
Mripper
Forumowicze-
Liczba zawartości
490 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Też uważam, że porównanie oprawy do D2R to jakiś niesmaczny żart... ale każdy może mieć swoje zdanie. Grafika w Diablo IV stoi na dobrym poziomie, choć oczywiście mogłaby być jeszcze lepsza, ale... to ma działać na byle ziemniaku(i działa), Blizzard zawsze szuka kompromisu aby nie obcinać sobie bazy graczy(klientów) w imię 8 cudu wizualnego; to co nam zaserwowali jest imo w pełni satysfakcjonujące.
-
A nie pisałeś na poprzedniej stronie, że grasz na niskich ustawieniach?
-
Trzeba? Żadnych. Przydaje się wiedzieć, ale to nie jest konieczność. Buildy Nekro oparte o skille krótkodystansowe są obecnie najmocniejsze i zużywają esencję(manę). A co obecnie ssie lub nie, jest bez znaczenia, wszak to początek gry zaledwie, a jak już zostało potwierdzone, później jest inaczej. Nie wspominając już, że grasz w najlepszym razie na 2 najniższym poziomie trudności.
-
Zabrakło kiedy niby? Przed chwilą zrobiliśmy Ashavę, poniżej 10 minut, a było nas zaledwie 9, z czego 4 Nekro. I generalnie nie ma nic wspólnego z klasami, ludzie nie znają mechaniki bossa więc padają jak muchy, przychodzą też tacy to co mają 15-20 lvl.... więc czasem bywa słabiej.
-
Build na minionki jest ok, ale prawdziwa jazda jest jak zrobisz solo build z odpowiednimi legendami, wszystkie warianty póki co, które próbowałem(blood, thorns, shadow) topią wszystko, wszędzie.
-
Nie napisałem nigdzie, że to jest normalne. Nikt w devie nie ocenia takich zagadnień pod kątem poboru prądu, a przynajmniej ja się jeszcze nigdy z tym nie spotkałem. Jesteś chyba jedynym, który na to zwrócił uwagę. Czy tak ma być, czy nie - dowiemy się po premierze.
-
Oczywiście, jest mnóstwo ludzi, którzy mają problemy. Jest też mnóstwo, którzy tych problemów nie mają. Jak to zwykle na etapie beta. Nie zmienia to faktu, że wymagania do premiery się nie zmienią, więc zapewne ogarną te problemy.
-
A teraz przeczytaj kilka wiadomości powyżej. Gra używa Direct Storage, zapcha cały dostępny VRAM. Na same tekstury wymaga tyle ile podają twórcy j/w. Czy "coś" jest skopane w tym zakresie czy nie, trudno ocenić w tej chwili. Wielu nie ma problemów z nimi, w tym np. ja.
-
To tylko alokacja... Minimalną ilość VRAM na dany poziom tekstur macie podany w ustawieniach gry... Średnie - 3 GB Wysokie - 8 GB Tak więc nawet wysokie spokojnie obleci 3080 10 GB.
-
Druid jest słaby w becie, bo jego kluczowa specjalizacja odblokowuje się dopiero w 2 akcie, więc tego zwyczajnie teraz nie ma. Technicznie gra korzysta z zasobów na maksimum(w pewnych granicach)... i bardzo dobrze; do tego udostępnia większość technologii dziś dostępnych, w tym Direct Storage, które pakuje do VRAM całkiem sporo, czasem na pograniczu maksimum dostępnego.
-
Nekro lvl 25 wbity, teraz Druid w toku. Nekro w samej becie ma chyba największą możliwą różnorodność buildów, niektóre kombinacje są naprawdę ciekawe. Technicznie do DIV nie mam żadnych zastrzeżeń na wszystkich platformach jakich testowałem działa idealnie. Ani razu mi się gra nie wywaliła w trakcie ponad 40 godzin zabawy, dodatkowo optymalizacja również bardzo dobra.
-
Jestem prawie pewien, że nawet bez ustawienia ilości kl/s, jak zrzucisz do paska to domyślnie ogranicza chyba do 15 kl/s i też jest obciążenie prawie żadne.
-
Ustawienia --> Grafika --> gdzieś w połowie listy
-
Kolejkę możesz mieć w tle przecież. Ustaw sobie jeszcze ilość klatek w tle na 1 i będziesz miał prawie 0 obciążanie/pobór prądu.
-
To jest drugi akt, więc nie w becie. To było oczywiste, w końcu dziś pewnie gra 3x tyle osób, co tydzień temu, serwery obciążone na maksa.