Skocz do zawartości

RTX4090

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    897
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

463 Excellent

1 obserwujący

O RTX4090

  • Tytuł
    Orator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. "Po pierwsze - czas budowania shaderów, aby podczas grania uniknąć anomalii (stuttering), konieczne jest ukończenie procesu "budowania shaderów" trwającego koszmarnie długo. Nawet GeForce RTX 4090 połączonemu z Intel Core i9-13900K potrafiło to zajmować ponad siedem minut" No tak, ale jak pisałem że u mnie trwało mniej niż 10 minut to od razu że kit wciskam.
  2. https://www.purepc.pl/the-last-of-us-part-i-pc-test-wydajnosci-kart-graficznych-geforce-i-radeon-wymagania-sprzetowe-gorsze-od-potworow Pojawił się teścik.
  3. i chyba pierwszy raz nie wprowadza zabawy w punkty jasności itd itd. Bo korekcja HDR to zawsze zabawa na około jak dobrze to usawić.
  4. gra robi crash głównie z powodu OC procka. ograłem z HDR i bez HDR, grałem też na profilu dużego OC GPU i nic nie wywaliło. Ale fakt że mój CPU jest lekko ruszony tylko.
  5. Tak jak pisałem wcześniej, na dobrych PC gra wymiata ( przyznaje że HDR jest naprawdę SPOKO ) a płaczą właściciele 5- 7 latków którzy myślą że na ultra będą mieli 200 fps jak PS5 ledwo 30 daje radę.
  6. mocno uzależnione od sprzętu. U mnie na dysku NVME 4.0 trwało mniej niż 10 minut - ale proca mocno grzało.
  7. RTX4090

    NVIDIA RTX 40x0

    Kilka osób tutaj ma inno3d i nikt nie narzeka.
  8. Pograłem jeszcze chwilkę, olbrzymi plus że nie ma ścinek obrazu co przy UE4 to rzadkość HDR też bardzo fajnie zaimplementowany, mocno podbity jest kontrast.
  9. Widzę że tu każdemu trzeba udowodnić - screen czy film to już za mało. Gry i system mam na NVME 4.0 , proc leciał na 280 W przy tworzeniu i nie trwało to dłużej jak 10 minut. Nie chcesz wierzyć nie musisz. Co miałem że stoperem siedzieć ?
  10. ogólnie to co poczytałem to lament jest o kompilacje SH - pretensje do UE4 że to jest potrzebne bo inaczej przycinki w grze co drugiego fpsa drugi płacz że na 6 - 7 letnich parchach gra nie ma 60 fps w 4k. ( Wystarczy zobaczyć jakie cuda wyprawia PS5 żeby utrzymać 30 fps - podpowiem ~ ustawienia średnie/ wysokie + dynamiczna rozdzielczość która często przybliża się do 1440p/1080p). Wiele gier jest słabo zrobionych na UE4 ( HL do tej pory ma wiele przycinek obrazowych ), ale TOP sprzęt jak oferuje 120 - 150 fps w dniu premiery to nie jest źle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...