Skocz do zawartości

ElProblemos

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

34 Excellent

1 obserwujący

O ElProblemos

  • Tytuł
    Gaduła

Ostatnie wizyty

10388 wyświetleń profilu
  1. Podepnij się bezpośrednio pod modem, graj i zobacz. Nie możesz na webui modemu zalogować się przez przeglądarkę żeby sprawdzić statystyki połączenia?
  2. Raczej dostawca leci w kulki, takie problemy powinny być odnotowane po stronie modemu światłowodowego, błędy przed i po RS, stosunek sygnału do szumu itd. wszystko powinno wyświetlać się tam, jeśli ty nie masz do tego dostepu to na 100% operator ma zdalny wgląd. Tym bardziej utrata połączenia w jedną stronę (pobieranie - downstream) sugeruje że wina leży w połączeniu między modemem/budynkiem/operatorem, a nie modemem<->routerem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...