdzenie głośników przy kurierze, poinstruowałem jak szybko i delikatnie otworzyć paczkę. Nic takiego nie miało miejsca. Głośniki były bardzo dobrze zapakowane, nie są uszkodzone wizualnie, z tego co dowiedziałem się od klienta, to się nawet nie porysowały. Dodam, że byłem tak pewny tego, że je dobrze zapakuję, że wysłałem je z założonymi maskownicami, maskownice z ramką z cieniutkiego drewna również są całe. Co ucierpiało? Głośniki wysokotonowe są wyrwane w obu kolumnach, odpadły magnesy, wyrwało cewki. Dostałem zdjęcia, widziałem na nich jedynie, że głośniki naprawdę wpadły do wnętrza kolumny, na oko nie jestem w stanie ocenić, czy faktycznie odpadły magnesy i czy wyrwało cewki. Dodatkowo paczka została rozerwana i wypadły z niej kable i kolce które były spakowane razem i faktycznie mogły wypaść. W jaki sposób to reklamować i jakie są szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji? O siebie się nie martwię, bo nawet jak pójdzie z tym do sądu, to się wybronię. Sposób wysyłki ustalałem z kupującym i nie miał zastrzeżeń, głośniki są wizualnie całe, czyli pakowanie było w porządku, a głośniki musiały odpaść od wstrząsów, może ktoś tym rzucał (około 45kg). W dodatku mam zdjęcia i filmik na którym widać kolumny i owe głośniki wysokotonowe, słychać jak grają itp. Chodzi o to, że nie chcę iść z klientem na wojnę i chciałbym rozwiązać to tak, żeby klient był w miarę zadowolony, bo o pełnym zadowoleniu w tym momencie nie ma już niestety mowy. Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...