Skocz do zawartości

Astral699

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    5643
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Astral699

  • Tytuł
    [Illusive World]
  • Urodziny 10.05.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    283002150
  1. Pytanie, czy da się coś zrobić żeby w tym laptopie "uruchomić" mobilny internet? Mama potrzebuje połączenia z netem, brak możliwości Wi-Fi. Czy można kupić adapter SD na microSD, kupić kartę mobilnego internetu od jakiegoś operatora ("na kartę") i po sprawie? https://allegro.pl/oferta/modem-3g-lenovo-medion-aero2-hsdpa-42-2mbit-s-6993592546 A może coś takiego?
  2. Zgłosiłem dziś skarge do UKE na Virgina. Mają interweniować. Szczęscie, nieszczęscie mam umowę bezterminową.
  3. Smieszne sytuacje się dzieją. Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru" Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd
  4. Słuchajcie zgłaszałem to w pierwszej kolejności oczywiście do Virgina. Wczoraj byłem w salonie PLUS i T-Mobile W pewnym sensie miało to sens bo: z PLUS migrowałem i myślałem, że to właśnie PLUS coś źle "przeportował" do Virgina, ale okazuje się, że nie. Z kolei T-Mobile też ręce umył, odpowiadając mi, że w ich sieci mój numer nigdy nie figurował i co oni niby mają mieć wspólnego z problemem? Tak czy siak, mija 7 dni od kiedy zaczęły się problemy. 7 dni od kiedy jestem w Virgin Mobile i czuję, że jestem w kropce bo nie wiem co dalej robić. Cierpliwość to nie jest moja mocna strona. Poza tym problem jest bardzo poważny, bo najbliższa rodzina (żona, rodzice) są w T-Mobile'u i nie mogą się do mnie dodzwonić. To nie jest sytuacja, którą mogę tolerować np przez kilka tygodni. W Virginie powiedzieli mi, że jest to ogólnopolska "awaria" i nie jestem jedynym który ma taki problem. Sęk w tym, że nie znalazłem nikogo poza mną w takiej sytuacji, z tym problemem. Czy znacie kogoś z Virgina i bylibyście w stanie potwierdzić, lub nie, opisany wyżej problem?
  5. Cześć Sprawa wygląda tak. Tydzień temu przeszedłem z Plus na kartę do Virgin Mobile na abonament przenosząc numer. Wszystko fajnie, w miarę szybko, ale jak to w życiu bywa nie obyło się bez niespodzianek. Przeniosłem numer z Plus do Virgina. Problem jest taki, że osoby z T-Mobile nie mogę się do mnie dodzwonić. "Nie ma takiego numeru". Problem zgłoszony do Virgina. 3 dni mijają i odnoszę wrażenie, że mają głęboko w du*** ten problem. Z każdej sieci (plus, play, orange) można się do mnie dodzwonić, jedynie z t-mobile jest problem. Co polecacie zrobić? Skarga, reklamacja, UKE?
  6. Ja potrzebuje pojemny powerbank koniecznie z szybkim ładowaniem. Zalezy mi na predkosci gdyż telefon bede ładował w trakcie uzytkowania. Wycieczki rowerowe, nawigacje z reguły 2-3 (endo, gmaps, strava) + wyswietlacz non stop włączony, a do tego czesto kiepski zasięg w lesie. To wszystko powoduje ze z 6-8SOT ta watość spada do 2-3h. Przy zwykłym ładowaniu w trakcie jazdy na rowerze szybciej by uciekało bateri, niz powerbank by nadążał ją ładować Musze dorwac kogos ze znajomych co maja powerbank na QC 3.0/USB 3.0 i zobaczyc jak to sie zgra z Mate 10 PRO
  7. A niech się skraca. Ja osobiście i tak częściej wymieniam telefon niż bateria w nim "padnie"
  8. Nieprecyzyjnie sformułowałem pytanie. Poprawione. Chodziło oczywiście o to czy power bank z QC 3.0 naładuje mi telefon mniej więcej tak samo szybko jak ten wyposażony w SuperCharge?
  9. Cześć Czy istnieje jakiś power bank 20000mAh do Huawei Mate 10 PRO wspierający szybkie ładowanie? Czy power bank z Quick Charge 3.0 naładuje ten telefon podobnie szybko do tego, który wspiera inną technologię szybkiego ładowania?
  10. Tak zrobię, chyba najrozsądniejsze rozwiązanie.
  11. Tak, dzięki. Pewnie będę szukał jakiejś alternatywy dla Plusa, "podsieci" wykorzystującej nadajniki tmobajla, orange lub play. Plus to najwiekszy jednak chłam jaki miałem.
  12. A co z Nju? Premiummobile, Otvarta itp?
  13. Siema Jeśli piszę w złym dziale to z góry przepraszam. Podobnych tematów było już pewnie nie mało, ale ten, wydaje mi się będzie nieco inny. Od początku. Jestem w sieci Plus mix na kartę (Plus Internet Bonus 30.72GB) Nigdy nie byłem i w dalszym ciągu nie jestem zadowolony z ich usług. Czas najwyższy przejść do innego operatora. Moje pytanie jest takie. 1. Czy opcję "na kartę" mają gorsze zaplecze technologiczne niż te abonamentowe? Mieszkam w warszawie, telefon Huawej Mate 10 PRO z pasmem B20 i ciągle mam problemy z zasięgiem internetu. Czy gdybym był na abonamencie mogło by być lepiej? 2. Moje wymagania: -Oferta bez telefonu -Abonament miesięczny max 25zł -Przenoszę numer -Potrzebuję min. 8GB internetu miesięcznie (dobry zasięg najważniejszy, prędkość drugorzędowa sprawa) Wiem, że są dziesiątki porównywarek ofert, ale gubię w natłoku informacji. Podałem Wam co mnie interesuje, co jest dla mnie najważniejsze. Gdzie polecacie się przenieść?
  14. Siema Od wczoraj pojawił się problem z klawiszem spacji w firefoxie/youtubie. Od zawsze jak filmik video był odtwarzany, nieważne, czy w trybie pełnoekranowym czy nie, naciśnięcie spacji powodowało jego pauzę lub wznowienie odtwarzania. Wczoraj, znikąd, coś się zepsuło. Klawisz spacji nic nie powoduje. Sprawdziłem na Chrome i jest ok, działa pauza/play spacją Jak zwykle, jak coś się złego dzieje to jest to firefox. Sprawdzałem na PC i lapku i 2 różnych wersjach firefoxa - ten sam problem Pomoże ktoś? Spacebar Pause/Play video (player focus required) K key Pause/Play video (doesn’t require focus) Co to znaczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...