Skocz do zawartości

ernorator

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    910
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

97 Excellent

4 obserwujących

O ernorator

  • Tytuł
    Lubie jak patrzysz

Ostatnie wizyty

8200 wyświetleń profilu
  1. ernorator

    Rower jest wielce OK

    Korba to ultegra 8000 50/34, kaseta 11/32. Ten suport przy pierwszej okazji zmienię na tokena ninja, jeśli jeszcze będę miał okazję. Źle się wyraziłem, nie to, że nie widać optycznie uszkodzeń ramy, wsiadam na rower i lekko podstakuje swoje 95kg, nic nie wydaje dziwnych dźwięków, nic się dziwnie nie gnie. Mikrouszkodzenia są możliwe ale one nie powodowały by odkształcenia całości napędu o kilka mm. Nic to, pojadę do tego serwisu i zobaczę co powiedzą. Może to jakiś pierd.
  2. ernorator

    Rower jest wielce OK

    Problem z suportem i osadzeniem korby jest możliwy ale sam tego nie sprawdzę. Co do odkształceń ramy to jest z karbonu więc prędzej popęka niż się odkształci a nic takiego nie widać.
  3. ernorator

    Rower jest wielce OK

    Zmieniłem napęd w Focusie na 105 bez korby i z łańcuchem KMC X11EL, Jednak korba sram apex 2x10 nie działa super dobrze ze 105 2x11, owszem działa ale przerzutki muszą być ustawione perfekcyjnie bo jak coś jest pół obrotu klucza nie tam gdzie trzeba to chrobocze łańcuchem o przerzutkę. Patrzyłem też na firmy malujące ramy ale 99% oferuje kolory RAL czyli wyblakłe pastele a do tego większość nie ma żadnych opinii albo 3 projekty w portfolio, cena 350-450 za ramę alu. Ten pozostały 1% zaczyna się od 1200 za prosty projekt ;/ Natomiast spotkała mnie niemiła niespodzianka. Otóż mojego Scotta dałem do serwisu w październiku jak już przesiadłem się na trenażer, bo trochę bałem się grzebać przy karbonowej ramie i nie mam żadnego klucza dynamometrycznego. Dałem do serwisu przy sklepie, w którym był kupiony. Odbierając rower Pan z serwisu powiedział, że wszystko jest jak należy, wizualnie też było ok. Przejechałem się 100-200m do samochodu a w domu zawisł na ścianie, w trenażer wpięty był mój stary rower. Po zakupie focusa miał on docelowo trafić na trenażer, stary rower przeserwisowałem i wystawiłem na sprzedaż. Na te kilka dni jak zmieniałem napęd w focusie wpiąłem w trenażer Scotta i coś zaczęło mi pukać/trzeć. Po oględzinach okazało się, że prawe ramie korby trze o łańcuch w dolnej linii, w górnej ma ~1mm dystansu i ~1mm od koszyka przerzutki. Nie zwracałem na to uwagi odbierając rower bo nawet nie wiedziałem, że powinienem. Serwis przez telefon dał mi do zrozumienia, że 3 miesiące po usłudze to ja mogę ewentualnie nowy serwis zamówić a i ja tak średnio mam ochotę dawać im ponownie rower. Sam nic nie wymyśliłem, przestawiałem tylną przerzutkę na wszystkie sposoby ale bez zmian. Nie wyjmowałem tylko korby. Na kilku forach popytałem o dobry serwis w wawie i polecono mi serwis cozmo, zadzwoniłem i się umówiłem, że podjadę z rowerem w tym tygodniu to mi na miejscu spróbują przynajmniej powiedzieć co jest nie tak. dolna linia łańcucha górna kosz przerzutki tylna przerzutka wydaje się być prosta (linijka alu wepchnięta między zębatki dla odniesienia) tu już nie jest prosto ale w focusie 105 tylna wygląda identycznie ja jest nowa więc tak już jest linia łańcucha ramie korby też takie jak ma być Jedyny pomysł jaki mam to, że może źle jest zamontowana korba w suporcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...