
RTX4090
Forumowicze-
Liczba zawartości
897 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
"Po pierwsze - czas budowania shaderów, aby podczas grania uniknąć anomalii (stuttering), konieczne jest ukończenie procesu "budowania shaderów" trwającego koszmarnie długo. Nawet GeForce RTX 4090 połączonemu z Intel Core i9-13900K potrafiło to zajmować ponad siedem minut" No tak, ale jak pisałem że u mnie trwało mniej niż 10 minut to od razu że kit wciskam.
-
https://www.purepc.pl/the-last-of-us-part-i-pc-test-wydajnosci-kart-graficznych-geforce-i-radeon-wymagania-sprzetowe-gorsze-od-potworow Pojawił się teścik.
-
i chyba pierwszy raz nie wprowadza zabawy w punkty jasności itd itd. Bo korekcja HDR to zawsze zabawa na około jak dobrze to usawić.
-
gra robi crash głównie z powodu OC procka. ograłem z HDR i bez HDR, grałem też na profilu dużego OC GPU i nic nie wywaliło. Ale fakt że mój CPU jest lekko ruszony tylko.
-
Tak jak pisałem wcześniej, na dobrych PC gra wymiata ( przyznaje że HDR jest naprawdę SPOKO ) a płaczą właściciele 5- 7 latków którzy myślą że na ultra będą mieli 200 fps jak PS5 ledwo 30 daje radę.
-
mocno uzależnione od sprzętu. U mnie na dysku NVME 4.0 trwało mniej niż 10 minut - ale proca mocno grzało.
-
Kilka osób tutaj ma inno3d i nikt nie narzeka.
- 29528 odpowiedzi
-
- rtx4000
- ada lovelace
- (i 4 więcej)
-
Pograłem jeszcze chwilkę, olbrzymi plus że nie ma ścinek obrazu co przy UE4 to rzadkość HDR też bardzo fajnie zaimplementowany, mocno podbity jest kontrast.
-
Widzę że tu każdemu trzeba udowodnić - screen czy film to już za mało. Gry i system mam na NVME 4.0 , proc leciał na 280 W przy tworzeniu i nie trwało to dłużej jak 10 minut. Nie chcesz wierzyć nie musisz. Co miałem że stoperem siedzieć ?
-
ogólnie to co poczytałem to lament jest o kompilacje SH - pretensje do UE4 że to jest potrzebne bo inaczej przycinki w grze co drugiego fpsa drugi płacz że na 6 - 7 letnich parchach gra nie ma 60 fps w 4k. ( Wystarczy zobaczyć jakie cuda wyprawia PS5 żeby utrzymać 30 fps - podpowiem ~ ustawienia średnie/ wysokie + dynamiczna rozdzielczość która często przybliża się do 1440p/1080p). Wiele gier jest słabo zrobionych na UE4 ( HL do tej pory ma wiele przycinek obrazowych ), ale TOP sprzęt jak oferuje 120 - 150 fps w dniu premiery to nie jest źle.