Skocz do zawartości

Phoenix.

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    28504
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    62

Ostatnia wygrana Phoenix. w dniu 23 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Phoenix. punkty reputacji!

Reputacja

11120 Excellent

O Phoenix.

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @cichy45Nie testowalem bo ja ta gre przeszedlem normalnie z TAA bez dopalaczy, a jak bede przechodzil drugi raz to wlacze sobie FSR 3.0+FG na test. To z czym ktos gra to juz sztuka kompromisow i kazdy niech sobie gra z tym co mu sie podoba. Dla mnie obecnie idealna opcja jest miec ok 80fps-100fps Native plus FG bez DLSS. W takim Horizonie FW mam przedzial ok 150fps-180fps i jest ideolo.
  2. Prosze bardzo, oto twoj brak mydla z DLAA Ja mam swoje miejsce testowe i kazdy plik nowy sobie sprawdzam. Nie da sie w tej grze pominac tego mydla, na premiere grałem z DLSS i na poczatku mowie wtf jak blury wylaczone. Wylaczylem po czasie DLSS i jak reka odjal DLAA: TAA: Native FSR3 AA mniejsze rozmycie od DLAA. Na foto i tak to widac znacznie mniej niz podczas ruchu , foto z ekranu bez zadnego przyblizenia oczywiscie. Plik oczywiscie 3.7. W tej konrketnej grze wole jednak TAA i lekki shimering ale bede testowal jeszcze FSR 3.0 i FG AMD ale jak patrzylem wczoraj to shimmering podobny do TAA. Tez tego w tej grze nie widzialem ale gralem dawno po premierze FG, moze testowales stara wersje lub nie daj boze pierwsze wersje FG jak wyszlo w spiderku na premiere FG. FG tez posiada uaktualnienia pilkow jak DLSS jak cos.
  3. Gram w Horizona i nic takiego nie widze, jeszcze teraz spacjalnie wsadzilem glowe w monitor Bo jak czegos nie ma to sie nie widzi, proste. DLAA/DLSS rozmywa claly obraz wiec latwiej to zauwazyc Napisales bardzo ogolnikowo gry z widokiem za plecow, a ja odnosze sie do gry w ktora gram z FG czyli Horizona. Bardzo fajnie w TLOU sie trawka rozmywa co zreszta juz tu kiedys pokazywalem. To samo jest w Horizonie dlatego gram z TAA+FG bo uwazam ze TAA w tych portach Sony jest dosc dobrze zrobione i wole lekki shimmering niz rozmycie.
  4. To z ktorej wersji DLAA korzyatsz jak nie 3.7 ?? Bo w tej grze nie kazda wersja DLSS dziala jak trzeba, a testowalem juz kilka wersji i kazda rozmywa DLSS/DLAA.
  5. Nie przeszkadza mi cos czego nie widze i nie szukam pod lupa lub cos czego nie ma
  6. Wdg mnie FSR 3.0 jest bardziej dla mnie akceptowalnie niz DLSS 3.7 , wole lekki shimmering, ktory jest tez przy TAA niz rozmycie w ruchu. Czekam na implementacje FSR 3.1 bo tu ma byc mega postep w stosunku do FSR 2.2. DLAA tez rozmywa w ruchu, a sam enerator klatek dziala swietnie wiec posiadacze slabszych kart bez natywnego FG nvidia beda zadowoleni
  7. Phoenix.

    AMD NAVI

    AMD im starsze jak wino tym lepsze! PS: Jak duzy ??
  8. Phoenix.

    NVIDIA RTX 40x0

    Wyglada to zle i zaden RT nie sprawi, ze gra bedzie wygladac dobrze. Ja juz wole nie wlaczac takich starych gier, ktore dobrze zapamietalem bo jak patrze na to cos wyzej to jedyne co mi przychodzi do glowy to ale Takie starocie powinny byc zakopane na amen i nie powinno sie do nich wracac.
  9. Upscalera. Generator nie powoduje mydla Notki nie ma ale widac, ze podmienili pliki od FSR i Generatora https://steamdb.info/patchnotes/14139927/ Pierwsza impelmentacja jak sprawdzalem byla tragiczna, teraz jest cacy.
  10. Naprawili wlasnie latka dzialanie FS 3.0 i generatora klatek. Frametime teraz jak maselko i czuc realna plynnosc. No i FSR 3.0 nie mydli w ruchu jak DLSS. Mozna odpalac na kartach nvidia
  11. https://videocardz.com/driver/amd-radeon-software-adrenalin-24-4-1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...