Skocz do zawartości

GTM

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    1264
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

89 Excellent

1 obserwujący

O GTM

Ostatnie wizyty

14064 wyświetleń profilu
  1. GTM

    Evil West

    Popatrz na ten filmik poniżej, to jest oficjalny DevStream z tej gry i nawet u nich na początku misji kiedy pojawiają się pierwszy raz przeciwnicy gra się się ścina (od 2:35 przez jakieś pół minuty) to jest właśnie to doczytywanie shaderów i nic z tym nie zrobisz, ale potem gra działa już płynnie i dokładnie tak samo jest u mnie.
  2. GTM

    Evil West

    Po pierwsze nie ustawiaj skalowania obrazu na 120% bo wiadomo że to zabija wydajność, od tego żeby obraz w tej grze był ostrzejszy jest odpowiednia opcja w menu która nazywa się "AMD CAS", pomimo nazwy działa dobrze na kartach Nvidii, na standardowym ustawianiu "0.7" obraz jest bardzo ostry, powiedziałbym nawet że przeostrzony i traci swoją plastyczność, ja gram na ustawieniu "0.4" i jest perfekt. Po drugie gra działa na unreal engine 4 a na tym silniku z tego co wiem jest jakiś problem z doczytywaniem shaderów, to samo było w Shadow Warrior 3, tzn zwłaszcza po nowym włączeniu gry, albo załadowaniu nowej mapy przez kilka minut mogą być ścinki bo gra ładuje wszystko, tzn każdy atak przeciwnika, strzał, efekt, wybuchająca beczka etc, wszystko musi być wczytane potem gra działa już płynnie (a przynajmniej dopóki nie spotkasz przeciwnika którego wcześniej nie było i będzie go trzeba doładować ;)) Poza tym ja bym nie grał na odblokowanym liczniku klatek bo wiadomo że będą skakać cały czas i będą ściny, jak masz monitor 60hz to włącz Vsync i tyle, ja tak zrobiłem i jest płynnie, jak masz monitor z wyższym odświeżaniem to włącz G-Sync. Jedyna mapa na której miałem problem z FPSami to ta w lesie, nie pamiętam nazwy, ale to chyba jedna z pierwszych misji, poza tym raczej było stabilnie, nie miałem włączonego licznika klatek przez całą gre.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...