-
Liczba zawartości
1015 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
364 ExcellentO slafec
-
Tytuł
Uzależniony od forum
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wszystkim (opłaconym?) content creatorom, dla których MR > VR. I nie wiem kogo tu winić, Metę czy Apple. Niestety cała branża, chyba z racji FOMO, idzie w tym kierunku. Rozwalają mnie takie tytuły "The Best MR Game So Far". Tak jest z każdą minigierką MR jaka się pojawia. Gość w filmiku chyba milion razy użyl "so cool" serio? Only 10$ xD Zabawa na 5 minut. Trochę drogo. Sam koncept MR mi się podoba i początkowo nawet byłem zainteresowany, ale 2 miesiące po premierze Q3 nadal nic mnie nie przekonuje, a na horyzoncie nie ma żadnej aplikacji/gry, która pokazywałaby sens istnienia MR. Chyba tylko Eleven Table Tennis na tym zyskuje (w końcu to symulator tenisa stołowego). Ale nadal uważam, że Meta robi dużo dobrego dla VR i standalone VR się mimo wszystko rozwija. Kwestii prywatności i zbierania danych (dobrze, że pytają o zgodę) nie komentuję, bo chyba każdy wie na co się pisze kupując sprzęt za którym stoi FB. Ciągle sponsorują gry AAA VR, mają masę uznanych studiów deweloperskich, a już nawet taki słaby Q2 ma przebłyski i daje radę uciągnąć gry wygalające ponadprzeciętnie. Q3 po zakupie wszystkich wymaganych akcesoriów wydaje się być świetnym sprzętem do wszystkiego. No ale jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego . Przy następnej generacji będzie już tylko lepiej. Czekam na Q4 z Micro OLED. Obecnie nie nie mam zamiaru kupować czegokolwiek z LCD.
-
Ja zamiast Q3 kupiłem PSVR2 i prędko nie planuję wydawać kolejnych 3k na nowe gogle. Zbyt mało gier wychodzi + nie podobają mi się decyzje i priorytety Mety odnośnie Q3.
-
Gość nie stosuje ani przecinków, ani spacji. ASW wykorzystywał ostatnio AC: Nexus - reprojekcja z 45 do 90 fps na Q3 (i chyba z 40 do 80 fps na Q2). Działało to bardzo dobrze. MR Rifts to oczywiście specjalny tryb MR. Doczytałem komentarze i robi się jeszcze ciekawiej "90hz native, no ASW. It will throttle to 72 in periods of intensity.Q2 is 72, also no ASW." P.S. Nie mogę się doczekać
-
Rozdziałka to nie wszystko, lepiej żeby dodatkową moc wykorzystali zapewniając więcej detali otoczenia, cienie, oświetlenie, tekstury wyższej jakości itd. Z reddita "Q3 has: 90hz native, no ASWMR Rifts. The rest we managed to make work on Q2. It is not that we compromised on the vision of anything to accommodate Q2." A na pytanie odnośnie usprawnień graficznych daje odpowiedź "We hear you. We will discuss it internally after we get through the launch and take a moment to breathe." W takich chwilach nie ogarniam po co wydali nowego Questa tak wcześnie. Przecież prawie każda gra na premierę nie wykorzystuje jego pełnej mocy. Niektórzy użytkownicy są tak zdesperowani, że kupują za 10 dolarów Quest Games Optimizer
-
God of War 2: Ragnarok
slafec odpowiedział SPYCHCIO → na temat → Sony Playstation, PS2, PS3, PS4, PSP, PSV
Dla mnie Returnal to wciąż najlepsza gra na PS5. Ale ten gatunek mi trochę zbrzydł po zalewie indyków (kilka poziomów, masa powtarzalnych przeciwników, szczątkowa fabuła i hej mamy grę). GOW Valhalla wygląda na rozwinięcie wyzwań z Muspelheimu i pewnie też nie będzie niczym odkrywczym. Mimo to jestem pozytywnie zaskoczony, bo nie spodziewałem się takiego prezentu od Sony na święta -
Premiera już za tydzień . Pierwsze wrażenia zwiastują hit. Tym tytułem Meta promuje Questa 3, ale najzabawniejsze jest to, że na premierę nie będzie łatki, która faktycznie pokazywałaby moc nowej generacji (na reddicie twórca potwierdził jedynie, że będzie natywne 90 fps, reszta bez zmian).
-
God of War 2: Ragnarok
slafec odpowiedział SPYCHCIO → na temat → Sony Playstation, PS2, PS3, PS4, PSP, PSV
TLOU roguelite, GOW roguelite. W Sony odkryli jak tanim kosztem zrobić grę/dodatek na (potencjalnie) setki godzin. Szkoda, że w momencie, gdy na rynku mamy przesyt gier z tego gatunku. "Za darmo" to pewnie sprawdzę.